Archief - Champions League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

eurowarriors

Legacy Member
Had meer van de match verwacht. Twee ploegen die op de omschakeling spelen is nooit echt topvoetbal. Verdiende overwinning voor Bayern imo. Gomez miste een paar heel grote kansen maar uiteindelijk toch weer een typische spitsengoal, die tweede. Een van mijn beste maten is grote fan van Bayern en ik gun het hem volledig! :) Twee penaltyfases waren allebei wel goed beoordeeld door Webb vond ik, twee keer geen penalty, al kan je nog twijfelen over die eerste. Ribéry blijft een zalige, hardwerkende speler. Zaagt makkelijk bij de scheids maar toont dan dat hij er 200% voor gaat, wat ik graag zie aan een speler.

Was trouwens donkerrood daar op het einde voor Marcelo, raakt hem uiteindelijk niet zo hard maar de intentie moet ook beoordeeld worden. Totaal onnodig maar zo kan je Müller wel zwaar blesseren. Verwacht een betere match volgende week, Real die moet voetballen en Bayern vlijmscherp op de tegenaanval.

Jepjep

Legacy Member
Ik vind het echt jammer dat het keer op keer dezelfde zijn die real in een slecht daglicht brengen. Als het niet pepe is, is het wel marcello of ramos. Liefst van al zou ik deze spelers weg zien bij real. Zo'n spelers passen niet bij een mooie club als real. In de plaats dan bijvoorbeeld kompany en vermaelen :unsure: (heb hier serieus ooit over gedroomd)

Foose

Legacy Member
Boromir zei:
Teren vooral op de klasse van eindbaas Ronaldo. Voor mij is Ronaldo ook de beste die er is.

Onzen eindbaas heeft het anders wel schoon verpest toen hij daar tov Neuer kwam te staan.

Bowser 0 - Super Mario 1

hstone

Legacy Member
dragjeh zei:
Onzen eindbaas heeft het anders wel schoon verpest toen hij daar tov Neuer kwam te staan.

Bowser 0 - Super Mario 1

Mario heeft anders ook één gemist :)

camino

Legacy Member
jeperdejep zei:
Ik vind het echt jammer dat het keer op keer dezelfde zijn die real in een slecht daglicht brengen. Als het niet pepe is, is het wel marcello of ramos. Liefst van al zou ik deze spelers weg zien bij real. Zo'n spelers passen niet bij een mooie club als real. In de plaats dan bijvoorbeeld kompany en vermaelen :unsure: (heb hier serieus ooit over gedroomd)

Pepe is veel te goed man om weg te doen, die was ijzersterk vandaag en vorige weken ook al in de competitie, speelt een zeer goed seizoen.
Pepe is ook beter dan kompany.

Boromir

Legacy Member
Ja, Mario heeft 2 grote kansen gemist.
Ronaldo heeft die eerste gemiste kans onmiddelijk toch nog tot assist herleid, dus ja, eindbaas.

Boromir

Legacy Member
camino zei:
Pepe is veel te goed man om weg te doen, die was ijzersterk vandaag en vorige weken ook al in de competitie, speelt een zeer goed seizoen.
Pepe is ook beter dan kompany.
Uhhh, neeeee

Gavin

Legacy Member
"Mourinho on Sky Italia: "Guardiola is an intelligent kid, he knows exactly how he won all those Champions League games...""


Het zit toch diep bij die kadee, hoor. Keihard gedist voor de job en dan zijn plaatsvervanger zonder ervaring die van Barcelona efkes het beste team ter wereld maakt ... onmogelijk om te verwerken blijkbaar, zelfs voor een grote naam als Mourinho. Maar op hetzelfde moment vind ik het ook wel meelijwekkend voor de Madridboys, want die peekes geloven echt dat die in madrid zit voor hun terwijl hij meer met Barça bezig is dan iets anders. Al past het wel perfect bij het beeld hoe het er nu aan toegaat, die houding is duidelijk te herkennen bij de spelers.

puni

Legacy Member
Dat meent ge toch niet? Kompany is verdedigend even sterk, slaat nooit tilt en kan nog voetballen ook.

mp4me

Legacy Member
Boromir zei:
weinig afhankelijk van het team (Messi wel).

Dat je Ronaldo beter vindt kan mij niet zoveel schelen maar dit is toch ook wel zever. Soms snap ik toch niet wat Messi allemaal moet doen. Is bijna elke (top)match beslissend en als het niet van zijn goals komt dan is het wel van een super assist (2 keer in de beker tegen Real of zijn we dat alweer vergeten).

In het seizoen dat barca de triple won scoorde hij in de match uit in Real,in de finale van de beker en in de finale van de cl...

Misschien moeten we de stelling eens omdraaien,waar zou barca staan als ze messi al deze jaren niet hadden?

En voor de duidelijkheid Ronaldo heeft hier niets mee te maken ;)

camino

Legacy Member
puni zei:
Dat meent ge toch niet? Kompany is verdedigend even sterk, slaat nooit tilt en kan nog voetballen ook.

Kompany is heel goed maar maakt meer fouten dan pepe, pepe heeft slechts 1 goal op zijn geweten dit seizoen bij real in alle matchen die er al zijn gespeeld, ik kijk af en toe ook naar de matchen van city en ik heb kompany al meer zien blunderen en heeft een tijdje geleden ook mee de 2 voeten vooruit gegaan en rood gekregen (al zou ik geel getrokken hebben, intentie was naar de bal).
Geef mij maar pepe samen met kompany.

Gavin toch; jose heeft dan ook groot gelijk.
Op chelsea toen was het echt nie normaal daar, inter ook probere flikken, real ook geflikt.

hstone

Legacy Member
Verdediging van Real (Pepe, Ramon, Marcello) kan gewoon niet tegen hun verlies en begint na te trappen enzo als ze te kort komen, gewoon pijnlijk om zo'n spelers daar te zien.

thijse

Legacy Member
Volgens mij mogen ze geen rood meer geven Europees.

Een tackle met gestrekt been, langs achter wanneer de bal in de lucht is. Dwaze overtreding voor een speler aan de wereldtop, eigenlijk onbegrijpelijk en zuiver rood.

Laat staan die fout van Marcello, een trap naar de knieën op 2 meter van de bal. Het maakt mij zelfs niet uit of het raak is of niet, dat is gewoon frustratie/anti voetbal en heeft echt niets meer te maken met voor de bal gaan. En imo minstens 5 speeldagen schorsing. Zoals de analisten erna al zeiden; Als dit nog geen paars was, wat is dan rood?

Wijsheid

Legacy Member
Zozo; Real Madrid verliest zowaar twee keer na elkaar dit seizoen. *stook stook*

Flawless

Legacy Member
camino zei:
Liever dit nog dan duikers.

Di Maria is DE grootste duiker in Europees voetbal zonder twijfel en een ongelofelijk grote kaartennaaier dus niet hypocriet doen :)

BeeLz

Legacy Member
camino zei:
Pepe is veel te goed man om weg te doen, die was ijzersterk vandaag en vorige weken ook al in de competitie, speelt een zeer goed seizoen.
Pepe is ook beter dan kompany.

Ale man, Pepe is een liability, die pakt kaarten bij de vleet, is altijd in staat om iets compleet achterlijk te doen en is een ramp in het uitvoetballen. Hoeveel lange ballen dat die vandaag gewoon heeft weggetrapt ipv een simpele pas te geven valt niet te tellen.
Puur qua duelkracht zijn er weinig beter maar daar blijft het ook bij. Positiespel is ook niet super maar dat wordt goedgemaakt omdat Ramos zich steeds aanpast. En Ramos is zelfs een pak beter dan Pepe centraal, zowel voetballend als verdedigend.

BeeLz

Legacy Member
Flawless zei:
Di Maria is DE grootste duiker in Europees voetbal zonder twijfel en een ongelofelijk grote kaartennaaier dus niet hypocriet doen :)

Di Maria is een pak minder erg dit seizoen vind ik. Suarez, Busquets, Robben, Young zijn een klasse hoger.
Di Maria gaat wel heel makkelijk liggen, dat is waar, maar wel altijd na contact, en als er niet gefloten wordt zal die wel eens zijn armen in de lucht steken maar gaat die ook niet blijven rollen en heel zijn team opjutten terwijl er niets gebeurd is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan