eurowarriors
Legacy Member
Had meer van de match verwacht. Twee ploegen die op de omschakeling spelen is nooit echt topvoetbal. Verdiende overwinning voor Bayern imo. Gomez miste een paar heel grote kansen maar uiteindelijk toch weer een typische spitsengoal, die tweede. Een van mijn beste maten is grote fan van Bayern en ik gun het hem volledig!
Twee penaltyfases waren allebei wel goed beoordeeld door Webb vond ik, twee keer geen penalty, al kan je nog twijfelen over die eerste. Ribéry blijft een zalige, hardwerkende speler. Zaagt makkelijk bij de scheids maar toont dan dat hij er 200% voor gaat, wat ik graag zie aan een speler.
Was trouwens donkerrood daar op het einde voor Marcelo, raakt hem uiteindelijk niet zo hard maar de intentie moet ook beoordeeld worden. Totaal onnodig maar zo kan je Müller wel zwaar blesseren. Verwacht een betere match volgende week, Real die moet voetballen en Bayern vlijmscherp op de tegenaanval.
Twee penaltyfases waren allebei wel goed beoordeeld door Webb vond ik, twee keer geen penalty, al kan je nog twijfelen over die eerste. Ribéry blijft een zalige, hardwerkende speler. Zaagt makkelijk bij de scheids maar toont dan dat hij er 200% voor gaat, wat ik graag zie aan een speler. Was trouwens donkerrood daar op het einde voor Marcelo, raakt hem uiteindelijk niet zo hard maar de intentie moet ook beoordeeld worden. Totaal onnodig maar zo kan je Müller wel zwaar blesseren. Verwacht een betere match volgende week, Real die moet voetballen en Bayern vlijmscherp op de tegenaanval.
(heb hier serieus ooit over gedroomd)
