camino
Legacy Member
mtm zei:Marcelo met wat natrappen en even daarvoor Ramos die de bal uit frustratie tegen een Bayern speler ramt.
Wat supporter je voor een zielige ploeg camino!
Liever dit nog dan duikers.
Devi; robbe moest dan ook maar rood gekrege hebben.




