Archief - Champions League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
mtm zei:
Marcelo met wat natrappen en even daarvoor Ramos die de bal uit frustratie tegen een Bayern speler ramt.


Wat supporter je voor een zielige ploeg camino!

Liever dit nog dan duikers.

Devi; robbe moest dan ook maar rood gekrege hebben.

Pseudo

Legacy Member
Gomez is volgens mij 1 van die Duitse homo's die nog niet uit de kast zijn gekomen, heeft zo van die trekjes, ik ben ook redelijk goed in het spel "herken de homo" dus kzou mijn mening zeker niet zomaar onder tafel vegen.

spinx

Legacy Member
FC Bayern kan nu gaan counteren in Real, met Robben, Ribery en Gomez in vorm moet dat kunnen lukken...

Ik hou ervan als Bayern met volle goesting speelt, ze doen dat te weinig :)

Drew

Legacy Member
Pseudo zei:
Gomez is volgens mij 1 van die Duitse homo's die nog niet uit de kast zijn gekomen, heeft zo van die trekjes, ik ben ook redelijk goed in het spel "herken de homo" dus kzou mijn mening zeker niet zomaar onder tafel vegen.
Ah, de Jose zit op 9lives. :)

Jepjep

Legacy Member
Pseudo zei:
Gomez is volgens mij 1 van die Duitse homo's die nog niet uit de kast zijn gekomen, heeft zo van die trekjes, ik ben ook redelijk goed in het spel "herken de homo" dus kzou mijn mening zeker niet zomaar onder tafel vegen.

Tijdje terug waren er al geruchten dat hij homo zou zijn. En volgens mij zei hij ooit in een interview dat homo's in het voetbal uit de kast moeten komen.

Maxwell

Legacy Member
camino zei:
En ik zie hier pepe vernoemen? Wa herft die dan misdaan vandaag?

Tis niet omdat die vandaag eens geen belachelijke stoot doet dat geen roekeloze speler is hé. Dan is Wasyl ook terug heilig.

Kiiilerke

Legacy Member
Pseudo zei:
Gomez is volgens mij 1 van die Duitse homo's die nog niet uit de kast zijn gekomen, heeft zo van die trekjes, ik ben ook redelijk goed in het spel "herken de homo" dus kzou mijn mening zeker niet zomaar onder tafel vegen.

Ronaldo zijn trekjes nog niet gezien ofwa ?

spinx

Legacy Member
Pseudo zei:
Gomez is volgens mij 1 van die Duitse homo's die nog niet uit de kast zijn gekomen, heeft zo van die trekjes, ik ben ook redelijk goed in het spel "herken de homo" dus kzou mijn mening zeker niet zomaar onder tafel vegen.

Wat maakt dat in het jaar 2012 nog uit om daarover op een forum te posten?
Het is eigenlijk erg dat dat nog zo'n taboe is in de voetbalwereld...

Radbraker

Legacy Member
Lol, iedereen vindt dat Marcello rood moest krijgen = Barcelona kliek.

Ongelofelijk, die Real fans.

Edit: verdiende overwinning van Bayern, laat er daar geen twijfel over zijn. Jammer wel van die tegengoal. Maar dat ploegske van Cyprus heeft bewezen dat je ook (2 keer zelfs) kan scoren op Bernabeu.

de boom

Legacy Member
Pseudo zei:
Gomez is volgens mij 1 van die Duitse homo's die nog niet uit de kast zijn gekomen, heeft zo van die trekjes, ik ben ook redelijk goed in het spel "herken de homo" dus kzou mijn mening zeker niet zomaar onder tafel vegen.

En wat maakt dat nu uit als het een homo zou zijn he? :D

Thuiskomen van het werk en zien dat Bayern gewonnen heeft, zalig.

Rubmifer

Legacy Member
camino zei:
Liever dit nog dan duikers.

Dit kan je nu toch niet menen? Ik heb ook een hekel aan duikers, maar beenhouwers zoals Pepe (ook al heeft ie vandaag niets gedaan) en Marcelo durf ik soms nauwelijks voetballers te noemen.

Gavin

Legacy Member
Glor zei:
Liever horrotackles dan duikers? Okay!
Madrid heeft beide, he. Het is geen kwestie van dit of dat, eerder van meer dit dan dat.

Ik dacht dat het altijd barcelona was die dit uitlokte???? Hoe zit het dan nu? :(
Zal weer plezant worden zaterdag als het in de heenwedstrijd tegen Bayern al zo is. :ironic:

Rubmifer

Legacy Member
camino zei:
Idem.

Sta tot 2keer toe te roepen dat het penalty terwijl er niks van aan was, zielig.

Ja, want was het Real overkomen hadden die zeker niet achter een penalty gevraagd. :rofl:

ng

Legacy Member
camino zei:
Idem.

Sta tot 2keer toe te roepen dat het penalty is terwijl er niks van aan was, zielig.

Ja, tuurlijk wel man.
Real is een ploeg met voetballers, alé als ze niet beginnen te stampen.
Bayern is een voetbalploeg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan