Archief - Champions League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

camino

Legacy Member
Rubmifer zei:
Ja, want was het Real overkomen hadden die zeker niet achter een penalty gevraagd. :rofl:

Dat spelers dit doen is normaal maar als je als supporter ziet het er absoluut geen is dan moet ge nie belachelijk gaan doen, ik heb het over de barca kliek hier die tot 2keer toe hier staat te roepen het penalty was terwijl er niks van aan was. :puke:

BeeLz

Legacy Member
Bayern verdiend gewonnen. Belachelijke tackle van Marcelo opt einde, puur frustratie maar geel is wel te verdedigen, had er ook rood voor getrokken, maar was uiteindelijk maar heel licht geraakt ook al was het totaal onnodig. Heb me ook enorm geërgerd aan Ribery zijn komedie gedurende de match. Geen hoogstaande match in ieder geval.
Mourinho zo laf als iets met zijn 2 wissels en het heeft hem een uitstekende uitgangspositie gekost. Zeker op de moment dat Bayern risicos gaat nemen en schweinsteiger wisselt voor Müller ga je toch niet 2 aanvallende spelers wisselen.

Rubmifer

Legacy Member
camino zei:
Dat spelers dit doen is normaal maar als je als supporter ziet het er absoluut geen is dan moet ge nie belachelijk gaan doen, ik heb het over de barca kliek hier die tot 2keer toe hier staat te roepen het penalty was terwijl er niks van aan was. :puke:

Eerste tackle was op de bal, maar Coentrao komt wel rijkelijk te laat....

Foose

Legacy Member
Bayern, heb er altijd in geloofd dat ze Real en mss zelfs Barca zullen pakken :p.

Dikkkk verdiend, 3-1 was zelfs terechter geweest. En Marcelo is nen debiel.

Maxwell

Legacy Member
Na de naam van de speler iets in den aard van:
"Alstublief..."
"DANK U WEL"

Aber dan int Deutsj

Nie ?

mtm

Legacy Member
camino zei:
Idem.

Sta tot 2keer toe te roepen dat het penalty is terwijl er niks van aan was, zielig.

Het zou u kunnen sieren om gewoon toe te geven dat bepaalde spelers een totaal gebrek aan klasse en respect toonden vanavond.


Maar neen, gewoon constant de vergelijking maken met spelers van Bayern.

fcberke

Legacy Member
ik dacht BAYERN :ZWEI gehoord te hebben en dan madrid: null maar dat klopt niet :s

camino

Legacy Member
mtm zei:
Het zou u kunnen sieren om gewoon toe te geven dat bepaalde spelers een totaal gebrek aan klasse en respect toonden vanavond.


Maar neen, gewoon constant de vergelijking maken met spelers van Bayern.

Ik heb in een vorige post gezegd marcelo= rood was.
Dat van ramos vond ik gewoon geel net zoals dat van robben, als jullie vinden dat dat van ramos rood was dan zou robben ook rood kunne krijgen hebben.
Voor de rest was het een vrije propere match toch?

spinx

Legacy Member
In der 28. Spielminute Tooooooooooooooooor für den FC Bayern München durch den Spieler mit der Nummer 15 Ze dann die Antwort der Fans Roberto dies drei mal im Wechsel.

Neuer Spielstand Bayern Antwort der Fans 4, Bremen 0 (immer egal wie es steht antwort der Fans auf den Gegner ist 0)

Danke Antwort der Fans Bitte

Boromir

Legacy Member
Ik ben helemaal geen fan van Barcelona. Maar Real Madrid heeft nu eenmaal spelers die beschouwd kunnen worden als mijn persoonlijke assholes van de voetbalwereld.
Pepe, Marcelo, Ramos bij momenten, Mourinho. Benzema en Ozil zijn ook geen spelers die me warm krijgen ondanks hun wereldtop-skillz. Het voetbal dat ik ze tot nu toe heb zien brengen, laat me ook volledig koud. Teren vooral op de klasse van eindbaas Ronaldo. Voor mij is Ronaldo ook de beste die er is. Hij is zo compleet en is weinig afhankelijk van het team (Messi wel). Als Real kampioen wordt, is het voornamelijk dankzij hem.

Bayern brengt wel heel aangenaam voetbal. Zo leuke flanken. Die Nigeriaanse Oostenrijker Alaba is wel een wereldtopper in wording. 19 j. Wtf

camino

Legacy Member
Boromir zei:
Ik ben helemaal geen fan van Barcelona. Maar Real Madrid heeft nu eenmaal spelers die beschouwd kunnen worden als mijn persoonlijke assholes van de voetbalwereld.
Pepe, Marcelo, Ramos bij momenten, Mourinho. Benzema en Ozil zijn ook geen spelers die me warm krijgen ondanks hun wereldtop-skillz. Het voetbal dat ik ze tot nu toe heb zien brengen, laat me ook volledig koud. Teren vooral op de klasse van eindbaas Ronaldo. Voor mij is Ronaldo ook de beste die er is. Hij is zo compleet en is weinig afhankelijk van het team (Messi wel). Als Real kampioen wordt, is het voornamelijk dankzij hem.

Bayern brengt wel heel aangenaam voetbal. Zo leuke flanken. Die Nigeriaanse Oostenrijker Alaba is wel een wereldtopper in wording. 19 j. Wtf

Idd, dien alaba is een topper.
Had deze tegen dortmund ook al zien uitblinken vorige week.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan