Ik ben helemaal geen fan van Barcelona. Maar Real Madrid heeft nu eenmaal spelers die beschouwd kunnen worden als mijn persoonlijke assholes van de voetbalwereld.
Pepe, Marcelo, Ramos bij momenten, Mourinho. Benzema en Ozil zijn ook geen spelers die me warm krijgen ondanks hun wereldtop-skillz. Het voetbal dat ik ze tot nu toe heb zien brengen, laat me ook volledig koud. Teren vooral op de klasse van eindbaas Ronaldo. Voor mij is Ronaldo ook de beste die er is. Hij is zo compleet en is weinig afhankelijk van het team (Messi wel). Als Real kampioen wordt, is het voornamelijk dankzij hem.
Bayern brengt wel heel aangenaam voetbal. Zo leuke flanken. Die Nigeriaanse Oostenrijker Alaba is wel een wereldtopper in wording. 19 j. Wtf