Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Weebl

Legacy Member
J.Brown zei:
ja maar tziet er niet naar uit dat Wenger hem nog laat spelen dit seizoen?

Arsène Wenger liet eerder uitschijnen dat hij niet meer rekende op Vermaelen dit seizoen, maar nu laat hij iets anders horen. De wedstrijd tegen Liverpool van zondag komt wel nog te vroeg voor de Belg.

"Het is niet dat ik terughoudend ben om hem op te stellen, maar hij is nog niet wedstrijdfit", zegt Wenger. "Hij traint nog maar een weekje met de groep en we moeten nog wat geduld hebben met Thomas."

Ik denk wel dat hij nog zal spelen hoor :).

OxYg3N

Legacy Member
Ik zie de Georges echt niet Van Buyten eruit gooien hoor. Alhoewel ik het wel zou willen natuurlijk.

Reverz

Legacy Member
massief zei:
Forza Vermaeleeeeeeeeu!
Inderdaad maar ik vrees dat George nooit voor Kompany/Vermaelen gaat centraal achterin :<

Ik zie hem eerder nog Vermaelen op links plaatsen en Vertongen naar voor schuiven. Enfin, misschien is dat op zich ook niet zo'n slecht idee want als het doorgaat zoals het nu bezig is dan haalt Defour het einde van de play offs toch niet :/

Het enige waarop we eigenlijk kunnen hopen is Van Buyten die zich blesseert, op zich wel erg maar ja... :ironic:

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Tegen TurkijeIs Van Buyten nu niet zoooo'n slecht gedacht in rpincipe, die hebben weinig echt straffe voetballers dus het komt vaak neer op krachtspel. En op dat vlak is Daniella toch wel nog heel sterk.

Maarja, Kompany - Vermaelen/Lombaerts/Vertonghen is optimaal. Vertonghen liefst pas als hij in een sterkere competitie zich bewijst op die plek.

J.Brown

Legacy Member
Update 13:29 uur - 'Mentaal en fysiek voelt Thomas zich klaar om te spelen'
Een dag nadat Arsène Wenger al met positief nieuws kwam, zegt ook de vader van Thomas Vermaelen dat zijn zoon zich mentaal en fysiek klaar voelt om weer in actie te komen. Dat de verdediger afgelopen week de training weer kon hervatten, noemt vader Luc Vermaelen in Het Laatste Nieuws 'een geweldig moment'. "Want de voorbije maanden zijn lastig geweest. Thomas beseft dat hij geen wedstrijdritme heeft, maar zowel mentaal als fysiek voelt hij zich klaar om te spelen. Hij koestert goede hoop voor de interland tegen Turkije. Maar om in aanmerking te komen voor een selectie moet hij eerst spelen met Arsenal. Die beslissing ligt natuurlijk bij Wenger."

:woohoo:


Vrees wel dat Arsène moeilijk zal doen om Thomas zijn interland te laten spelen, aangezien hij daar zijn blessure heeft opgedaan vorige keer.. En had die ook niet wat gezever met Zors en de bond?

stormtrooper

Legacy Member
J.Brown zei:
Update 13:29 uur - 'Mentaal en fysiek voelt Thomas zich klaar om te spelen'
Een dag nadat Arsène Wenger al met positief nieuws kwam, zegt ook de vader van Thomas Vermaelen dat zijn zoon zich mentaal en fysiek klaar voelt om weer in actie te komen. Dat de verdediger afgelopen week de training weer kon hervatten, noemt vader Luc Vermaelen in Het Laatste Nieuws 'een geweldig moment'. "Want de voorbije maanden zijn lastig geweest. Thomas beseft dat hij geen wedstrijdritme heeft, maar zowel mentaal als fysiek voelt hij zich klaar om te spelen. Hij koestert goede hoop voor de interland tegen Turkije. Maar om in aanmerking te komen voor een selectie moet hij eerst spelen met Arsenal. Die beslissing ligt natuurlijk bij Wenger."

:woohoo:


Vrees wel dat Arsène moeilijk zal doen om Thomas zijn interland te laten spelen, aangezien hij daar zijn blessure heeft opgedaan vorige keer.. En had die ook niet wat gezever met Zors en de bond?

Was het niet met Moyes van Everton die met Zors spel had?

BleKKie

Legacy Member
Tenzij hij nog enkele volledige wedstrijden kan spelen en op niveau speelt zou ik hem zelfs niet oproepen.
Als hij het bovenstaande wel doet, zal hij wel fris zitten, itt vele andere spelers, wat dan wel een voordeel kan zijn.

exo

Legacy Member
Als hij een wedstrijd of 5 als basisspeler bij Arsenal kan afwerken kan je hem oproepen, indien dit niet het geval is zou ik hem nog niet oproepen.

rizla +

Legacy Member
't Probleem is dat hij erg lang out was maar normalieter vinden toppers snel hun wedstrijdritme. Dat duurt geen 5 wedstrijden. Toch in zijn geval, ik weet het niet hoor. Heb ik liever dat ze het zeker niet forceren. Hij zal zeker niet in staat zijn zo meteen de belasting van wedstrijden kort op elkaar te kunnen dragen al speelt hij zijn eerste volledige pot.

(Heb wel geen flauw idee van kalenders ed).

ShRule

Legacy Member
Nuri Sahin out voor 6 weken en zeer wss zal ie er niet bij zijn tegen de Belgen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan