J.Brown
Legacy Member
Fireflies zei:Zonder ritme, t'is nog een kleine 2 maanden voor de match er is he![]()
ja maar tziet er niet naar uit dat Wenger hem nog laat spelen dit seizoen?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fireflies zei:Zonder ritme, t'is nog een kleine 2 maanden voor de match er is he![]()
J.Brown zei:ja maar tziet er niet naar uit dat Wenger hem nog laat spelen dit seizoen?
Arsène Wenger liet eerder uitschijnen dat hij niet meer rekende op Vermaelen dit seizoen, maar nu laat hij iets anders horen. De wedstrijd tegen Liverpool van zondag komt wel nog te vroeg voor de Belg.
"Het is niet dat ik terughoudend ben om hem op te stellen, maar hij is nog niet wedstrijdfit", zegt Wenger. "Hij traint nog maar een weekje met de groep en we moeten nog wat geduld hebben met Thomas."
.Jenthe zei:
De Zjors zen sjaalke: "Ik ga nie onderdoen voor Tom Coninx zenne!!"Ze zaten daar precies wel romantisch op het bankje...PATS! zei:De Zjors zen sjaalke: "Ik ga nie onderdoen voor Tom Coninx zenne!!"

Inderdaad maar ik vrees dat George nooit voor Kompany/Vermaelen gaat centraal achterin :<massief zei:Forza Vermaeleeeeeeeeu!

J.Brown zei:Update 13:29 uur - 'Mentaal en fysiek voelt Thomas zich klaar om te spelen'
Een dag nadat Arsène Wenger al met positief nieuws kwam, zegt ook de vader van Thomas Vermaelen dat zijn zoon zich mentaal en fysiek klaar voelt om weer in actie te komen. Dat de verdediger afgelopen week de training weer kon hervatten, noemt vader Luc Vermaelen in Het Laatste Nieuws 'een geweldig moment'. "Want de voorbije maanden zijn lastig geweest. Thomas beseft dat hij geen wedstrijdritme heeft, maar zowel mentaal als fysiek voelt hij zich klaar om te spelen. Hij koestert goede hoop voor de interland tegen Turkije. Maar om in aanmerking te komen voor een selectie moet hij eerst spelen met Arsenal. Die beslissing ligt natuurlijk bij Wenger."
Vrees wel dat Arsène moeilijk zal doen om Thomas zijn interland te laten spelen, aangezien hij daar zijn blessure heeft opgedaan vorige keer.. En had die ook niet wat gezever met Zors en de bond?