Jepjep
Legacy Member
ShRule zei:Nuri Sahin out voor 6 weken en zeer wss zal ie er niet bij zijn tegen de Belgen!
inderdaad, lees het ook net. Nu nog arda die geblesseerd raakt en dan ben ik helemaal blij

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ShRule zei:Nuri Sahin out voor 6 weken en zeer wss zal ie er niet bij zijn tegen de Belgen!

Heb je gezien hoe snel Defour weeral beslissend was voor Standard na zijn terugkeer? Die speelde bijna alsof hij nooit was weggeweest.BleKKie zei:Tenzij hij nog enkele volledige wedstrijden kan spelen en op niveau speelt zou ik hem zelfs niet oproepen.
Als hij het bovenstaande wel doet, zal hij wel fris zitten, itt vele andere spelers, wat dan wel een voordeel kan zijn.
devi zei:Ik zie de Georges echt niet Van Buyten eruit gooien hoor. Alhoewel ik het wel zou willen natuurlijk.
Weebl zei:
Reverz zei:Heb je gezien hoe snel Defour weeral beslissend was voor Standard na zijn terugkeer? Die speelde bijna alsof hij nooit was weggeweest.
Dat zijn toppers, die hebben geen 10 matchen nodig om ritme op te doen.
Arsenal kan er overigens weinig aan doen... het gaan niet over een friendly hé. Het gaat over een wedstrijd met inzet, dat is iets anders. Besides het is toch begin juni, als ik mij niet vergis is da de laatste match van het seizoen, zeker nu Arsenal overal uit ligt.
Bosvos zei:Alsof dat al nodig was, Gordon keept al heel het seizoen als een natte vod. Op een gegeven moment dacht ik dat 'm in zijn broek gescheten had, zo sukkelachtig stond hij erbij.
.massief zei:Dit weekend was het anders ook niet zo ne vetten vanwege Simon.
BleKKie zei:Sjah, Defour is Vermaelen niet natuurlijk, dus het blijft moeilijk in te schatten, maar het lijkt me toch maar normaal dat je een speler niet direct terug in de basis zet zonder enkele volledige wedstrijden in de benen te hebben.
puni zei:Om maar te zwijgen over het feit dat het net iets makkelijker is om terug te komen op het niveau van de jupkesleague dan op dat van de PL.
puni zei:Om maar te zwijgen over het feit dat het net iets makkelijker is om terug te komen op het niveau van de jupkesleague dan op dat van de PL.
Klopt inderdaad maar toch... ik denk dat de Defour van vlak na zen blessure probleemloos bij de Duivels had kunnen spelen. Dat hij geen 90 minuten kan vol maken is één ding maar als je ziet dat het voetbaltechnisch meteen goed zit en ook het overzicht er is dan is dat al heel veel. Vermaelen heeft de chance dat Arsenal met problemen zit in de verdediging door alle blessures. Hij zal dus niet meteen onder enorme druk staan van presteren of plaats kwijt... swoit we zullen wel zien. Als ik moet kiezen zie ik liever Fellaini er zeker bij tegen Turkije maar als het effe kan liefst alletweepuni zei:Om maar te zwijgen over het feit dat het net iets makkelijker is om terug te komen op het niveau van de jupkesleague dan op dat van de PL.

.massief zei:sporza: Löw: "Duits basiskamp op Euro 2012 ligt in Gdansk"
Historisch gezien is dat misschien niet zo'n geniaal idee.
