Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ph Sp

Legacy Member
Wilcao zei:
Wie zou je dan opstellen? Vossen? Dat wordt gelijk Perioni. 1 jaar topschutter, transfer en einde carriere. Geef mij maar Lukaku, die heeft zich vorig jaar nog bewezen in de Europa League.

Dat klopt ware het niet dat Vossen in de jeugdreeksen nog veel meer scoorde dan de 25 in alle competities samen die hij gescoord heeft. Die is nog nooit stilgevallen met scoren en die zal de vermoedelijk ook nooit doen ook niet.

mijn voorkeur:
Mignolet // Vertonghen - Vermaelen - Kompany - Alderweireld // Chadli - Defour - Witsel - Hazard // Vossen - Lukaku

Indien nodig kunt ge De Bruyne in de tweede helft nog brengen voor Chadli en Jimmy als Lukaku minder is of Vleminckx als Vossen minder is.

Lamsednav

Legacy Member
Hmja, in het centrum is het niet meer dan logisch.
Enkel op de backs is het plaatsen van een verdediger die op die positie niet speelt bij z'n club niet zo logisch, maarja, bij gebrek aan beter zeker hé? :)

Balsaus

Legacy Member
-------------------Vossen/Lukaku--------------------
-----Chadli--------------------------Hazard------
----------------------Witsel---------------------
--------------Simons----------Defour------------
--Vertonghen--Kompany--Vermaelen--Alderweireld--
----------------------Mignolet-------------------

Cartek

Legacy Member
blehhhhh zei:
was Lukaku niet een van de lichtpuntjes bij Anderlecht in de play-offs ?

ja maar daarom nog geen reden om hem in de ploeg te zetten bij de rode duivels. zijn balaanname en vooral zijn afwerking zijn gewoon niet goed genoeg (voorlopig?). we hebben beter lopen.

Vleis

Legacy Member
Ik zou beginnen met Vossen. Geef hem een bal ter hoogte van de baklijn (aflegger o.i.d.) en er is een grote kans dat hij hem binnen knalt.

Darkseid

Legacy Member
Iedereen onderschat vleminckx precies als ge zegt dat vossen moet starten. Imo is iemand als vleminckx ideaal, ne werker tot en met die maakt die defensie van turkije gewoon kapot :)

TazzDeMazz

Legacy Member
Vlemincks heeft nog geen minuut bij de rode duivels gespeeld dacht ik. Om dan zijn vuurdoop meteen in zo'n belangerijke match te geven, zie ik George niet meteen doen.

vic

Legacy Member
Ben zelf voorstander om Vleminckx te laten starten, weet toch altijd een goaltje mee te pikken, maar lukaku zou niet slecht staan, deed het vrij goed in de play offs imo.

Vossen aan de andere kant heeft toch relatief weinig gescoord in de tweede seizoenshelft precies, al is hij wel steeds dichter naar zijn oude vorm aan het terugkeren.

Lamsednav

Legacy Member
Maar om heel eerlijk te zijn vind ik Lukaku toch ook wel beter als invaller. Met zijn fitte kracht kan hij de moegestreden Turkse verdedigers wel pijn doen. Zelfde kan gezegd worden van Hazard.

puni

Legacy Member
dacuba zei:
Om die reden zou je Lukaku vanzelf al geen kans meer (mogen) gunnen..

Vossen is geen diepe spits.

Lukaku heeft trouwens zes doelpunten gemaakt in de competitie sinds de winterstop, Vossen vier.

puni

Legacy Member
Lukaku is de voorbije weken/maanden de enige geweest bij Anderlecht die, op zijn 17 jaar, constant op een degelijk niveau presteerde. Wat ik tussen de lijnen lees is een conclusie gebaseerd op één wedstrijd in de playoffs.

puni

Legacy Member
Ik vind het ronduit hilarisch dat ge constant presteren bij Anderlecht niet goed genoeg vindt voor de RD, maar constant presteren bij Genk of NEC wel.

EdmundBean

Legacy Member
De Rode Duivels.

Sinds Brazilie-Belgie 2-0 is er iets gebroken in mijn supportershart. :(

Te pijnlijke nederlaag en het inluiden van zwakke, zeer zwakke lichtingen & incompetente bondscoaches.

Als ze nu thuis gaan winnen van die Turkies met hun "Nuri Sahin" en hun "Arda Turan", weet ik veel wa die nog hebben lopen; dan ga ik schreien van contentement.

Om een discussie de kop in te drukken, Lukaku is niet goed genoeg voor RD.

Momenteel zou ik kiezen voor Vossen/Vleminckx.

NemesisBE

Legacy Member
Lukaku of Vossen mag je nooit alleen in de spits zetten. Dus spelen met beide, of spelen zonder hen. Als de Zors voor 1 spits kiest, neem dan maar Vleminckx.

pina

Legacy Member
puni zei:
Ik vind het ronduit hilarisch dat ge constant presteren bij Anderlecht niet goed genoeg vindt voor de RD, maar constant presteren bij Genk of NEC wel.

lukaku speelde tijdens de PO heel sterk, maar sukkelde toch minstens de helft van de competitie met zijn vorm. Desondanks maakte hij wel 16 doelpunten, dat is wel knap. Maar presteerde wel niet constant bij anderlecht.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan