Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

The Black Mamba

Legacy Member
Hazard heeft toch al wat kracht bijgekregen. Kheb de laatste maanden af en toe eens naar een wedstrijd gekeken van Lille omdat ze toch zo goed bezig zijn. Heel indrukwekkend was Hazard in de meeste van die wedstrijden , als hij dat bij de RD ook kan dan is hij zonder twijfel een vaste basisspeler. Snelheid , inzicht , scorend vermogen , techniek , wendbaarheid. Ongelooflijk!

Profvoetballer van het jaar in Frankrijk is een schitterende prestatie op zijn leeftijd. De belofte van het jaar is zelfs ouder als hem!

Weebl

Legacy Member
Inderdaad, dat is het zeker, zonder twijfel :).
Ik hoop hem 90 minuten aan het werk te zien tegen de Turken, maar dan wel op niveau.
En met veel werklust :).

Jepjep

Legacy Member
Eerlijk, met deze opstelling sturen we die turken toch mistens met een forfaitscore naar huis. :D

---------------------------Mignolet-------------------------

Alderweireld--------Vermaelen---Kompany---------Vertonghen

----------------------Defour--------Simons-------------------

Chadli-----------------------Witsel-------------------------Hazard

-------------------------------Lukaku----------------------------

of

---------------------------Mignolet-------------------------

Alderweireld--------Vermaelen---Kompany---------Vertonghen

----------------------Defour--------Witsel-------------------

Chadli-------------------------------------------------Hazard

------------------------------Vossen---------------------------

-------------------------------Lukaku----------------------------

Romelus

Legacy Member
Het zal gewoon dit zijn hoor:

Mignolet, Alderweireld, Van Buyten, Kompany, Vertonghen, Simons, Defour, Witsel, Hazard, Chadli, Lukaku.

Jepjep

Legacy Member
mojojojo zei:
vermaelen gaan ze echt niet opstellen ze..

Waarom? Hij heeft de laatste 2 wedstrijden gespeeld met arsenal en heb gehoord dat hij het goed gedaan heeft.

Hannibal

Legacy Member
Georges gaat zo weinig mogelijk veranderen aan zijn team. Hazard in plaats van Dembélé zal de enige wijziging zijn.

krisdw

Legacy Member
Hannibal zei:
Georges gaat zo weinig mogelijk veranderen aan zijn team. Hazard in plaats van Dembélé zal de enige wijziging zijn.

En Alderweireld ipv Ciman toch?

Newboy

Legacy Member
Hazard MOET gewoon weg. Hij heeft genoeg ervaring, europees geschitterd met Lille. Bekerwinst, kampioen en een individuele prijs. Dit is gewoon het ideale moment om te vertrekken.

We hebben gezien wat er van Dembele is geworden na dat jaartje teveel.

Truman'

Legacy Member
vermaelen zal idd wel niet spelen, ongeacht hoe fris hij is tov anderen, kun je imho gewoon niet maken.
gewoon vanbuyten er niet in en we maken veel kans.

Scr1fle

Legacy Member
Van Buyten zou wel goed uitpakken bij corners maar alleen bij corners jammergenoeg :(

Ph Sp

Legacy Member
Die Turken gaan niet weten wat ze zien zodra Witsel en Hazard wakker zijn.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
J.Brown zei:
Het kweken van zijn body mag gewoon niet ten koste gaan van zijn explosiviteit. Kijk naar Messi, das ook alles behalve nen beer. Eden moet het niet van duels hebben.

Messi is wel een beireke ze. En spieren = explosiviteit. Al een magere sprintbom gezien?

Goede sterke core enzovoort zullen van Hazard een betere speler maken. Redelijke spiermassa aankweken in functie van balans en snelheid. Veel spier moet er niet bijkomen om samen met zijn laag zwaartepunt moeilijk van de bal af te zetten worden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan