Archief - De Rode Duivels - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Morrissey

Legacy Member
Vertonghen heeft er wel een heel seizoen als CV opzitten, beetje onnodig om die nu plots op het middenveld te laten spelen, laat staan als leider van deze ploeg. Ik kies ook voor Simons. Niet de meest technisch vaardige speler, maar zo'n mannen heb je gewoon nodig om een evenwichtig elftal op de mat te brengen.

mojojojo

Legacy Member
Heeft mudingay trouwens ook geen deftig consistent seizoen achter de rug? (srs)

massief

Legacy Member
BleKKie zei:
massief zal mij wel beschermen :cool:

0093-1001-2611-1826_cartoon_carrot_flexing.jpg

Veggiepower

vic

Legacy Member
mojojojo zei:
Heeft mudingay trouwens ook geen deftig consistent seizoen achter de rug? (srs)

Geef mij maar Radja dan ipv den Mudingayi..

Vind trouwens dat die ook eens mag opgeroepen worden, doet het vrij goed bij Cagliari dachtek, maar mss dat er andere mensen die hier meer van weten?

Pseudo

Legacy Member
Defour - Witsel - Fellaini is een perfect gebalanceerd middenveld, niet dat ik Simons eruit wil, maar evenwicht verliezen omdat Simons bvb niet zou kunnen spelen geloof ik niet. Dit zijn 3 middenvelders die alle taken defensief en offensief kunnen uitvoeren, in welke mate hangt af van de tegenstander.

ShRule

Legacy Member
Iedereen zal zich ten laatste morgen toevoegen bij de groep in Chaudefontaine, behalve Hazard, hij komt pas tegen volgende week..jammer, want juist hij moet zich positief tonen aan Leekens en co. Wss op vakantie. Maar ik heb de indruk dat hij zich wat zondert van de groep.

Balsaus

Legacy Member
In welke taal spreekt Leekens eigenlijk de gehele groep aan?

En welke taal spreken de spelers onder elkaar? Iedereen kan wel frans , en bijna iedereen ook nederlands buiten Hazard en Witsel.

mtm

Legacy Member
ShRule zei:
Iedereen zal zich ten laatste morgen toevoegen bij de groep in Chaudefontaine, behalve Hazard, hij komt pas tegen volgende week..jammer, want juist hij moet zich positief tonen aan Leekens en co. Wss op vakantie. Maar ik heb de indruk dat hij zich wat zondert van de groep.

Wat zou die toch op vakantie zijn jong. :D

De laatste speeldag van de Ligue 1 is zondag pas, dus Hazard zit nog gewoon bij Lille.

ShRule

Legacy Member
mtm zei:
Wat zou die toch op vakantie zijn jong. :D

De laatste speeldag van de Ligue 1 is zondag pas, dus Hazard zit nog gewoon bij Lille.

Geloof ik niets van, hij zit nu in de Dominicaanse van een margarita te genieten :angry:

Haha nee mn vergissing, sorry Eden!

ShRule

Legacy Member
Balsaus zei:
In welke taal spreekt Leekens eigenlijk de gehele groep aan?

En welke taal spreken de spelers onder elkaar? Iedereen kan wel frans , en bijna iedereen ook nederlands buiten Hazard en Witsel.

Wss gewoon Frans en Nederland.
Ik dacht dat Gillet, Ciman en V.Buyten ook geen nederlands konden.

wakel

Legacy Member
ShRule zei:
Iedereen zal zich ten laatste morgen toevoegen bij de groep in Chaudefontaine, behalve Hazard, hij komt pas tegen volgende week..jammer, want juist hij moet zich positief tonen aan Leekens en co. Wss op vakantie. Maar ik heb de indruk dat hij zich wat zondert van de groep.

Zitten Vertonghen en Alderweireld niet in de VS, met ajax, de komende dagen?

Reverz

Legacy Member
TazzDeMazz zei:
Ik meende me te herrinneren dat de 4-4 resulteerde uit balverlies van Hazard na 1 van zen dribbels waarop hij vastliep maar ik kan fout zijn.
Das ook wel het enigste waar ik me dood aan kan frustreren,zijn dribbels die meermaals in matchen van de rode duivels tot balverlies hebbben geleden.
En dat is bij Dembele beter? Lol rly. Dembele zen balverlies ratio is nog pakken hoger dan bij Hazard. Het enige verschil is dat Dembele tegenwoordig minder vaak de actie probeert te maken maar gewoon aan neemt, een beetje doelloos rondloopt en dan de bal terug af geeft zonder progressie. Dembele voegt echt niks toe aan dit team, zeker niet ten opzichte van wat Hazard kan toevoegen. Eerlijk gezegd heb ik Dembele op al die tijd exact 1 echt goeie wedstrijd zien spelen en that's it.

Besides, ik heb het al vaak gezegd maar Hazard is misschien 10-15% van de reden waarom die goal valt. Er gaat daar gewoon zoveel fout in die bewuste fase, it's not even funny. 75% van de fout ligt daar gewoon bij Boyata & Baily.

Pseudo zei:
Defour - Witsel - Fellaini is een perfect gebalanceerd middenveld, niet dat ik Simons eruit wil, maar evenwicht verliezen omdat Simons bvb niet zou kunnen spelen geloof ik niet. Dit zijn 3 middenvelders die alle taken defensief en offensief kunnen uitvoeren, in welke mate hangt af van de tegenstander.
Inderdaad, ik snap overigens niet goed waarom veel mensen hier vinden dat je op dat middenveld met de punt naar voor moet spelen. Imo werkt Witsel - Defour - Fellaini met de punt naar achter het beste. Fellaini is aanvallender ingesteld dan Defour maar hij zorgt nog steeds altijd voor enorm veel balrecuperatie en kan nadien heel snel voor omschakeling zorgen. Dat plus het feit dat hij heel moeilijk van de bal te zetten omdat hij (in tegenstelling tot Lukaku bv) wel heeft geleerd hoe hij zijn gestalte op een correcte manier in zijn voordeel kan gebruiken maakt hem imo naast Kompany tot de belangrijkste speler van dit team. Witsel & Fellaini als CM & Defour al VCM dus, is echt het ideale middenveld. (Standard had echt zo'n ziek middenveld eigenlijk 2 jaar terug :p)

Persoonlijk zie ik geen problemen opduiken voor het middenveld, zelfs niet als Simons der binnenkort van tussen gaat. Defour is wel problematisch mijn zijn blessures alle lappen maar ook Vertonghen kan op de VCM uit de voeten als het nodig is.

Brick Top

Legacy Member
album_large_4202207.jpg


Die zwarte 'ketting' van Witsel... Is dat echt een ketting? Lijkt meer op een tatoeage en ik hoop uit de grond van m'n hart dat ik ongelijk heb. :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan