Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Logos

Legacy Member
yuppie zei:
Champions league in de zomermaanden dan?

CL zou ook gewoon stil te komen vallen, net als de andere competities. Hoe ze dat precies oplossen met de competities die niet gelijklopen met de Europese weet ik niet.

ShRule

Legacy Member
Général Zantas zei:
In 2022 zal die niet meer opgeroepen worden zeker?

Oezbekistan :'(

Oh jawel!

Oezbekistan heeft een probleem dat het altijd faalt op het laatste moment.

ShRule

Legacy Member
Een halve finale is zo gek ook niet voor de duivels. Mits we reekshoofd zijn kan het wel.

Bv. In een groep met Panama, korea, zweden eerste worden. Dan 1/8 finale winnen tegen Japan en kwartfinale tegen een Ghana of Portugal zelfs en we zitten in de 1/2 finale.

E_wout

Legacy Member
Hoe dat ge nu al over een potentiële halve finale kunt praten, zonder dat we 1) geplaatst zijn 2) geweten is in welke poule we zitten en 3) wie de mogelijke potentiële tegenstanders zijn in de volgende ronde (s)...

ik bewonder uw eindeloos enthousiasme maar vergeet niet dat een verlies tegen Kroatië niet onmogelijk is (integendeel) en dan wordt het thuis tegen wales opeens nog verschrikkelijk spannend om dan met flanellen benen te staan verdedigen en te moeten zien hoe Gareth Bale eens toont wat een man van honderd miljoen zo allemaal kan op zijn eentje.

samengevat: ik vertrouw het nog altijd niet... de Belgenmop van de eeuw is misschien wel in de maak :(

Misterblort

Legacy Member

Wilcao

Legacy Member
Misterblort zei:
Dieje Van Der Gijp doet da wel express hoor :) dat is ook de reden waarom hij daar zit, om met anderen te lachen.. Anywhoe ze zijn gewoon jaloers ;)

Van der Gijp is wel lachen imo. Hij heeft op zich nog wel respect voor België, aangezien hij hier nog gespeeld heeft. Derksen daarentegen zal nooit iets positiefs zeggen over België, eigenlijk over weinig zaken. Die zit daar maar om de betweter uit te hangen en chagrijnig te zijn.

ShRule

Legacy Member
E_wout zei:
Hoe dat ge nu al over een potentiële halve finale kunt praten, zonder dat we 1) geplaatst zijn 2) geweten is in welke poule we zitten en 3) wie de mogelijke potentiële tegenstanders zijn in de volgende ronde (s)...

ik bewonder uw eindeloos enthousiasme maar vergeet niet dat een verlies tegen Kroatië niet onmogelijk is (integendeel) en dan wordt het thuis tegen wales opeens nog verschrikkelijk spannend om dan met flanellen benen te staan verdedigen en te moeten zien hoe Gareth Bale eens toont wat een man van honderd miljoen zo allemaal kan op zijn eentje.

samengevat: ik vertrouw het nog altijd niet... de Belgenmop van de eeuw is misschien wel in de maak :(

Kzie het wel allemaal goedkome hoor. Bedoel mits we reekshoofd zijn moet een eerste plaats in de groepsfase ons doel zijn. Dan kan alles.

Bosvos

Legacy Member
Wilcao zei:
Van der Gijp is wel lachen imo. Hij heeft op zich nog wel respect voor België, aangezien hij hier nog gespeeld heeft. Derksen daarentegen zal nooit iets positiefs zeggen over België, eigenlijk over weinig zaken. Die zit daar maar om de betweter uit te hangen en chagrijnig te zijn.

Vergeet zijn gigantische erectie voor Wesley Sneyder niet. Maar soit, eigenlijk kijk ik liever eens naar VI om wat te lachen en het gezever over voetbal te volgen, dan naar ET te kijken als echt voetbalprogramma (want om te lachen is het nu ook niet bij ons).

Gavin

Legacy Member
ShRule zei:
Bv. In een groep met Panama, korea, zweden eerste worden. Dan 1/8 finale winnen tegen Japan en kwartfinale tegen een Ghana of Portugal zelfs en we zitten in de 1/2 finale.
Anders efkes Jona Wilson PM'en, die heeft ooit eens zo een heel fictief tornooi gemaakt. En steek dat dat hield!! OW OW OW!!!

puni

Legacy Member
E_wout zei:
ik bewonder uw eindeloos enthousiasme maar vergeet niet dat een verlies tegen Kroatië niet onmogelijk is (integendeel) en dan wordt het thuis tegen wales opeens nog verschrikkelijk spannend om dan met flanellen benen te staan verdedigen en te moeten zien hoe Gareth Bale eens toont wat een man van honderd miljoen zo allemaal kan op zijn eentje.

samengevat: ik vertrouw het nog altijd niet... de Belgenmop van de eeuw is misschien wel in de maak :(

Zoals Kroatië de laatste 2-3 wedstrijden staat te voetballen, moet ge daar toch absoluut geen schrik van hebben? En zelfs als ge daartegen verliest moet ge thuis tegen Wales niet eens winnen, maar gewoon een punt pakken. Tegen de ploeg die net nog klop kreeg in eigen huis van Servië en waar wij ginder konden gaan winnen terwijl we toen een afgrijselijke wedstrijd speelden. Die mannen slikken begot meer dan twee doelpunten per wedstrijd. Onze huishindu moet misschien wat realistischer zijn, maar gij zijt toch wel van het andere extreme.

marcel

Legacy Member
yuppie zei:
Champions league in de zomermaanden dan?

laatste groepswedstrijd CL vorig jaar was 4-5 december, eerste K/O-ronde was 12 februari. tijd genoeg om een WK van 3 weken tussen te steken.

ShRule

Legacy Member
puni zei:
Zoals Kroatië de laatste 2-3 wedstrijden staat te voetballen, moet ge daar toch absoluut geen schrik van hebben? En zelfs als ge daartegen verliest moet ge thuis tegen Wales niet eens winnen, maar gewoon een punt pakken. Tegen de ploeg die net nog klop kreeg in eigen huis van Servië en waar wij ginder konden gaan winnen terwijl we toen een afgrijselijke wedstrijd speelden. Die mannen slikken begot meer dan twee doelpunten per wedstrijd. Onze huishindu moet misschien wat realistischer zijn, maar gij zijt toch wel van het andere extreme.

Seg blanke paljas, ik zeg maar, zo een voorbeeld zou toch absoluut kunnen. Is maar een perfect voorbeeld dat een goeie loting veel kan doen.

Misterblort

Legacy Member
ShRule zei:
Seg blanke paljas, ik zeg maar, zo een voorbeeld zou toch absoluut kunnen. Is maar een perfect voorbeeld dat een goeie loting veel kan doen.

Zeg, bruine flippo, hij nam het op voor u ipv tegen u te zijn?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan