Sir.Killalot
Legacy Member
TheRedDevils zei:
Tegen Andorra. Zwaar stoefmateriaal.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
TheRedDevils zei:
yuppie zei:Champions league in de zomermaanden dan?
ShRule zei:Denk aan Ciman aub.![]()
Général Zantas zei:In 2022 zal die niet meer opgeroepen worden zeker?
Oezbekistan :'(
Sir.Killalot zei:Tegen Andorra. Zwaar stoefmateriaal.

LaBuenaVida zei:Jan Boskamp keek naar Jordanië - Oezbekistan (Voetbal International) - YouTube
Mijn bloed gaat koken, bij wijze van spreken, bij zulke uitspraken.
Die "belgies", tjeezes man!
NL zit echt in een makkelijke poule waarvan enkel Turkije een goede ploeg heeft.
En spelen gelijk tegen fucking Estland!
dat is ook de reden waarom hij daar zit, om met anderen te lachen.. Anywhoe ze zijn gewoon jaloers 
Misterblort zei:Dieje Van Der Gijp doet da wel express hoordat is ook de reden waarom hij daar zit, om met anderen te lachen.. Anywhoe ze zijn gewoon jaloers
![]()
E_wout zei:Hoe dat ge nu al over een potentiële halve finale kunt praten, zonder dat we 1) geplaatst zijn 2) geweten is in welke poule we zitten en 3) wie de mogelijke potentiële tegenstanders zijn in de volgende ronde (s)...
ik bewonder uw eindeloos enthousiasme maar vergeet niet dat een verlies tegen Kroatië niet onmogelijk is (integendeel) en dan wordt het thuis tegen wales opeens nog verschrikkelijk spannend om dan met flanellen benen te staan verdedigen en te moeten zien hoe Gareth Bale eens toont wat een man van honderd miljoen zo allemaal kan op zijn eentje.
samengevat: ik vertrouw het nog altijd niet... de Belgenmop van de eeuw is misschien wel in de maak![]()
Wilcao zei:Van der Gijp is wel lachen imo. Hij heeft op zich nog wel respect voor België, aangezien hij hier nog gespeeld heeft. Derksen daarentegen zal nooit iets positiefs zeggen over België, eigenlijk over weinig zaken. Die zit daar maar om de betweter uit te hangen en chagrijnig te zijn.
Anders efkes Jona Wilson PM'en, die heeft ooit eens zo een heel fictief tornooi gemaakt. En steek dat dat hield!! OW OW OW!!!ShRule zei:Bv. In een groep met Panama, korea, zweden eerste worden. Dan 1/8 finale winnen tegen Japan en kwartfinale tegen een Ghana of Portugal zelfs en we zitten in de 1/2 finale.
E_wout zei:ik bewonder uw eindeloos enthousiasme maar vergeet niet dat een verlies tegen Kroatië niet onmogelijk is (integendeel) en dan wordt het thuis tegen wales opeens nog verschrikkelijk spannend om dan met flanellen benen te staan verdedigen en te moeten zien hoe Gareth Bale eens toont wat een man van honderd miljoen zo allemaal kan op zijn eentje.
samengevat: ik vertrouw het nog altijd niet... de Belgenmop van de eeuw is misschien wel in de maak![]()
yuppie zei:Champions league in de zomermaanden dan?
puni zei:Zoals Kroatië de laatste 2-3 wedstrijden staat te voetballen, moet ge daar toch absoluut geen schrik van hebben? En zelfs als ge daartegen verliest moet ge thuis tegen Wales niet eens winnen, maar gewoon een punt pakken. Tegen de ploeg die net nog klop kreeg in eigen huis van Servië en waar wij ginder konden gaan winnen terwijl we toen een afgrijselijke wedstrijd speelden. Die mannen slikken begot meer dan twee doelpunten per wedstrijd. Onze huishindu moet misschien wat realistischer zijn, maar gij zijt toch wel van het andere extreme.
ShRule zei:Seg blanke paljas, ik zeg maar, zo een voorbeeld zou toch absoluut kunnen. Is maar een perfect voorbeeld dat een goeie loting veel kan doen.