ShRule
Legacy Member
dacuba zei:Wie zegt dat die dan over ons springen?
Ik zou het woord "eerlijk" en de Fifaranglijst sowieso niet in 1 zin nemen, er zijn veel landen die zich veel meer benadeeld mogen voelen.![]()
Ja eerlijk is het misschien niet, alhoewel, de ranking procedure is voor iedereen hetzelfde. Ik bedoel maar 2 barragematchen worden veel hoger gequoteerd dan friendlies. De kans zit er in.
En inderdaad Beelz, gewoon 2-3 maanden stop in de winter ipv i.d. Zomer. 1 seizoen doen zoals ze in Rusland en scandinavië doen..



kon nochtans heel goedkoop hoor, mijn maten betalen 180 euro voor vlucht + 2 overnachtingen + ticket.. en daar is het ook nie duur. Balen
