Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ShRule

Legacy Member
dacuba zei:
Wie zegt dat die dan over ons springen? :)

Ik zou het woord "eerlijk" en de Fifaranglijst sowieso niet in 1 zin nemen, er zijn veel landen die zich veel meer benadeeld mogen voelen. :)

Ja eerlijk is het misschien niet, alhoewel, de ranking procedure is voor iedereen hetzelfde. Ik bedoel maar 2 barragematchen worden veel hoger gequoteerd dan friendlies. De kans zit er in.

En inderdaad Beelz, gewoon 2-3 maanden stop in de winter ipv i.d. Zomer. 1 seizoen doen zoals ze in Rusland en scandinavië doen..

puni

Legacy Member
BeeLz zei:
Ik snap heel die zever niet echt over een WK in de winter. In de rest van de wereld wordt hun competitie toch ook onderbroken door een WK in de zomer. Bovendien hebben ze 10j de tijd om alles te plannen. ipv een stop van 2-3 maand in de zomer kunnen ze die perfect in de winter houden en in de zomer competitie spelen.

Uw eerste argument is niet echt relevant, want het Europese voetbal is veruit de hofleverancier van spelers op een WK. Wat uw tweede punt betreft, de spelers (en dan heb ik het niet alleen op zij die aanwezig zijn op een WK) zullen lachen, competitie in de zomermaanden. Dat draait ge niet zomaar om eh. En dan nog, vier jaar later speelt ge een WK in Europa ofzo, wat gaat ge dan doen? Terug een WK in de zomer en terug alle competities omkeren?

Qatar was gewoon een belachelijk slechte keuze, een die puur voor de sollen gemaakt is.

BeeLz

Legacy Member
puni zei:
Uw eerste argument is niet echt relevant, want het Europese voetbal is veruit de hofleverancier van spelers op een WK. Wat uw tweede punt betreft, de spelers (en dan heb ik het niet alleen op zij die aanwezig zijn op een WK) zullen lachen, competitie in de zomermaanden. Dat draait ge niet zomaar om eh. En dan nog, vier jaar later speelt ge een WK in Europa ofzo, wat gaat ge dan doen? Terug een WK in de zomer en terug alle competities omkeren?

Qatar was gewoon een belachelijk slechte keuze, een die puur voor de sollen gemaakt is.

Tuurlijk kunt ge dat omdraaien op 4j tijd.

Dat Qatar een slechte keuze was ga ik niet ontkennen. Maar als het dan toch in Qatar is, heb ik het liever in de winter want anders krijgde van die Africa cup taferelen.

BleKKie

Legacy Member
puni zei:
Uw eerste argument is niet echt relevant, want het Europese voetbal is veruit de hofleverancier van spelers op een WK. Wat uw tweede punt betreft, de spelers (en dan heb ik het niet alleen op zij die aanwezig zijn op een WK) zullen lachen, competitie in de zomermaanden. Dat draait ge niet zomaar om eh. En dan nog, vier jaar later speelt ge een WK in Europa ofzo, wat gaat ge dan doen? Terug een WK in de zomer en terug alle competities omkeren?

Qatar was gewoon een belachelijk slechte keuze, een die puur voor de sollen gemaakt is.

Idd, er is gewoon niet nagedacht toen die keuze gemaakt werd, enkel het vele geld zal belangrijk geweest zijn waarschijnlijk.
Praktisch gaat dat toch gewoon één grote soep worden als ze dat in de winter plooien, alsof dat allemaal zo evident is en het gewoon maar eens wisselen is. Vergeet niet dat voor alle clubs het belangrijkste deel van het seizoen nog moet beginnen na de winter (titel, beker, europese finales), die gaan lachen zeker als de helft van hun spelers geblesseerd of half vermoeid uit dat WK gaan komen.

E_wout

Legacy Member
vandaag knoop doorhakken of ik nu al dan niet naar Kroatië ga....

on our left hand side: dé match van de campagne en bij kwalificatie een onwaarschijnlijk feestje in de tribune

on our right hand side: al rap 500 euro + wederom een dag congé opofferen.

:(

TrickY.

Legacy Member
E_wout zei:
vandaag knoop doorhakken of ik nu al dan niet naar Kroatië ga....

on our left hand side: dé match van de campagne en bij kwalificatie een onwaarschijnlijk feestje in de tribune

on our right hand side: al rap 500 euro + wederom een dag congé opofferen.

:(


Ik moet ook passen. Kan geen conge nemen :cry: kon nochtans heel goedkoop hoor, mijn maten betalen 180 euro voor vlucht + 2 overnachtingen + ticket.. en daar is het ook nie duur. Balen :(

Milfhunter

Legacy Member
BeeLz zei:
Tuurlijk kunt ge dat omdraaien op 4j tijd.

Dat Qatar een slechte keuze was ga ik niet ontkennen. Maar als het dan toch in Qatar is, heb ik het liever in de winter want anders krijgde van die Africa cup taferelen.

zolang ze geen vuvuzela's toelaten vind ik al goe ...

Romelus

Legacy Member
De krant op mijn werk vanmorgen... :D


560539_10201387718667253_1101580260_n.jpg

Jenthe

Legacy Member
Wel heerlijk filmpje om de jongens eens zo te zien. Meer van dat graag :) Hazard duidelijk de speelvogel van de groep :p

Général Zantas

Legacy Member
ShadesOfJae zei:
En De Bruyne dan?

Kan De Bruyne wel deftig genoeg Frans om het allemaal te volgen?

Zou Hazard overigens ook maar één woord Nederlands kunnen?

Stan_V

Legacy Member
Général Zantas zei:
Kan De Bruyne wel deftig genoeg Frans om het allemaal te volgen?

Die hangt toch altijd samen met Hazard/Benteke/Lukaku/Mirallas, IIRC was het hetzelfde groepje bij die andere aflevering toen ze naar de beloften aan 't kijken waren. 't Zou nogal raar zijn om met die mannen om te gaan als ge niks snapt :p

Wel grappig dat ze zelf Dembele als grootste grappenmaker aanduiden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan