Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stan_V

Legacy Member
Pseudo zei:
Cavanda start nu quasi elke match bij Lazio, zonet ook nog gescoord, het ideale moment om Gillet buiten te flikkeren maar ik vermoed dat Wilmots niks meer aan zijn selectie voor het wk gaat veranderen want "sfeer is goed hè"

Zowel Vermijl (lijkt mij wel altijd basis te gaan spelen bij NEC) als Cavanda moeten imo Gillet tegen juni d'r kunnen uitflikkeren...

Pieter3770

Legacy Member
En wat met Carrasco als die blijft spelen bij Monaco, en met Janujaz (of zoiets) als die meer en meer minuten gaat mogen maken bij ManU?
Minstens even belangrijk als Bakkali om niet te verliezen aan een ander land.

Jenthe

Legacy Member
Stan_V zei:
Zowel Vermijl (lijkt mij wel altijd basis te gaan spelen bij NEC) als Cavanda moeten imo Gillet tegen juni d'r kunnen uitflikkeren...

Iemand die Vermijl toevallig zien spelen heeft en daar iets zinnigs over kan zeggen? Die rechtsback moet toch opgelost zijn tegen het WK.

Voor de andere posities lijkt me er niet al te veel speling meer te zijn. Januzaj was wel redelijk indrukwekkend in zijn invalbeurt, heel aanwezig op het veld, zeer sierlijk, puntgave techniek. Niet super flitsend of zo maar wel een ideale tien. Hopelijk krijgt die zijn minuten.

Stan_V

Legacy Member
Moet op zich gewoon op te vangen zijn. Ben benieuwd wie er nu wel als vervanger gaat meegaan. Vossen? Mboyo? Batshuayi?

ToasT

Legacy Member
De Sutter? Imo toch meer hetzelfde type als Benteke, bal bijhouden, kaatsen en soms ook nog eens afwerken.
Al verdient Batshuayi imo ook zeker zijn kans

J.Brown

Legacy Member
Was Mboyo niet geblesseerd momenteel? Hoe lang is die out?

Michy is nog wat groen achter de oren, maar het is een rastalent dat uit het niets een goal kan forceren.

Maxwell

Legacy Member
Hoe Michy laatste tijd bezig is mag die van mij gerust mee. TDS echt niet.

Misterblort

Legacy Member
Maxwell zei:
Hoe Michy laatste tijd bezig is mag die van mij gerust mee. TDS echt niet.

Dit dus..
Maar Lukaku zal het wel goed doen :)
Ferreiara-Carrasco mogen ze ook meepakken van mij..

ng

Legacy Member
ToasT zei:
De Sutter? Imo toch meer hetzelfde type als Benteke, bal bijhouden, kaatsen en soms ook nog eens afwerken.
Al verdient Batshuayi imo ook zeker zijn kans

De Sutter? Laat die maar zitten waar 'm zit.

Michu zal wel veel vertrouwen hebben.

stungunner

Legacy Member
gewoon Lukaku nu de kans geven (zal nog extra vlammen in de PL nu hij weet dat hij wss zal mogen spelen bij de RD) en Batshuayi oproepen. Die verdient echt een kans, en is imo voorlopig de enige die ook echt topniveau zou kunnen halen later
Vossen, Mboyo, De Sutter,... zijn toch echt een niveautje lager.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan