Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NemesisBE

Legacy Member
jeperdejep zei:
Batshuayi en Cissé waren een precedent. Als je dan een paar maanden later hetzelfde doet wetende dat het strafbaar is, verdien je imo een zwaardere straf.

Ach, voor't zelfde geld interpreteerde Lestienne dat als dat je geen hoeren mocht laten komen, maar vond ie dat z'n vriendin wel welkom was... :unsure:
In elk geval wordt het weer te breed uitgesmeerd in de media en nagelen ze Lestienne nu aan de schandpaal voor een jeugdzonde, terwijl we hem wss in de toekomst nog zeker gaan kunnen gebruiken bij de Duvels.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
jeperdejep zei:
Batshuayi en Cissé waren een precedent. Als je dan een paar maanden later hetzelfde doet wetende dat het strafbaar is, verdien je imo een zwaardere straf.
Seg manneke, wat is dat nu voor iets? Ik denk dat gij niet echt weet wat een precedent is. Als ik uw definitie moet toepassen dan zal ik u beboeten met 500 euro ipv 50 euro als ge eens 55 rijdt in een zone 50. Want uw pa had vorige maand ook al zo'n boete gekregen!!!

Lestienne is belachelijk hard gestraft. Als er een precedent was gevormd door die ene straf van die hoerenlopers (nog erger dan wat Lestienne heeft gedaan), dan hadden ze die strafmaat moeten volgen voor zover de daden vergelijkbaar waren. Als ge plotsklaps gaat verergeren, dan is het niet meer een precedent he, dan is het willekeur.

Gewoon naar huis moeten sturen en volgende keer weer oproepen. Met van die willekeur schiet niemand wat op, integendeel zelfs.

ShadesOfJae

Legacy Member
Iedereen zou inderdaad gelijk behandeld moeten worden. Maar ik snap ook de denkwijze van jeperdejep wel.
Mij kan het eigenlijk niet veel schelen. Lestienne hebben we momenteel toch niet nodig bij de grote jongens.

Jepjep

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Seg manneke, wat is dat nu voor iets? Ik denk dat gij niet echt weet wat een precedent is. Als ik uw definitie moet toepassen dan zal ik u beboeten met 500 euro ipv 50 euro als ge eens 55 rijdt in een zone 50. Want uw pa had vorige maand ook al zo'n boete gekregen!!!

Lestienne is belachelijk hard gestraft. Als er een precedent was gevormd door die ene straf van die hoerenlopers (nog erger dan wat Lestienne heeft gedaan), dan hadden ze die strafmaat moeten volgen voor zover de daden vergelijkbaar waren. Als ge plotsklaps gaat verergeren, dan is het niet meer een precedent he, dan is het willekeur.

Gewoon naar huis moeten sturen en volgende keer weer oproepen. Met van die willekeur schiet niemand wat op, integendeel zelfs.

Bedankt om het woordje achterlijk weg te doen, betekent veel voor mij :unsure:

Ik vind ook wel dat hij te hard is gestraft, daar zijn we het alleszinds over eens.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
jeperdejep zei:
Bedankt om het woordje achterlijk weg te doen, betekent veel voor mij :unsure:

Ik vind ook wel dat hij te hard is gestrafd, daar zijn we het alleszinds over eens.
Ik zeg dat nogal vaak tegen vrienden en omgekeerd, maar op het internet zonder smileys komt dat nogal zwaar over. :unsure:

Gavin

Legacy Member
jeperdejep zei:
Bedankt om het woordje achterlijk weg te doen, betekent veel voor mij :unsure:

Ik vind ook wel dat hij te hard is gestraft, daar zijn we het alleszinds over eens.
Gestrafd verbeteren maar alleszinds niet. Komaan!!!!

Noodle

Legacy Member
José Mourinho: ‘De Bruyne overtuigt me niet’ (bron: het nieuwsblad)

Pff, weer geen De Bruyne in de ploeg dit weekend... vraag me af of Wilmots hem überhaupt gaat opstellen met zo weinig matchritme in de benen

Rikie

Legacy Member
De beste speler van België en de speler die ons (mss) naar Brazilië loodste heeft dan ook geen plaats in een kutploeg als Chelsea. :angry::sad:

Tuninboy

Legacy Member
Als Joseke voelt dat er nu eenmaal betere spelers zijn dan KDB, dan is dat zijn goed recht om hem de tribune in te zetten. De concurrentie is nu eenmaal groter bij een topclub. En zeker Chelsea aangezien die het geld altijd laten rollen. Joseke moet niet kijken of het een belg is of niet. Voor ons Belgen ligt dat nu eenmaal gevoelig, maar Joseke is de trainer.. En de beste zal wel spelen zeker ?

BleKKie

Legacy Member
Mag zich nu natuurlijk niet laten gaan hé, of dan mag je het helemaal vergeten. Gewoon keihard knokken op training en hopen dat het goed komt tijdens de weinige kansen dat je krijgt.

Bubba

Legacy Member
Général Zantas zei:
Ah nee, want Kevin speelt niet :doh:

Heeft ook niks laten zien toen hij zijn kans kreeg. Zelfde voor Willian: was ook zwak tot nu toe dus zit niet in de kern. Er is een sterke concurrentie, zeker op hun positie, dus niet presteren = geen plaats.

CisnerosIsGod

Legacy Member
Bullshit. Ge gaat mij niet wijsmaken dat dit iets anders is dan een psychologisch geniaal mastermind-moveke van Mourinho om het meeste uit z'n spelers te halen. Die weet maar al te goed dat De Bruyne meesterlijk goed is, 'k zie die lange termijn ook echt ddroog elke match starten, maar Mourinho is echt wel diegene die denkt "Als ik doe alsof hij zich in de ploeg heeft geknokt, gaat hij ook beter presteren als hij het gevaar voelt om ook elke match weg te vallen". Ofzo. Sick dude Mourinho.

TrickY.

Legacy Member
KdB speelt heus nog tot nieuwjaar alle matchen bij de Belgen hoor. Zo zou je hem nog dieper in de put steken bij wijze van spreken. Tis niet dat hij plots zot veel matchritme gaat missen hoor. Moest het na nieuwjaar nog zo zijn en hij is nog niet uitgeleend.. dan is het een andere zaak.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan