Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TrickY.

Legacy Member
ToasT zei:
Zo erg zou ik het nu ook niet stellen, maar verboden wapendracht is toch heel wat erger dan eens verkeerd parkeren.


Dude, een alarmpistool.. komt zelfs niet op het strafblad. Kreeg gewoon een waarschuwing van de politie. En nu gaat het publiek weer van een mug een olifant maken.

Misterblort

Legacy Member
Wat die in zijne privé doet staat toch volledig los van de nationale ploeg?
Zelf als die nu int weekend in zijnen blote in den hof van zijnen buurman gaat pissen en daarvoor een boete krijgt zou het mij nog niks kunne schelen..

ToasT

Legacy Member
Een alarmpistool buitenhuis meenemen, is verboden wapendracht. Dat is de wet, hoe je het ook draait of keert.
Tot ik dit las, vond ik ook dat Batshuayi moest worden opgeroepen. Hij verdient het gewoon op basis van zijn prestaties, maar een selectie verdien je niet alleen op het veld imo. Zie Lestienne, op basis van zijn prestaties verdient hij zijn kans nu een paar basisspelers geblesseerd zijn of niet spelen bij hun club. Het is ook naast het veld dat hij het verknald heeft.

Ik vind gewoon dat Wilmots een groot deel geloofwaardigheid gaat verliezen als hij Batshuayi oproept. Er zal zeker gesproken geworden over willekeur of nog erger favoritisme. Leg eens aan een buitenstaander uit hoe een speler die betrapt wordt met wat callgirls op zijn kamer maar de helft zo erg gestraft wordt als iemand die met zijn eigen vriendin betrapt wordt. En dat diezelfde speler bij een politiecontrole wordt betrapt op verboden wapenbezit maar toch gewoon wordt opgeroepen.
Veel kans dat die zegt: 'Hij speelt bij de juiste club, zeker.' Half al grappend en half serieus misschien maar dat gevoel gaan veel mensen hebben.

BeeLz

Legacy Member
Verkeerd parkeren mag ook niet volgens de wet. Het us trouwens Walem die Lestienne en Batshuayi heeft geschorst en niet Wilmots. 6 maanden is uiteindelijk ook maar 3 interlands.

Bovendien is een alarmpistool in theorie geen wapen aangezien het enkel geluid maakt. Met een voetbalschoen kan je evenveel schade aanrichten. Normaal gezien hoef je voor een alarmpistool ook geen vergunning te hebben en mag Batshuayi dit dus bezitten aangezien hij 18j is. Dus laten we even van een mug geen olifant maken.

Balsaus

Legacy Member
Beter dan een carjacking (Benteke) of deelnemen aan een groepsverkrachting (Mboyo)

Général Zantas

Legacy Member
Weer van een mug een olifant maken, man man. En dat gezeik over "voorbeeldfuncties", ik word er gek van. Typische pamperpolitiek en een goedkoop excuus voor ouders die hun kinderen niet deftig kunnen opvoeden.

Anoniem06

Legacy Member
Rikie zei:
Is dat echt waar van Mboyo? Vertel mij meer aub.

Tis ne verkrachter. En ook nog is een ondermaatse voetballer ook. Niks nuttig voor de Rode Duivels dus. Nog liever Gillet meenemen :p

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
My god, ziet hier nu niemand dat Rikie en Weebl aan het zeveren zijn?

NightFlyer

Legacy Member
ToasT zei:
Een alarmpistool buitenhuis meenemen, is verboden wapendracht. Dat is de wet, hoe je het ook draait of keert.
Tot ik dit las, vond ik ook dat Batshuayi moest worden opgeroepen. Hij verdient het gewoon op basis van zijn prestaties, maar een selectie verdien je niet alleen op het veld imo. Zie Lestienne, op basis van zijn prestaties verdient hij zijn kans nu een paar basisspelers geblesseerd zijn of niet spelen bij hun club. Het is ook naast het veld dat hij het verknald heeft.

Lestienne heeft het naast het veld verknald toen hij op afzondering was bij de Rode Duivels. En hij regels aan zijn laars lapt die opgelegd zijn bij de Rode Duivels. Als je dat verschil niet ziet..

En ook al was Lestienne niet geschorst. Dan nog zou ik hem niet oproepen. Eerder Ferreira van Monaco. Staat imo nog voor Lestienne in de rangorde.

Re@V0r

Legacy Member
ToasT zei:
Tja, lullen bij Lestienne over voorbeeldfunctie en dan Batshuayi wel selecteren na zoiets kan imo niet.
Voorbeeldfunctie is zowel op als naast het veld. Als Wilmots zijn eigen autoriteit niet wilt aantasten (en zichzelf belachelijk maken), mag hij hem niet selecteren.

:lol:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan