Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
J.Brown zei:Had ook wel gehoopt op Batshuayi voor een half fitte Benteke en Ferreira-Carrasco voor Mertens...
Lode16 zei:Hazard geen sterkhouder bij Chelsea? lol
Ik zie sterkhouder als iemand onmisbaar en die de ploeg anders maakt. Kompany bij City, bijvoorbeeld, dat verschil ziet ge (ook al verzwijgt iedereen veel van zijn stomme stoten). Dat zie ik toch niet bij Hazard bij Chelsea hoor, die kunt ge op dit moment gerust op de bank zetten en Chelsea zal gewoon hetzelfde spelen. Dat was anders bij Lille (en nu bij België?), denk ik, en dat toont goed aan wat ik wil bedoelen.Cpt. Kablammo zei:Bwa, Hazard is toch echt wel een van de eersten op het wedstrijdblad nu hoor.
Cpt. Kablammo zei:Ja, maar van alle potentiële twijfelaars is Bakkali de minst dringende, eerlijk gezegd. Vooral Cavanda hebben we echt nodig gewoon. Bovendien was er voor alledrie plaats in de selectie. Gillet, Mertens en Simons out en die drie kerels in.
Simons gaat er niet meer uit hoor tot na het WK in Brazilië. Ben er zeker van dat Wilmots die er persé bijwil voor de ervaring & persoonlijkheid.Cpt. Kablammo zei:Ja, maar van alle potentiële twijfelaars is Bakkali de minst dringende, eerlijk gezegd. Vooral Cavanda hebben we echt nodig gewoon. Bovendien was er voor alledrie plaats in de selectie. Gillet, Mertens en Simons out en die drie kerels in.
Tjah, en?NemesisBE zei:Een geblesseerde Mboyo achter de hand :ironic:
Sowieso dat er volgende week als de groep bijeen komt nog enkele namen 'geblesseerd' gaan uitvallen, en dan haalt ie er wel enkele van die net-niet bij ...
Gavin zei:Maar dat zijn flutploegjes. Daar kan iedereen die wat kan shotten de man worden.
Bij de grote ploegen zijn de Belgen toch niet echt de transformators of alfaspelerkes. Mata is dat bij Chelsea bijvoorbeeld, niet Hazard.