Archief - De Rode Duivels - Interlandvoetbal - Deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Bart Religion

Legacy Member
Waar is den tijd dat als je iets verkeerd deed ge na training ge gewoon een paar tourkes rond het veld extra moest crossen

Misterblort

Legacy Member
Bart Religion zei:
Waar is den tijd dat als je iets verkeerd deed ge na training ge gewoon een paar tourkes rond het veld extra moest crossen

Die is er nog altijd, maar niet op dat niveau ;)

profound

Legacy Member
Benteke en Bakkali in selectie Rode Duivels - VoetbalNieuws.be

Go bakkali! Krijgt hopelijk wat speelkansen.


De selectie:

Doelmannen: Koen Casteels (Hoffenheim), Thibaut Courtois (Atletico Madrid), Simon Mignolet (Liverpool)

Verdedigers: Toby Alderweireld (Atletico Madrid), Laurent Ciman (Standard), Guillaume Gillet (Anderlecht), Vincent Kompany (Manchester City), Nicolas Lombaerts (Zenit Sint-Petersburg), Sébastien Pocognoli (Hannover), Daniel Van Buyten (Bayern München), Thomas Vermaelen (Arsenal), Jan Vertonghen (Tottenham)

Middenvelders: Nacer Chadli (Tottenham), Steven Defour (Porto), Moussa Dembélé (Tottenham), Marouane Fellaini (Manchester United), Timmy Simons (Club Brugge), Axel Witsel (Zenit Sint-Petersburg)

Aanvallers: Zakaria Bakkali (PSV), Christian Benteke (Aston Villa), Kevin De Bruyne (Chelsea), Eden Hazard (Chelsea), Romelu Lukaku (Everton), Dries Mertens (Napoli), Kevin Mirallas (Everton)

n9ne

Legacy Member
profound zei:
Benteke en Bakkali in selectie Rode Duivels - VoetbalNieuws.be

Go bakkali! Krijgt hopelijk wat speelkansen.


De selectie:

Doelmannen: Koen Casteels (Hoffenheim), Thibaut Courtois (Atletico Madrid), Simon Mignolet (Liverpool)

Verdedigers: Toby Alderweireld (Atletico Madrid), Laurent Ciman (Standard), Guillaume Gillet (Anderlecht), Vincent Kompany (Manchester City), Nicolas Lombaerts (Zenit Sint-Petersburg), Sébastien Pocognoli (Hannover), Daniel Van Buyten (Bayern München), Thomas Vermaelen (Arsenal), Jan Vertonghen (Tottenham)

Middenvelders: Nacer Chadli (Tottenham), Steven Defour (Porto), Moussa Dembélé (Tottenham), Marouane Fellaini (Manchester United), Timmy Simons (Club Brugge), Axel Witsel (Zenit Sint-Petersburg)

Aanvallers: Zakaria Bakkali (PSV), Christian Benteke (Aston Villa), Kevin De Bruyne (Chelsea), Eden Hazard (Chelsea), Romelu Lukaku (Everton), Dries Mertens (Napoli), Kevin Mirallas (Everton)

Tis toch zot als ge die Clubs bekijkt waar de Belgen nu bij spelen!

NemesisBE

Legacy Member
Maar bijna niemand van die spelers is onbetwist basisspeler of sterkhouder. Enkel 2 van de 3 keepers (als Mignolet het volhoudt bij Pool), Ciman (kuch), Kompany, Lombaerts, Vertonghen, Dembele, Simons, Witsel, Benteke, Hazard.
Nou. Dat zijn meestal basisspelers. Maar als je dan een sterkhouder gaat zoeken, kom je enkel uit bij Kompany, Vertonghen (?), Dembele (?) en een niet geblesseerde Benteke.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Mirallas is intussen ook vaste basisspeler en eigenlijk ook een sterkhouder. Lukaku was sterkhouder bij WBA, zal dat nu ook zonder problemen worden bij Everton.

Ook niet echt een probleem, weinig ploegen die al aan zoveel sterkhouders komen.

Selectie van Gillet is een regelrecht schandaal. Kut Borkelmans die wat spelers in Engeland gaat scouten (die iedereen door en door kent) maar in Italië is nog niemand geweest. Ons pijnpunt is overduidelijk de RB maar gaan we Cavanda scouten? Neeeeeee hoor.

Bah bah bah, vreselijk kut mismanagement gemaskeerd door al dat gezever van goede sfeer. Alsof iemand er wakker van ligt als Gillet er niet bij is.

Gavin

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Mirallas is intussen ook vaste basisspeler en eigenlijk ook een sterkhouder. Lukaku was sterkhouder bij WBA, zal dat nu ook zonder problemen worden bij Everton.
Maar dat zijn flutploegjes. Daar kan iedereen die wat kan shotten de man worden.

Bij de grote ploegen zijn de Belgen toch niet echt de transformators of alfaspelerkes. Mata is dat bij Chelsea bijvoorbeeld, niet Hazard.

Logos

Legacy Member
Snap het ook niet goed imo. Was de ideale gelegenheid om hem erbij te nemen, zeker met het oog op Wales (mocht de buit binnen zijn).

MvP

Legacy Member
Rode Duivels ‏@RodeDuivels 5s
Bondscoach #Wilmots heeft bevestigd dat @zakabakkali definitief voor de #RodeDuivels heeft gekozen. #ComeOnBelgium #Bakkali

Tiim

Legacy Member
Ookal ben ik een Club-supporter, mss eens Simons vervangen door Bainggolan?

Lode16

Legacy Member
Wat een gezaag hier toch weer. Nu spelen bijna alle belgen bij een grote ploeg.. Nee, elke belg moet ELKE wedstrijd in de ploeg staan. Hazard geen sterkhouder bij Chelsea? lol

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Gavin zei:
Maar dat zijn flutploegjes. Daar kan iedereen die wat kan shotten de man worden.

Bij de grote ploegen zijn de Belgen toch niet echt de transformators of alfaspelerkes. Mata is dat bij Chelsea bijvoorbeeld, niet Hazard.
Bwa, Hazard is toch echt wel een van de eersten op het wedstrijdblad nu hoor. En bij Everton het mooie weer maken is niet slecht, is ook niet meteen een flutploeg. Zenit is ook gene platte kak, al kon het beter zijn. We hebben genoeg spelersmateriaal waar anderen jaloers op zouden zijn intussen.

Nu is het nog wat afwachten hoe het seizoen verder loopt en dan zien we wie al echte supersterren zijn op het einde. Ik denk dat Hazard een lekker seizoen gaat hebben, alleen helaas dat Mourinho op dit moment coach is bij Chelsea. Ik ben een fan van hem, maar hij is totaal niet iemand die spelers ontwikkeld of verder laat ontplooien.

Cerv.Be

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Mirallas is intussen ook vaste basisspeler en eigenlijk ook een sterkhouder. Lukaku was sterkhouder bij WBA, zal dat nu ook zonder problemen worden bij Everton.

Ook niet echt een probleem, weinig ploegen die al aan zoveel sterkhouders komen.

Selectie van Gillet is een regelrecht schandaal. Kut Borkelmans die wat spelers in Engeland gaat scouten (die iedereen door en door kent) maar in Italië is nog niemand geweest. Ons pijnpunt is overduidelijk de RB maar gaan we Cavanda scouten? Neeeeeee hoor.

Bah bah bah, vreselijk kut mismanagement gemaskeerd door al dat gezever van goede sfeer. Alsof iemand er wakker van ligt als Gillet er niet bij is.
Aangezien wij toch geen echte RB bij de duivels hebben zou iemand als Cavanda toch wel eens opgeroepen mogen worden, al is het voor op de bank te zitten. Achja, er zitten er daar nog in Italië die al jaren met dat probleem kampen (Mudingayi, Nainggolan).

Runkle

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Bwa, Hazard is toch echt wel een van de eersten op het wedstrijdblad nu hoor. En bij Everton het mooie weer maken is niet slecht, is ook niet meteen een flutploeg. Zenit is ook gene platte kak, al kon het beter zijn. We hebben genoeg spelersmateriaal waar anderen jaloers op zouden zijn intussen.

Nu is het nog wat afwachten hoe het seizoen verder loopt en dan zien we wie al echte supersterren zijn op het einde. Ik denk dat Hazard een lekker seizoen gaat hebben, alleen helaas dat Mourinho op dit moment coach is bij Chelsea. Ik ben een fan van hem, maar hij is totaal niet iemand die spelers ontwikkeld of verder laat ontplooien.

Hazard gaat zich dan wel serieus mogen herpakken, want speelt serieus plat momenteel.
(Als hij 1 van de eerste op het wedstrijdblad wilt zijn)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan