Rikie
Legacy Member
Damn, Acheampong al direct met een killer-voorzet in de 1e minuut. :O
Ghana is echt sterk!
edit: Mo jongens toch, die kees-commentator.. Volgens hem speelt Acheampong in de spits, op de flanken, op het middenveld en nu plots in de verdediging. :')
Nuja, hou maar een keer al die kleine zwartjes uit elkaar..
Ghana is echt sterk!
edit: Mo jongens toch, die kees-commentator.. Volgens hem speelt Acheampong in de spits, op de flanken, op het middenveld en nu plots in de verdediging. :')
Nuja, hou maar een keer al die kleine zwartjes uit elkaar..
. Hoe zou ge zelf zijn...
