Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ShRule zei:Nu zien we toch dat friendlies niets zeggen als je Brazilië nu ziet voetballen!
Rikie zei:Dit zijn geen oefenwedstrijden, dus ik weet niet wat je punt is?
SkeeWax zei:Gaat de scheids niet in de fout bij die goal van italie? Kdenk dat hij eerst penalty floot, maar dan zag ie dat italie de bal binnen schoot en dus gaf hij maar goal. Althans das mijn indruk
Brazilië langs de andere kant scoorde na een duidelijke offside en een van de vele duiken van NeymarEn de tackle van Neymar mocht gerust rood zijn. Maar btw wat stak Hernandez uit bij die penalty zeg. hahaAdnanos zei:Hij ging in de fout door geen voordeel te laten. Dus hij had nooit mogen fluiten, maar Balotelli heeft nog nooit een penalty gemist dus tging niks veranderenBrazilië langs de andere kant scoorde na een duidelijke offside en een van de vele duiken van Neymar
Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
jeperdejep zei:Italië heeft niks van creativiteit zonder Pirlo.
Pseudo zei:Hopen dat 1 van (of beiden) Totti of Cassano toch meegaat naar het WK want Italië zonder een deftige 10 voelt totaal niet meer Italiaans aan
Montolivo, Verratti en Insigne waren er ook niet bij trouwens, dus dat kan al tellen