Archief - Engels voetbal 2013-2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mudi

Legacy Member
[sarcasme]Vertonghen is toch sterk dit jaar[/sarcasme]

Al die doelpunten kwamen bijna van zijn kant :s

Jepjep

Legacy Member
Mudi zei:
[sarcasme]Vertonghen is toch sterk dit jaar[/sarcasme]

Al die doelpunten kwamen bijna van zijn kant :s

Ik wil niet arrogant doen, maar ik had het voor de wedstrijd al voorspeld :unsure:

Mudi

Legacy Member
Message to the Spurs players after their game against Man City

[video=youtube;9lOL2h8F3aA]http://www.youtube.com/watch?v=9lOL2h8F3aA[/video]

:lol:

Xeo Pablo

Legacy Member
Mudi zei:
[sarcasme]Vertonghen is toch sterk dit jaar[/sarcasme]

Al die doelpunten kwamen bijna van zijn kant :s

waarom zetten die vertonghen ook opeens linksback, was vorig jaar baas centraal achterin

Wilcao

Legacy Member
Xeo Pablo zei:
waarom zetten die vertonghen ook opeens linksback, was vorig jaar baas centraal achterin

Hij deed het daar vorig jaar vaak goed, maar idd belachelijk. Vertonghen is duidelijk een centrale verdediger of defensieve middenvelder.

Gavin

Legacy Member
Eeeeeeen we hebben een tweede geval waar ze achteraf al een schorsing mogen geven na een onterechte gele kaart.

Mudi

Legacy Member
imtBKz70RbwLa.gif


Man, ik haat Man Utd. Ze komen er altijd goed van af! Hoe kan de scheids dit nu een gele kaart beschouwen????????

Weebl

Legacy Member
Veel defensief geflater bij die goals van City, maar wel allemaal stuk voor stuk lekker afgewerkt :drool:
Die van Negredo man, wat een goal!

Gavin

Legacy Member
Ik weet wel dat er spelers als Gareth Barry bestaan, maar Tom Cleverley moet toch de dikste kutmiddenvelder zijn bij de grote ploegen. Nutteloze speler gewoon.

TheRedDevils

Legacy Member
Mudi zei:
imtBKz70RbwLa.gif

Man, ik haat Man Utd. Ze komen er altijd goed van af! Hoe kan de scheids dit nu een gele kaart beschouwen????????
Triestig van Rooney, is echt weer superdwaas om zoiets te doen. Dikke chance dat hij op het veld mag blijven.. Scoort dan nog en geeft een assist. Tjah.:p

BeeLz

Legacy Member
Blij dat ik de match niet heb gezien, moest zelf spelen. 6-0 had ik nu wel niet echt verwacht, een droge 3-0 ofzo wel.
Op zich wel nog geen ramp, ondanks de vele problemen staan we wel nog steeds maar 4 punten van de 2de plaats.

Xeo Pablo

Legacy Member
Gavin zei:
Ik weet wel dat er spelers als Gareth Barry bestaan, maar Tom Cleverley moet toch de dikste kutmiddenvelder zijn bij de grote ploegen. Nutteloze speler gewoon.

ik erger mij er altijd kapot aan, nog liever jones op het middenveld dan

TheRedDevils

Legacy Member
:sop: Weer onnodig puntenverlies. United verdiende ook niet om te winnen als ik mijn twitter feed bekijk.

Gavin

Legacy Member
Ik stel voor dat Moyes weer oprot naar een subtoppertje want hij kan duidelijk niet overweg met een grote ploeg. Wat een faler.

BeeLz

Legacy Member
Laat die daar maar zitten. Maar de lineup + bank van vandaag zijn ook niet echt een grote ploeg waardig imo. Bij die 18 zitten maar 2 toppers, een paar die op hun retour zijn, 1 groot talent, 2-3 spelers die goed zijn op hun dag en dan een hoop spelers die bij eender welke andere topclub niet eens in de buurt van de kern zouden komen.

Gavin

Legacy Member
Zeker, maar dat doet niks af aan dezelfde fouten die hij blijft maken qua opstelling en wissels in de tweede helft. Zeker bij een voorsprong, hoeveelste keer is het al dat hij liever voor de "goal voorsprong" vasthouden speelt dan gewoon proberen te domineren? Het is vooral dat laatste, zo kwam hij zelfs thuis tegen Chelsea aan de aftrap. Kan toch gewoon niet.

Giggs er voor de zoveelste keer nog eens ingooien terwijl ge al de hele match op zo een plat middenveld moet kijken, die wissel was de afgelopen al een echt succes he. :niceone:

Gavin

Legacy Member
Bijna, 11/15. Zelfs het enige positieve dat ge kunt afleiden door wat scorebordjournalistiek is niet zo rooskleurig.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan