Archief - Engels voetbal 2013-2014

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jepjep

Legacy Member
Bij Giggs moet ik altijd denken aan de affaire met de vrouw van zijn broer. Hoe goed hij ook kon/kan voetballen, ik zal hem altijd herinneren daardoor. Niet dat hij daarvan wakker ligt :unsure:

chomo

Legacy Member
Romelu Lukaku made a transfer request at Chelsea before his Everton loan | Football News | Sky Sports

Zou eigenlijk wel hilarisch zijn als da waar is. Zat die niet te roepen dat hij onder geen beding weg wou? Dat hij ging vechten voor zijn plaats etc... Toch allemaal maar bedroevend ze die voetballers met hunne groten bek.

Ik kan er alleszins mee leven dat Mourinho zich niet laat doen in deze zaak. Heeft zelf niet rechtstreeks gezegd wat er aan de hand was met Lukaku maar heeft hem eigenlijk gedwongen om zelf uit de kast te komen.

Tuninboy

Legacy Member
chomo zei:
Romelu Lukaku made a transfer request at Chelsea before his Everton loan | Football News | Sky Sports

Zou eigenlijk wel hilarisch zijn als da waar is. Zat die niet te roepen dat hij onder geen beding weg wou? Dat hij ging vechten voor zijn plaats etc... Toch allemaal maar bedroevend ze die voetballers met hunne groten bek.

Ik kan er alleszins mee leven dat Mourinho zich niet laat doen in deze zaak. Heeft zelf niet rechtstreeks gezegd wat er aan de hand was met Lukaku maar heeft hem eigenlijk gedwongen om zelf uit de kast te komen.

Wees blij dat hij ingezien heeft dat er niet alleen in Chelsea voetbal wordt gespeeld.

Jepjep

Legacy Member
Lukaku heeft toch al een paar maanden geleden gezegd dat hij zelf vroeg om een transfer, niets nieuws.

attimos

Legacy Member
chomo zei:
Romelu Lukaku made a transfer request at Chelsea before his Everton loan | Football News | Sky Sports

Zou eigenlijk wel hilarisch zijn als da waar is. Zat die niet te roepen dat hij onder geen beding weg wou? Dat hij ging vechten voor zijn plaats etc... Toch allemaal maar bedroevend ze die voetballers met hunne groten bek.

Ik kan er alleszins mee leven dat Mourinho zich niet laat doen in deze zaak. Heeft zelf niet rechtstreeks gezegd wat er aan de hand was met Lukaku maar heeft hem eigenlijk gedwongen om zelf uit de kast te komen.

Ik ben nu zelf niet de grootste Lukaku-lover maar wat is er mis mee om finaal te besluiten te vertrekken als je ziet dat je voor het derde jaar op rij geen eerlijke kans gaat krijgen?

Wilcao

Legacy Member
chomo zei:
Romelu Lukaku made a transfer request at Chelsea before his Everton loan | Football News | Sky Sports

Zou eigenlijk wel hilarisch zijn als da waar is. Zat die niet te roepen dat hij onder geen beding weg wou? Dat hij ging vechten voor zijn plaats etc... Toch allemaal maar bedroevend ze die voetballers met hunne groten bek.

Ik kan er alleszins mee leven dat Mourinho zich niet laat doen in deze zaak. Heeft zelf niet rechtstreeks gezegd wat er aan de hand was met Lukaku maar heeft hem eigenlijk gedwongen om zelf uit de kast te komen.

Ja inderdaad, hilarisch zou dat zijn!

Pieter3770

Legacy Member
chomo zei:
Romelu Lukaku made a transfer request at Chelsea before his Everton loan | Football News | Sky Sports

Zou eigenlijk wel hilarisch zijn als da waar is. Zat die niet te roepen dat hij onder geen beding weg wou? Dat hij ging vechten voor zijn plaats etc... Toch allemaal maar bedroevend ze die voetballers met hunne groten bek.

Ik kan er alleszins mee leven dat Mourinho zich niet laat doen in deze zaak. Heeft zelf niet rechtstreeks gezegd wat er aan de hand was met Lukaku maar heeft hem eigenlijk gedwongen om zelf uit de kast te komen.

Was toch al algemeen geweten?
Ik snap niet dat Mourinho daar niet boven staat en dat 'uitlokken' nodig vond.
Het werd duidelijk dat Lukaku niet veel ging spelen, hij kreeg schrik vor 't WK en heeft aangedrongen op een uitleenbeurt. Niks mis mee!
Dan had Mourinho die nog altijd kunnen weigeren als hij echt van plan was hem te gaan gebruiken.

mtm

Legacy Member
Lukaku is een aandachtshoer. Iedere week moet die blaas wel om één of andere reden zijn zeg kunnen doen.

Stan_V

Legacy Member
jeperdejep zei:
Lukaku heeft toch al een paar maanden geleden gezegd dat hij zelf vroeg om een transfer, niets nieuws.

Inderdaad. Counterde elke vraag of hij weg "moest" met het antwoord dat het gewoon zijn eigen beslissing was.

Stan_V

Legacy Member
Deulofeu start bij Everton ipv Mirallas. Ik verwacht een dikke prestatie!

Gavin

Legacy Member
Shit, ik weet niet welke kant ik moet kiezen, Lukaku of Mourinho. Het bevestigt alleszins wat ik denk over (en wat er gebeurd is met) beiden de voorbije jaren dus ik vind dit top!

Jammer dat ze hem niet verkocht hebben, want zo krijgen we diezelfde soap volgende zomer weer opnieuw. En dat is dan nog in het beste geval, stel u voor dat die blijft en weer een jaar op de bank of in de tribune gaat zitten broenken gelijk De Bruyne. :help:

s.i.m.o.n

Legacy Member
#Arsenal team to play Cardiff City: Szczesny, Sagna, Mertesacker, Koscielny, Gibbs, Arteta, Wilshere, Ramsey, Ozil, Cazorla, Giroud

Gibbs krijgt meteen zijn plek terug na nochtans een sterke prestatie van Monreal in de CL. Geen Bendtner op de bank!

Jack Wilshere

Legacy Member
Gibbs is ook gewoon meer dan degelijk, ik heb het wel voor hem. Ik moet wel toegeven dat ik de CL-match niet gezien heb en dus niet kan oordelen over Monreal. Dat Bendtner niet eens op de bank zit is wel een goede zaak.

Re@V0r

Legacy Member
valt mij tegenwoordig wel op dat er praktisch dagelijks wel ergens een interview met Lukaku of over Lukaku verschijnt in het nieuws...
ok dat hij momenteel "hot" is in engeland, maar laat die gast zich eens concentreren op hetgeen hij moet doen ipv continu zo van die uitspraken eruit te forceren (waar er dan op gekakt kan worden :s)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan