Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ruben666

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Het club-syndroom :(

Grappig dat het tot enkele jaren terug juist een specialiteit van Brugge was om op het einde van een wedstrijd, en liefst nog in blessuretijd, zelf te scoren :p (genoeg aan geërgerd ook toen).


Propere assist van Wasilewski trouwens.

Digital Lies

Legacy Member
9 situaties mogelijk.

1. Club wint op maribor, braga wint van birmingham
Als club dan thuis verliest van braga, en birmingham wint tegen maribor. is club 3de.
2. Club wint op maribor, braga verliest van birmingham
Als club dan thuis verliest van braga is Club 3de.
3. Club wint op maribor, braga en birmingham spelen gelijk.
Als club dan thuis verliest van braga, en birmingham wint tegen maribor is club 3de.

4. Club speelt gelijk tegen maribor, braga wint van birmingham
Als club dan thuis verliest of gelijkspeelt tegen braga, en birmingham wint tegen maribor is club 3de.
5. Club speelt gelijk tegen maribor, braga verliest van birmingham
Als club dan thuis verliest van braga is Club 3de.
6. Club speelt gelijk tegen maribor, braga en birmingham spelen gelijk.
Als club dan thuis verliest van braga, en birmingham wint of speelt gelijk tegen maribor is club 3de.

7. Club verliest van maribor, braga wint van birmingham
Als Club thuis verliest of gelijkspeelt tegen braga, en birmingham wint of speelt gelijk tegen braga is club 3de.
8.Club verliest van maribor, braga verliest van birmingham
Als club dan thuis verliest van braga, is club 3de.
9.Club verliest van maribor, braga en birmingham spelen gelijk
Als club dan thuis verliest van braga, is club 3de.

Conclusie: wegens onderlinge resultaten en al die shizzle is de wedstrijd tegen Maribor min of meer irrelevant. Als we er van uit gaan dat Birmingham thuis wint tegen Maribor( wat heel waarschijnlijk is) kun je de volgende 2 besluiten trekken.

-Als Club wint van Braga, gaan we altijd door.
-Als Club verliest van Braga, zijn we altijd 3de.

Club-Braga word dus echt de beslissende match.

Racing_Genk

Legacy Member
Das nie waar, als Club verliest van Braga maar Birmingham wint van Braga kan Brugge ook nog door gaan ze of waar zit ik mis met mijn redenering?

Digital Lies

Legacy Member
rebensmans zei:
Das nie waar, als Club verliest van Braga maar Birmingham wint van Braga kan Brugge ook nog door gaan ze of waar zit ik mis met mijn redenering?

Hmm, klopt. :P In dat geval hebben Club en Braga evenveel punten en hangt het af van de doelsaldos.

Boterkoek

Legacy Member
rebensmans zei:
Das nie waar, als Club verliest van Braga maar Birmingham wint van Braga kan Brugge ook nog door gaan ze of waar zit ik mis met mijn redenering?

Dan moe club winnen tege maribor.. 7-7-7 eh

Dr_Pill

Legacy Member
rebensmans zei:
Das nie waar, als Club verliest van Braga maar Birmingham wint van Braga kan Brugge ook nog door gaan ze of waar zit ik mis met mijn redenering?

Ge hebt gelijk.
Als Club verliest van Braga met 0-1, is Club beter in onderlinge duels.

Dan heeft Birmingham 13 punten als het wint van Maribor én Braga,
Als Club verliest van Braga en wint op Maribor => 10 punten.
En Braga heeft er dan ook 10, winst op Club, verlies Birmingham.

Gewoon alle registers opentrekken in Maribor en de boel dichtsmijten thuis tegen Braga.

Racing_Genk

Legacy Member
Daar ga ik dan ook vanuit eh boterkoek :p

@digital: nee onderling resultaat geldt eerst. Dus dan hangt het volgens mij van uitdoelpunten enzo af.

edit: wat pill dus zegt, alleen heeft birmingham dan 13 punten en niet 16

Dr_Pill

Legacy Member
Ja sorry, even een misrekening, had het al gezien, toch bedankt :p

Als ze allemaal evenveel punten hebben, telt doelsaldo.

Maar dat zie ik niet gebeuren na 6 matchen.

Komt erop neer dat ze op resultaat gaan moeten spelen thuis tegen Braga.:doh:

DVG was toch wel de man vanachter, ik trek mijn kritiek stande pede in !

Jepjep

Legacy Member
jeperdejep zei:
UEFA Country Ranking 2012

Zouden we turkije en griekenland dit seizoen nog kunnen inhalen? :unsure:

Ik heb net zitten uit te rekenen en op dit moment zijn we zelfs voorbij turkije en staan we slechts 2.5 punten achter griekenland. (want de punten van 5 seizoenen geleden vallen af volgend seizoen)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan