Archief - Europa League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ng

Legacy Member
Twijfelachtige penalty ... tuurlijk.
Eerlijk gezegd, stond Akpala niet een klein tikkeltje buitenspel toen hij scoorde?

Kiiilerke

Legacy Member
en dan nog... weeral 2 doelpunten tegenkrijgen terwijl ze 2 voorstonden:doh::ironic:

Bart Religion

Legacy Member
Ruben666 zei:
Grappig dat het tot enkele jaren terug juist een specialiteit van Brugge was om op het einde van een wedstrijd, en liefst nog in blessuretijd, zelf te scoren :p (genoeg aan geërgerd ook toen).


Propere assist van Wasilewski trouwens.

Overdrijf anders eens. Specialiteit... Een half seizoen toen Jacky trainer was. En toen hadden we het probleem dat we tijdens het eerste kwartier altijd een flauw tegendoelpunt pakten ipv tijdens het laatste.

NotoriousP

Legacy Member
Anderlecht heeft al véél meer wedstrijden in de laatste minuten gewonnen dan Club hoor.

TheRedDevils

Legacy Member
"Just got back in.

Brugge fans :thumbsup:

Best fans we have had down Stans in ages. Top banter, singing Villa songs in the first half . They sung everything in English and had a good repertoire including "shall we sing a song for you", and weirdly enough "you'll never walk alone"

As we were leaving after the final whistle they started singing "We love you Birmingham, we do".

Overall...awesome game and atmosphere. Glad to get the point but they were there for the taking really.

Brugge fans :thumbsup: :thumbsup:"

23ste minuut was ook fantastisch. :bow:

TheRedDevils

Legacy Member
bzf, met de vermelding erboven : from a football forum I regularly post on (football365.com)

exo

Legacy Member
Knap resultaat van zowel Anderlecht als Standard, Club toch al bij al ook niet slecht gespeeld, enkel jammer dat ze 2-2 gelijkspelen als ze 0-2 hebben voorgestaan.

Wasilewski trouwens een meer dan degelijke partij gespeeld, als het goed is van hem mag het ook gezegd worden. Was zijn beste match in jaren.

Morrissey

Legacy Member
En die voorzet op Suarez was wel heel goed getrapt. Speelde inderdaad heel sterk, na zijn blessure is die precies veel beter geworden. Nu nog een seizoen laten spelen, en dan eventueel de kans aan Odoi geven, maar Wasyl staat er momenteel meer.

Trouwens, wat is dat met die zijn wicked traptechniek? :lol: Die vrije trappen, zijn voorzetten en passes, alles is veel beter dan voor de beenbreuk.

Svartálfar

Legacy Member
2-2 was een terechte uitslag. Alleen jammer de manier waarop die 2 tegendoelpunten vallen.

waffel

Legacy Member
Fireflies zei:
En die voorzet op Suarez was wel heel goed getrapt. Speelde inderdaad heel sterk, na zijn blessure is die precies veel beter geworden. Nu nog een seizoen laten spelen, en dan eventueel de kans aan Odoi geven, maar Wasyl staat er momenteel meer.

Trouwens, wat is dat met die zijn wicked traptechniek? :lol: Die vrije trappen, zijn voorzetten en passes, alles is veel beter dan voor de beenbreuk.

Zijn voet staat lichtjes scheef zodat er veel meer effect zit in zijn schot :unsure:

Fireflame

Legacy Member
Suarez twee assists en één goal deze match? Redelijk indrukwekkend allemaal. Hopelijk blijft het nog een tijdje warm in november.

Alcoholic Punk

Legacy Member
Mooie avond voor de Belgische clubs.
Club lijkt het moeilijk te hebben vanaf een team wat drukt zet en zetten zichzelf te graag in een zetel bij voorsprong.

Ze speelden een goeie eerste helft maar die 2de helft was echt wel minder (en niet enkel vanwege het score verloop).

Maar bon ze doen nog mee voor overwintering en das het voornaamste.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan