Rbn13
Legacy Member
GaMe® zei:Ik begin toch medelijden te krijgen met stvv.Eerste helft waren ze gewoon de betere ploeg. Reza komt twee keer alleen voor de keeper maar wordt duidelijk onterecht afgevlagd voor buitenspel.
Dan hebben ze 3 geblesseerde keepers, kopen ze Verhulst, die meteen twee keer zwaar in de fout gaat met twee tegendoelpunten als resultaat.
![]()
Free transfer. Hij bewijst direct waarom hij (eindelijk) zijn contract ontbonden zag.
Eerste helft waren ze gewoon de betere ploeg. Reza komt twee keer alleen voor de keeper maar wordt duidelijk onterecht afgevlagd voor buitenspel.
(en tstond int vet kweet het
)
