Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Rbn13

Legacy Member
GaMe® zei:
Ik begin toch medelijden te krijgen met stvv. :( Eerste helft waren ze gewoon de betere ploeg. Reza komt twee keer alleen voor de keeper maar wordt duidelijk onterecht afgevlagd voor buitenspel. :( Dan hebben ze 3 geblesseerde keepers, kopen ze Verhulst, die meteen twee keer zwaar in de fout gaat met twee tegendoelpunten als resultaat. :(

Free transfer. Hij bewijst direct waarom hij (eindelijk) zijn contract ontbonden zag.

Swagger

Legacy Member
puni zei:
Brepoels ontslaan werpt duidelijk zijn vruchten af.

+1
Na de slimme uitspraken van de nieuwe voorzitter:

"Binnen twee jaar is de uitbouw van het stadion gerealiseerd. We beschikken dan over een topstation in België, conform aan alle Europese regels. Met zo'n stadion hoor je niet onderaan te bengelen."

"We bouwen hier nu het modernste stadion van België en ik wil ervoor zorgen dat er waardige sportieve successen zullen volgen." Hij denkt al aan Europees voetbal. "Op Stayen, voor deze fans, hoort geen degradatievoetbal thuis, wel spektakel."

Efkes paniekvoetbal en den Brepoels buitenzwieren, tja.

pina zei:
ik hoop voor brepoels dat stvv de dieperik in gaat. Maar ik zie duchatelet nog in de winter vlug wat standard-spelers verhuren aan stvv

ik beken dat ik hetzelfde denk en hoop!

BleKKie

Legacy Member
ahja, tgaat daarover, niet op gelet eigenlijk :D (en tstond int vet kweet het :p)

exo

Legacy Member
Damn z'one leuke voetbalnamiddag en t'is juist vandaag de streekderby in 2de provinciale! :(
Staan er nog is 2 maten tegenover elkaar ook nog dus ben ik weer verplicht te gaan zien...

J.Brown

Legacy Member
Berrier krijgt rust, hopelijk een 4 4 2 te zien deze namiddag

---------------Bolat------------

---Opare---Kanu--Felipe--Poco

--Bia-----Vainqueur--Buyens--VD

-----------Tchite--Cyriac----------

Roedi

Legacy Member
idd mooie voetbaldag ^^
AA Gent - Anderlecht
Racing Genk - Standard
Lokeren - Club Brugge

Achter elkaar op Sporting Telenet 1 :applause:

exo

Legacy Member
Deschacht terug aanvoerder, ik krijg echt nen degout van Anderlecht en Deschacht in het bijzonder.

stormtrooper

Legacy Member
HVH verkondigt een paar dagen ervoor dat Biglia kapitein geworden is en nu is opeens deschacht het weer :rofl:

Swagger

Legacy Member
Dat Deschacht weer aanvoerder is kan hem meer slecht dan goed doen, ik snap het soms allemaal niet zenne.

Kiiilerke

Legacy Member
hopelijk stuikt em terug door zijne enkel en zijn we weer een tijdje vanaf..

exo

Legacy Member
Bij Anderlecht supps blijkbaar kritiek op het tijdstip van de wedstrijd... Ik vind het een heerlijk tijdstip, veel beter dan die 20.30H op zondag avond.

exo

Legacy Member
Jacobs OF HvH, tzal allesinds geen gezamelijke beslissing geweest zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan