Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pina

Legacy Member
ik hoop voor brepoels dat stvv de dieperik in gaat. Maar ik zie duchatelet nog in de winter vlug wat standard-spelers verhuren aan stvv

Svartálfar

Legacy Member
jeperdejep zei:
Maar 1 pagina posts vandaag terwijl er 5 wedstrijden gespeeld zijn :wtf:

Geen Anderlecht of Club eh.

KV Mechelen moest de laatste tien minuten met zijn tienen voort, want aanvoerder Gorius moest met een blessure, die hem al een tijdje plaagde, naar de kant en Peter Maes had al zijn wissels al opgebruikt.

Dit kan toch niet meer :doh:

GaMe®

Legacy Member
Ik begin toch medelijden te krijgen met stvv. :( Eerste helft waren ze gewoon de betere ploeg. Reza komt twee keer alleen voor de keeper maar wordt duidelijk onterecht afgevlagd voor buitenspel. :( Dan hebben ze 3 geblesseerde keepers, kopen ze Verhulst, die meteen twee keer zwaar in de fout gaat met twee tegendoelpunten als resultaat. :(

Proim

Legacy Member
OHL, blijven trainen :hug: Waren enorm zwak, wel big up voor de supps al moeten die wel stomdronken geweest zijn gans de match, dat kan gewoon niet anders :unsure:

exo

Legacy Member
waffel zei:
Sorry van de kreuken, het lag al in de prullenbak.
f4mutv.jpg

2rognzr.jpg

2uf3uw9.jpg

10zwrw6.jpg



Thx, ge krijgt idd een andere kijk op zijn werk. Maar ik heb het al vaker gezegd dat niet HvH het probleem is van Anderlecht want tenslotte is HvH een even grote marionet als AJ, het probleem zit hem bij de tandem RVDS & Collin.

Exorikos

Legacy Member
Die is gewoon zo vermoeid dat zijn wallen zijn rimpels verbergen... Serieus, wat een zakken heeft die mens onder zijn ogen. :s

exo

Legacy Member
Ja daar verschoot ik ook van, kdacht dat hij ergens vooraan in de 50 was, blijkbaar niet dus.

Pieter3770

Legacy Member
STVV inderdaad klaar voor 2de klasse.
Wat wil je als je je keepersprobleem probeert op te lossen met een keepersprobleem op zichzelf.
Als dan de lijnrechter nog stekeblind is...

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Even naar de samenvatting gekeken en amai, wat doet Verhulst daar 3-4 keer :/
Loopt maar 2 keer fataal af, had erger gekunnen

BleKKie

Legacy Member
Svartálfar zei:
Geen Anderlecht of Club eh.



Dit kan toch niet meer :doh:

Zoiets is toch niet te voorzien zeker? Als je al moet denken van: "als er in de 70e minuut twee geblesseerd raken kan ik niet meer wisselen dus ik hou nog 2 wissels over" ja, dan moet ge van gans de wedstrijd niets doen hé.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
BleKKie zei:
Zoiets is toch niet te voorzien zeker? Als je al moet denken van: "als er in de 70e minuut twee geblesseerd raken kan ik niet meer wisselen dus ik hou nog 2 wissels over" ja, dan moet ge van gans de wedstrijd niets doen hé.

tgaat er om dat er staat PETER MAES terwijl het MARC BRYS moet zijn :p
Het staat zelfs in vet

Anoniem04

Legacy Member
BleKKie zei:
Zoiets is toch niet te voorzien zeker? Als je al moet denken van: "als er in de 70e minuut twee geblesseerd raken kan ik niet meer wisselen dus ik hou nog 2 wissels over" ja, dan moet ge van gans de wedstrijd niets doen hé.

Peter Maes is al 2 jaar geen trainer meer van KVM.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan