Svartálfar
Legacy Member
stormtrooper zei:Allé, ge zit nog ne keer op uw paard. Het is weer eens lang geleden.
Ik zit helemaal niet op mijn paard kerel. Maar van u krijg ik wel de schijt. Ge maakt er blijkbaar een sport van om dingen verkeerd te interpreteren en dan maar proberen wat steekjes te geven.
Nee met een aantal matchen bedoel ik wel degelijk een reeks van een >5 matchen.BleKKie zei:Een aantal matchen, als in 2 of 3 ofzo? wow, wat een niveau haalt die man, 3 matchen na elkaar goed spelen, dat is weinigen gegeven natuurlijk.
Is nu aan zijn 4e seizoen bezig, en ik heb hem nog niet al te veel goeie wedstrijden zien spelen hoor, en ik heb de laatste seizoenen toch zeker 80% van de matchen van Club gezien denk ik.
Je kan er toch niet onderuit dat hij gewoon heel wisselvallig speelt zeker, wisselt zelfs in de één wedstrijd goeie dingen af met ronduit domme beslissingen/acties. Scoort niet en laat niet echt veel scoren, wat als winger toch wel een must is lijkt me.
Een perisic, dat is een speler waar je iets aan hebt, scoort, werkt, laat scoren, ...
Neen, Dirar heeft me nog maar weinig kunnen overtuigen, als zou ik niets liever willen eerlijk gezegd, want volgens mij is dat echt wel een goeie gast, maar het komt er simpelweg niet uit.
Maar is over het algemeen idd niet belangrijk voor de ploeg, en dat is ook de reden dat Dirar blij gaat mogen zijn als hij zijn hele carriere bij een ploeg als Club kan blijven spelen, want hoger gaat hij niet geraken als hij niet iets aan zen scorend vermogen doet.



.
