Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Svartálfar

Legacy Member
stormtrooper zei:
Allé, ge zit nog ne keer op uw paard. Het is weer eens lang geleden.

Ik zit helemaal niet op mijn paard kerel. Maar van u krijg ik wel de schijt. Ge maakt er blijkbaar een sport van om dingen verkeerd te interpreteren en dan maar proberen wat steekjes te geven.

BleKKie zei:
Een aantal matchen, als in 2 of 3 ofzo? wow, wat een niveau haalt die man, 3 matchen na elkaar goed spelen, dat is weinigen gegeven natuurlijk.
Is nu aan zijn 4e seizoen bezig, en ik heb hem nog niet al te veel goeie wedstrijden zien spelen hoor, en ik heb de laatste seizoenen toch zeker 80% van de matchen van Club gezien denk ik.

Je kan er toch niet onderuit dat hij gewoon heel wisselvallig speelt zeker, wisselt zelfs in de één wedstrijd goeie dingen af met ronduit domme beslissingen/acties. Scoort niet en laat niet echt veel scoren, wat als winger toch wel een must is lijkt me.
Een perisic, dat is een speler waar je iets aan hebt, scoort, werkt, laat scoren, ...

Neen, Dirar heeft me nog maar weinig kunnen overtuigen, als zou ik niets liever willen eerlijk gezegd, want volgens mij is dat echt wel een goeie gast, maar het komt er simpelweg niet uit.
Nee met een aantal matchen bedoel ik wel degelijk een reeks van een >5 matchen.

Maar is over het algemeen idd niet belangrijk voor de ploeg, en dat is ook de reden dat Dirar blij gaat mogen zijn als hij zijn hele carriere bij een ploeg als Club kan blijven spelen, want hoger gaat hij niet geraken als hij niet iets aan zen scorend vermogen doet.

stormtrooper

Legacy Member
Svartálfar zei:
Ik zit helemaal niet op mijn paard kerel. Maar van u krijg ik wel de schijt. Ge maakt er blijkbaar een sport van om dingen verkeerd te interpreteren en dan maar proberen wat steekjes te geven.

:wtf:

Gij maakt er anders wel een sport van vanaf het moment dat er iemand iets "verkeerd" zegt over Club/spelers van Club om dat dan arrogant af te doen als onzin.

En dat rotste karakter van de hele eerste klasse is ook weer een opmerking van iemand die duidelijk niet beter weet .

Ge moogt mij anders wel eens vertellen hoe ik dees moet interpreteren.

Svartálfar

Legacy Member
stormtrooper zei:
:wtf:

Gij maakt er anders wel een sport van vanaf het moment dat er iemand iets "verkeerd" zegt over Club/spelers van Club om dat dan arrogant af te doen als onzin.



Ge moogt mij anders wel eens vertellen hoe ik dees moet interpreteren.

Als gij dat als arrogant interpreteert be my guest. Of moest ik zeggen: "LOOOLLL dirar is helemaal niet de irritantste speler" nee dat zou natuurlijk niet arrogant zijn.

Er zijn 10tallen spelers in de eerste klasse die meer op de scheids liggen te mekkeren, meer vuile fouten maken en idiotere uitspraken doen in de pers dan Dirar. Praat ik daarom Dirar zen gedrag goed? Nee.



Maar dat gij altijd moet reageren in de trant van 'oh hij zit weer op zijn paard' begint me enorm tegen te steken, vooral omdat dat helemaal niet waar is.

Gavin

Legacy Member
Eerder dwaze spelers. Maar inderdaad, niet zo een rotkarakter als Dirar.

puni

Legacy Member
Omdat dat echt een combinatie van alles is. Regelmatig de smeerlap uithangen op het veld, zeiken op refs, ploegmaats en trainers, enorme egotripper op het veld, domme uitspraken in de pers,...

Gavin

Legacy Member
En dan elk seizoen weer eens aankondigen dat ie zijn lesje geleerd heeft!


Moet terug naar een middenmotertje, daar kan ie wel de man zijn. Ik denk verder wel dat die gemakkelijk zou meedraaien bij een ploeg als Brugge maar daar heeft hij blijkbaar het verstand niet voor.

Svartálfar

Legacy Member
puni zei:
Omdat dat echt een combinatie van alles is. Regelmatig de smeerlap uithangen op het veld, zeiken op refs, ploegmaats en trainers, enorme egotripper op het veld, domme uitspraken in de pers,...

Nfor: Smeerlap
Coulibaly: smeerlap + zagen op de ref + uitspraken in de pers
Juhasz: zagen op de ref + domme uitspraken in de pers
Jovanovic: zagen tegen ploegmaats + egotripper op het veld
Mbokani: egotripper + smeerlap
Vadis: Egotripper + zagen op ref en ploegmaats


Vind het toch allemaal wat overroepen, smeerlap op het veld, zen spuwen in de nek van Buyens en een 2 a 3 tal overtredingen waar em rood voor had kunnen/moeten krijgen is alles wat ik me herinner op al die jaren. Zeiken op de ref, niet meer of minder dan de gemiddelde speler in mijn ogen, zagen op ploegmaats klopt wel, egotripper op het veld kan ik inkomen dat ge dat zegt al ben ik daar niet mee akkoord. Hij ziet het soms gewoon niet, heeft niks met egotripper te maken maar meer met spelinzicht. Idd domme uitspraken in de krant, maar ook daar zijn er die hem van de troon stoten.

Lorrekvk

Legacy Member
Zag dat ze bezig waren in Extra Time maandag over die strafschopfases ivm hands en lieten toen een artikel zien uit het voetbalreglement. Nu, ik heb hier nog een oudere versie liggen (seizoen 2007-2008) en eigenlijk heb ik dit niet meer nodig aangezien ik dit seizoen een nieuwe versie heb gekregen. Iemand interesse hier in? Gratis te geef, enkel verzendkosten.

In de grote lijnen is er niet heel veel veranderd aan het reglement in tegenstelling tot die van nu.

exo

Legacy Member
Svartálfar zei:
Nfor: Smeerlap
Coulibaly: smeerlap + zagen op de ref + uitspraken in de pers
Juhasz: zagen op de ref + domme uitspraken in de pers
Jovanovic: zagen tegen ploegmaats + egotripper op het veld
Mbokani: egotripper + smeerlap
Vadis: Egotripper + zagen op ref en ploegmaats

Juhasz heeft één x een domme uitspraak gedaan, als ge die al gaat meetellen kunde praktisch elke eerste klasse kern erbij gaan zetten.
Jovanovic egotripper? Maar ventje toch... Wederom, zet 3/4de van eerste klasse er maar bij dan. :lol:
Mbokani heeft nog gene minuut gespeeld... Zouden we eerst is niet afwachten hoe zijn karakter nu is? Kverschiet ervan dat ge Vargas er nog niet bijgezt hebt. ;)
Bovendien dat zagen op ploegmaats kunde interpreteren als zagen maar ook als aanwijzingen geven, als een speler klaagt dat hij de bal op een andere manier aangespeeld wil krijgen kan dat voor ons, of jou, overkomen als zagen maar het is ook een aanwijzing.

Svartálfar

Legacy Member
exo zei:
Juhasz heeft één x een domme uitspraak gedaan, als ge die al gaat meetellen kunde praktisch elke eerste klasse kern erbij gaan zetten.
Jovanovic egotripper? Maar ventje toch... Wederom, zet 3/4de van eerste klasse er maar bij dan. :lol:
Mbokani heeft nog gene minuut gespeeld... Zouden we eerst is niet afwachten hoe zijn karakter nu is? Kverschiet ervan dat ge Vargas er nog niet bijgezt hebt. ;)
Bovendien dat zagen op ploegmaats kunde interpreteren als zagen maar ook als aanwijzingen geven, als een speler klaagt dat hij de bal op een andere manier aangespeeld wil krijgen kan dat voor ons, of jou, overkomen als zagen maar het is ook een aanwijzing.

1 Keer lol. Probeer iedere keer als de scheidsrechter (terecht) in het nadeel fluit van Anderlecht eens, dat komt al dichter bij de waarheid. Verlede seizoen al minstens 2 a 3 weken op rij.

Grappig dat gij dat weer allemaal beziet als een aanval op anderlecht.

-Steve-

Legacy Member
Svartálfar zei:
1 Keer lol. Probeer iedere keer als de scheidsrechter (terecht) in het nadeel fluit van Anderlecht eens, dat komt al dichter bij de waarheid. Verlede seizoen al minstens 2 a 3 weken op rij.

Grappig dat gij dat weer allemaal beziet als een aanval op anderlecht.

Dat ge serieus aan het zeveren zijt!

exo

Legacy Member
Heb ik dan ergens gezegd dat ge een aanval op Anderlecht gepleegd had?
Bovendien, alsof Donkie & co (en met 'co' bedoel ik elke speler uit eerste klasse) zich meteen neerleggen bij een actie van de ref. De ploeg waartegen de fout gefloten is zal altijd protesterende spelers hebben.

Svartálfar

Legacy Member
exo zei:
Heb ik dan ergens gezegd dat ge een aanval op Anderlecht gepleegd had?
Bovendien, alsof Donkie & co (en met 'co' bedoel ik elke speler uit eerste klasse) zich meteen neerleggen bij een actie van de ref. De ploeg waartegen de fout gefloten is zal altijd protesterende spelers hebben.

Waar komt anders die "dat ge Vargas nog niet vermeld hebt" vandaan? ;)

"Donkie en co" gaan wel niet in de krant wenen daarover.

Heb het bij Jovanovic en Mbokani trouwens over hun verlede bij Standard, lijkt me nogal logisch want bij Anderlecht hebben ze nog geen/niet genoeg matchen gespeeld.


Ik wil maar zeggen dat er grotere klojo's rondlopen in eerste dan Dirar, alleen zijn die spelers meestal wel belangrijk voor hun ploeg en wordt dat wel al eens rapper door de vingers gezien.

exo

Legacy Member
Uiteraard, maar als Dirar terug enkele matchen gaat schitteren dan zal er ook wel niet meer over gesproken worden... ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan