Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stormtrooper

Legacy Member
De rode kaart is nochtans wel verstaanbaar. Couli lokt het mooi uit en het was een lichte fout maar doorgebroken speler is sowieso rood.

Jonas89

Legacy Member
stormtrooper zei:
De rode kaart is nochtans wel verstaanbaar. Couli lokt het mooi uit en het was een lichte fout maar doorgebroken speler is sowieso rood.

was nog het enigste wat juist was

ShApeBE

Legacy Member
stormtrooper zei:
De rode kaart is nochtans wel verstaanbaar. Couli lokt het mooi uit en het was een lichte fout maar doorgebroken speler is sowieso rood.

Zoals Geert de Vlieger het mooi verwoorde, " de eerste die tegen de grond gaat krijgt vaak de fout mee" , ze zijn daar alletwee serieus aan het trekken of is coulibally niet schuldig aan obstructie met zijn arm?

Nu ja dan moet de ref wel consequent blijven en 2x geel geven aan el ghanassy (ref had nog 2 mogelijkheden de fout op de hiel van minne en het moment net voor zijn vervanging , eventueel zelf nog de eerste helft waar hij razend is omdat iemand zijn truitje vast had.)

En dan de penalty wat een lachertje, mareval kan zijn handen niet weg toveren en zijn had zijn zelf voor en tegen zijn lichaam.

ace4ever

Legacy Member
Finaal verdiende gent deze zege, niet vergeten die bal op de lat ook nog. Zulte was eigenlijk nergens. En Gent een kakploeg? Kijk eerst naar u eigen ploeg aub, Zulte zonder dury is ongeveer van hetzelfde niveau als STVV/GBA aka bagger

stormtrooper

Legacy Member
ace4ever zei:
Finaal verdiende gent deze zege, niet vergeten die bal op de lat ook nog. Zulte was eigenlijk nergens. En Gent een kakploeg? Kijk eerst naar u eigen ploeg aub, Zulte zonder dury is ongeveer van hetzelfde niveau als STVV/GBA aka bagger

Niet zeveren hé, Zulte speelt onder Kalezic echt wel goed.

Jonas89

Legacy Member
ace4ever zei:
Finaal verdiende gent deze zege, niet vergeten die bal op de lat ook nog. Zulte was eigenlijk nergens. En Gent een kakploeg? Kijk eerst naar u eigen ploeg aub, Zulte zonder dury is ongeveer van hetzelfde niveau als STVV/GBA aka bagger

nergens? :unsure: de eerste helft deed AA Gent niet mee, een andere match gezien ?

Soulwaxx

Legacy Member
Ryan_Donk18 Ryan Donk
RT @Piefos: @Ryan_Donk18 Welkom in de hel van Malinwa. 8-) > Het was gezzellig daar ! De groeten

:D

nameless

Legacy Member
Soulwaxx zei:
Ryan_Donk18 Ryan Donk
RT @Piefos: @Ryan_Donk18 Welkom in de hel van Malinwa. 8-) > Het was gezzellig daar ! De groeten

:D

Ik vond het wel knap dat donk hoefkens ging rechttrekken en hem op zen taken wees toen er een overtreding op hem werd gemaakt en bleef liggen.

camino

Legacy Member
De penalty was weldegelijk terecht en correct; het gaat hier niet over een aangeschoten bal dus dat is altijd penalty dan, dat'em er al dan niet iets kan aan doen maakt dan ook geen fluit uit.
Alleen als het aangeschoten bal is kan de scheids dat door de vingers zien.
En je ziet op de herhaling ook dat hij z'n handen naar boven beweegt en dan botst de bal daar tegen zijn hand, brute pech, terechte penalty.

Dat mee couli; ze gaan beiden in duel en couli wint gewoon dat duel maar als je dan nog eens aan de broek gaat gaan trekken, tuurlijk laat couli zich wat makkelijk vallen, doen ze allemaal he, dan is dat een terechte rode kaart.

1ste helft was gent zeer zwak, 2de helft dacht waregem het al binnen was en waren ze nergens meer ondanks die kans nog van maazou.

Verder maak ik er geen woorden aan vuil, de beelden liegen niet.

Gavin

Legacy Member
Ik zou die penalty eigenlijk eerder fluiten voor de trektfout op Suler in plaats van die wannabe handsbal.

eurowarriors

Legacy Member
ace4ever zei:
Finaal verdiende gent deze zege, niet vergeten die bal op de lat ook nog. Zulte was eigenlijk nergens. En Gent een kakploeg? Kijk eerst naar u eigen ploeg aub, Zulte zonder dury is ongeveer van hetzelfde niveau als STVV/GBA aka bagger

Zulte vind ik echt wel een goed voetballende ploeg hoor. Ze spelen aangenaam voetbal en combineren goed.

Toch was de overwinning van Gent verdiend, of het nu penalty was of niet, dat laat ik in het midden.

stormtrooper

Legacy Member
Smolders zijn commentaar vond ik er echt wel op. Zulte speelde zeker goed de eerste helft maar als ge echt zwaar druk zet en man tegen man speelt op het middenveld, dan begint vermoeidheid in den 2de helft ook wel parten te spelen. Ge kunt dat gewoon geen volledige match volhouden. Als ge dan nog eens met 10 man valt en direct een tegengoal slikt, dan is dat wel een zware opdoffer.

'k vond Conté wel zalig spelen gisteren, goeie pasjes, dribbelen ging goed en een mooi doelpunt. Als die jongen zijn kansen leert af te maken, dan wordt dat een goede speler. Nu denkt hij nog veel te veel na.

Vedeco

Legacy Member
Gavin zei:
Ik zou die penalty eigenlijk eerder fluiten voor de trektfout op Suler in plaats van die wannabe handsbal.

Heeft de ref eigenlijk ergens duidelijk verklaard waarom hij floot? Heb hem op de live beelden geen teken zien maken naar zijn arm maar het kan goed zijn dat ik toen efkes van mijn pint dronk :p

stormtrooper

Legacy Member
Vedoco zei:
Heeft de ref eigenlijk ergens duidelijk verklaard waarom hij floot? Heb hem op de live beelden geen teken zien maken naar zijn arm maar het kan goed zijn dat ik toen efkes van mijn pint dronk :p

In HLN verklaart hij dat het vanwege de handsbal van Maréval is.

Jonas89

Legacy Member
stormtrooper zei:
Smolders zijn commentaar vond ik er echt wel op. Zulte speelde zeker goed de eerste helft maar als ge echt zwaar druk zet en man tegen man speelt op het middenveld, dan begint vermoeidheid in den 2de helft ook wel parten te spelen. Ge kunt dat gewoon geen volledige match volhouden. Als ge dan nog eens met 10 man valt en direct een tegengoal slikt, dan is dat wel een zware opdoffer.

'k vond Conté wel zalig spelen gisteren, goeie pasjes, dribbelen ging goed en een mooi doelpunt. Als die jongen zijn kansen leert af te maken, dan wordt dat een goede speler. Nu denkt hij nog veel te veel na.

ja, we spelen tegen Club Brugge - Bergen - AA Gent een sterke eerste helft met goede combinatie's, via de grond, doelkansen, enz... en pikken ons goal mee (op Bergen niet) en de tweede helft worden we weggeblazen...

Oftewel maak je 2 goals in de 1ste helft en zit je "save" voor de 2de helft, of je gaat de 2de helft kopje onder. Zoals dit al 3 weken gebeurd.

We staan nu bijna gans achtereen het klassement met mooi vertoond voetbal :(

Cartek

Legacy Member
ace4ever zei:
Finaal verdiende gent deze zege, niet vergeten die bal op de lat ook nog. Zulte was eigenlijk nergens. En Gent een kakploeg? Kijk eerst naar u eigen ploeg aub, Zulte zonder dury is ongeveer van hetzelfde niveau als STVV/GBA aka bagger

Hoe kun je het nu een verdiende zege noemen als gent pas iets kon doen toen het 11 tegen 10 was. Anders de volledige match gent niet gezien.

De supporters van hetzelfde. Zo stil als een muis en dan als het plots 1-3 is hoor je ze eens. En ik die dacht dat die gentenaars nog veel ambiance brachten. :sleep:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan