Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
stormtrooper zei:De rode kaart is nochtans wel verstaanbaar. Couli lokt het mooi uit en het was een lichte fout maar doorgebroken speler is sowieso rood.
stormtrooper zei:De rode kaart is nochtans wel verstaanbaar. Couli lokt het mooi uit en het was een lichte fout maar doorgebroken speler is sowieso rood.
ace4ever zei:Finaal verdiende gent deze zege, niet vergeten die bal op de lat ook nog. Zulte was eigenlijk nergens. En Gent een kakploeg? Kijk eerst naar u eigen ploeg aub, Zulte zonder dury is ongeveer van hetzelfde niveau als STVV/GBA aka bagger
ace4ever zei:Finaal verdiende gent deze zege, niet vergeten die bal op de lat ook nog. Zulte was eigenlijk nergens. En Gent een kakploeg? Kijk eerst naar u eigen ploeg aub, Zulte zonder dury is ongeveer van hetzelfde niveau als STVV/GBA aka bagger
de eerste helft deed AA Gent niet mee, een andere match gezien ?Soulwaxx zei:Ryan_Donk18 Ryan Donk
RT @Piefos: @Ryan_Donk18 Welkom in de hel van Malinwa.> Het was gezzellig daar ! De groeten
![]()
dat is hem, bedanktace4ever zei:

ace4ever zei:Finaal verdiende gent deze zege, niet vergeten die bal op de lat ook nog. Zulte was eigenlijk nergens. En Gent een kakploeg? Kijk eerst naar u eigen ploeg aub, Zulte zonder dury is ongeveer van hetzelfde niveau als STVV/GBA aka bagger
Gavin zei:Ik zou die penalty eigenlijk eerder fluiten voor de trektfout op Suler in plaats van die wannabe handsbal.

Vedoco zei:Heeft de ref eigenlijk ergens duidelijk verklaard waarom hij floot? Heb hem op de live beelden geen teken zien maken naar zijn arm maar het kan goed zijn dat ik toen efkes van mijn pint dronk![]()
stormtrooper zei:Smolders zijn commentaar vond ik er echt wel op. Zulte speelde zeker goed de eerste helft maar als ge echt zwaar druk zet en man tegen man speelt op het middenveld, dan begint vermoeidheid in den 2de helft ook wel parten te spelen. Ge kunt dat gewoon geen volledige match volhouden. Als ge dan nog eens met 10 man valt en direct een tegengoal slikt, dan is dat wel een zware opdoffer.
'k vond Conté wel zalig spelen gisteren, goeie pasjes, dribbelen ging goed en een mooi doelpunt. Als die jongen zijn kansen leert af te maken, dan wordt dat een goede speler. Nu denkt hij nog veel te veel na.

ace4ever zei:Finaal verdiende gent deze zege, niet vergeten die bal op de lat ook nog. Zulte was eigenlijk nergens. En Gent een kakploeg? Kijk eerst naar u eigen ploeg aub, Zulte zonder dury is ongeveer van hetzelfde niveau als STVV/GBA aka bagger
