TazzDeMazz
Legacy Member
ace4ever zei:
Check die neus! Das gewoon de neef van Stijn Stijnen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ace4ever zei:

Jonas89 zei:We staan nu bijna gans achtereen het klassement met mooi vertoond voetbal![]()
blehhhhh zei:Ik moet echt kotsen van Dirar en Odjidja, constant liggen mekkeren, beetje proberen uitdagen. Dirar heeft dan nog is gene bal goe geraakt. Loopt em op een gegeven moment tegen Ghomsi aan en gaat dan voor dood liggen... KVM shot den bal buiten, Odjidja shot den bal 'terug' maar den bal gaat buiten en dan gaat dieen B-shotter zijn ploeg aanmanen tot druk zetten.
Lorrekvk zei:Welkom in de wereld van de kleine ploegjes.
Squadra zei:Goh, der zijn toch kleine ploegjes die regelmatig betonvoetbal spelen ze..
Klopgeest zei:Heeft er nu eens niks mee te maken... Kleine ploegen worden altijd in het nadeel gezet. Moest het Westerlo - Standard zijn en Westerlo zou in de 89' een penalty krijgen was het er geen, punt.
BuZz.LiGhTYeAr zei:Tshimanga had zich ook kunnen blesseren op de eerste training bij Genk, nooit 2 maten en gewichten...
pina zei:rotkarakter doet er zelfs niet toe, zolang hij op het veld zijn ding doet. Maar dat doet hij al niet eens.
Squadra zei:Goh, der zijn toch kleine ploegjes die regelmatig betonvoetbal spelen ze..
Squadra zei:Akkoord, kleinere ploegen worden niet altijd eerlijk behandeld, maar om te zeggen dat deze altijd attractief voetbal brengen is er ook een beetje over.

BleKKie zei:Idd, besten matchen waren vorig seizoen in de PO's, voor de rest nog niets gedaan bij Club. Ik dacht dat hij vertrokken ging zijn, maar brengt nog altijd niets bij. Hopelijk Meunier en Rafa donderdag.
.Svartálfar zei:Voor de rest nog niks gedaan bij club :'). Kort geheugen ze manneke, Dirar heeft ieder seizoen wel een aantal matchen achter elkaar echt topniveau, maar dan vervalt hij weer in zijn oude gewoonten.
En dat rotste karakter van de hele eerste klasse is ook weer een opmerking van iemand die duidelijk niet beter weet.
idd want er is elke wedstrijd wel een speler die van het veld stapt voor het einde van de matchSvartálfar zei:Voor de rest nog niks gedaan bij club :'). Kort geheugen ze manneke, Dirar heeft ieder seizoen wel een aantal matchen achter elkaar echt topniveau, maar dan vervalt hij weer in zijn oude gewoonten.
En dat rotste karakter van de hele eerste klasse is ook weer een opmerking van iemand die duidelijk niet beter weet.

Cartek zei:Hoe kun je het nu een verdiende zege noemen als gent pas iets kon doen toen het 11 tegen 10 was. Anders de volledige match gent niet gezien.
De supporters van hetzelfde. Zo stil als een muis en dan als het plots 1-3 is hoor je ze eens. En ik die dacht dat die gentenaars nog veel ambiance brachten.![]()


Svartálfar zei:Voor de rest nog niks gedaan bij club :'). Kort geheugen ze manneke, Dirar heeft ieder seizoen wel een aantal matchen achter elkaar echt topniveau, maar dan vervalt hij weer in zijn oude gewoonten.
En dat rotste karakter van de hele eerste klasse is ook weer een opmerking van iemand die duidelijk niet beter weet.