Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Reverz

Legacy Member
Tshimanga geblesseerd... erg voor hem maar it makes me kinda happy. Met een beetje chance moet Lambrecht hem nu eind dit seizoen verkopen voor een fractie van de som die Genk had willen betalen tijdens de zomer.

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Tshimanga had zich ook kunnen blesseren op de eerste training bij Genk, nooit 2 maten en gewichten...

Anoniem06

Legacy Member
blehhhhh zei:
Ik moet echt kotsen van Dirar en Odjidja, constant liggen mekkeren, beetje proberen uitdagen. Dirar heeft dan nog is gene bal goe geraakt. Loopt em op een gegeven moment tegen Ghomsi aan en gaat dan voor dood liggen... KVM shot den bal buiten, Odjidja shot den bal 'terug' maar den bal gaat buiten en dan gaat dieen B-shotter zijn ploeg aanmanen tot druk zetten.

Mja, Dirar is dan ook de irritantste speler van de hele Belgische Eerste Klasse imo. Echt zo een speler die ik nooit als ploegmaat zou willen. Snap niet dat er Brugge-supporters zijn die er fan van zijn... Zo een rotkarakter, eigenlijk een wonder dat hij het tot de Belgische Eerste Klasse geschopt heeft.

pina

Legacy Member
rotkarakter doet er zelfs niet toe, zolang hij op het veld zijn ding doet. Maar dat doet hij al niet eens.

Klopgeest

Legacy Member
Squadra zei:
Goh, der zijn toch kleine ploegjes die regelmatig betonvoetbal spelen ze..

Heeft er nu eens niks mee te maken... Kleine ploegen worden altijd in het nadeel gezet. Moest het Westerlo - Standard zijn en Westerlo zou in de 89' een penalty krijgen was het er geen, punt.

Squadra

Legacy Member
Klopgeest zei:
Heeft er nu eens niks mee te maken... Kleine ploegen worden altijd in het nadeel gezet. Moest het Westerlo - Standard zijn en Westerlo zou in de 89' een penalty krijgen was het er geen, punt.

Nja, de arm was niet naast zn lichaam, dus is het naar mijn mening een terechte penalty.

Akkoord, kleinere ploegen worden niet altijd eerlijk behandeld, maar om te zeggen dat deze altijd attractief voetbal brengen is er ook een beetje over.

starspike

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
Tshimanga had zich ook kunnen blesseren op de eerste training bij Genk, nooit 2 maten en gewichten...

Indeed.
Maar ik denk wel dat Lambrecht (zeker nu Persoons ook al langdurig uit is) wel even dubbel gevloekt heeft: zowel voor de sportieve als de financiële kant.

BleKKie

Legacy Member
pina zei:
rotkarakter doet er zelfs niet toe, zolang hij op het veld zijn ding doet. Maar dat doet hij al niet eens.

Idd, besten matchen waren vorig seizoen in de PO's, voor de rest nog niets gedaan bij Club. Ik dacht dat hij vertrokken ging zijn, maar brengt nog altijd niets bij. Hopelijk Meunier en Rafa donderdag.

Scr1fle

Legacy Member
Op het ene moment doet hij een schone actie en het andere moment vertraagt hij het spel gigantisch . :s
Zou hem liever als sub zien momenteel.

Lorrekvk

Legacy Member
Squadra zei:
Goh, der zijn toch kleine ploegjes die regelmatig betonvoetbal spelen ze..

Squadra zei:
Akkoord, kleinere ploegen worden niet altijd eerlijk behandeld, maar om te zeggen dat deze altijd attractief voetbal brengen is er ook een beetje over.

Ja, zeker en vast. Reactie was wat ludiek aangezien Zulte W binnenkort toch kampioen zal spelen :)

Maar de kleine ploegjes moeten vaak tegen grotere ploegen spelen op karakter, het nodige geluk hebben en vooral: een bekwame scheidsrechter. Ik kan toch al zeggen dat wij nu 2x na mekaar op verplaatsing niet kregen wat we verdienden. Niet dat we beter waren dan de andere, absoluut niet. Maar steekt een bekwame ref in de match tegen Standard en we eindigen niet met 10 man en scoren op zin minst die niet gegeven penalty. Anderlecht zal van ons echt wel het zwarte beest blijven. Sinds terugkeer naar eerste nog nooit een punt kunnen pakken ertegen, vooral door ons scorend gebrek er tegen. Ook nu vond ik ons op zich niet slecht meevoetballen, maar die individuele klasse van een topclub komt altijd bovendrijven tegen Kortrijk en andere kleinere eersteklassers.

Svartálfar

Legacy Member
BleKKie zei:
Idd, besten matchen waren vorig seizoen in de PO's, voor de rest nog niets gedaan bij Club. Ik dacht dat hij vertrokken ging zijn, maar brengt nog altijd niets bij. Hopelijk Meunier en Rafa donderdag.

Voor de rest nog niks gedaan bij club :'). Kort geheugen ze manneke, Dirar heeft ieder seizoen wel een aantal matchen achter elkaar echt topniveau, maar dan vervalt hij weer in zijn oude gewoonten.




En dat rotste karakter van de hele eerste klasse is ook weer een opmerking van iemand die duidelijk niet beter weet :).

stormtrooper

Legacy Member
Svartálfar zei:
Voor de rest nog niks gedaan bij club :'). Kort geheugen ze manneke, Dirar heeft ieder seizoen wel een aantal matchen achter elkaar echt topniveau, maar dan vervalt hij weer in zijn oude gewoonten.




En dat rotste karakter van de hele eerste klasse is ook weer een opmerking van iemand die duidelijk niet beter weet :).

Allé, ge zit nog ne keer op uw paard. Het is weer eens lang geleden.

_DKsissor_

Legacy Member
Svartálfar zei:
Voor de rest nog niks gedaan bij club :'). Kort geheugen ze manneke, Dirar heeft ieder seizoen wel een aantal matchen achter elkaar echt topniveau, maar dan vervalt hij weer in zijn oude gewoonten.




En dat rotste karakter van de hele eerste klasse is ook weer een opmerking van iemand die duidelijk niet beter weet :).
idd want er is elke wedstrijd wel een speler die van het veld stapt voor het einde van de match :rofl:

camino

Legacy Member
Cartek zei:
Hoe kun je het nu een verdiende zege noemen als gent pas iets kon doen toen het 11 tegen 10 was. Anders de volledige match gent niet gezien.

De supporters van hetzelfde. Zo stil als een muis en dan als het plots 1-3 is hoor je ze eens. En ik die dacht dat die gentenaars nog veel ambiance brachten. :sleep:

Die ambiance is er vooral tegen de grote ploegen of als het spel op de kar zit door de scheids ofzo :p:D

BleKKie

Legacy Member
Svartálfar zei:
Voor de rest nog niks gedaan bij club :'). Kort geheugen ze manneke, Dirar heeft ieder seizoen wel een aantal matchen achter elkaar echt topniveau, maar dan vervalt hij weer in zijn oude gewoonten.




En dat rotste karakter van de hele eerste klasse is ook weer een opmerking van iemand die duidelijk niet beter weet :).

Een aantal matchen, als in 2 of 3 ofzo? wow, wat een niveau haalt die man, 3 matchen na elkaar goed spelen, dat is weinigen gegeven natuurlijk.
Is nu aan zijn 4e seizoen bezig, en ik heb hem nog niet al te veel goeie wedstrijden zien spelen hoor, en ik heb de laatste seizoenen toch zeker 80% van de matchen van Club gezien denk ik.

Je kan er toch niet onderuit dat hij gewoon heel wisselvallig speelt zeker, wisselt zelfs in de één wedstrijd goeie dingen af met ronduit domme beslissingen/acties. Scoort niet en laat niet echt veel scoren, wat als winger toch wel een must is lijkt me.
Een perisic, dat is een speler waar je iets aan hebt, scoort, werkt, laat scoren, ...

Neen, Dirar heeft me nog maar weinig kunnen overtuigen, als zou ik niets liever willen eerlijk gezegd, want volgens mij is dat echt wel een goeie gast, maar het komt er simpelweg niet uit.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan