Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Thorazer

Legacy Member
Match om snel te vergeten als ze er de volgende maar terug staan :)

Op zo'n akker veld kan je onmogelijk voetballen.

ng

Legacy Member
Alé, we doen onszelf verliezen. Bedankt zenne verdediger van men kloten. Kalf.

Svartálfar

Legacy Member
Kzie net die fout van Mbokani komop zeg hoe ge dat nog maar durft te verdedigen, is zuiver rood.

StickyPummel

Legacy Member
puni zei:
Vandaar mijn uitspraak dat hij de 'intentie had om de bal te spelen'? Hebt gij nooit begrijpend lezen gehad, of moet ge die leeftijd nog bereiken?
Gast, beweert ge nu echt dat Mbokani daar de intentie heeft om de bal te spelen? Raap me op.

fcberke

Legacy Member
puni zei:
Vandaar mijn uitspraak dat hij de 'intentie had om de bal te spelen'? Hebt gij nooit begrijpend lezen gehad, of moet ge die leeftijd nog bereiken?

je wilt het echt niet snappen é?

zo kan je alles als 'intentie om de bal te spelen' maar dat maakt de fout niet minder vuil

waffel

Legacy Member
1 Anderlecht 19 40
2 AA Gent 19 39
3 Club Brugge 19 37
4 Kortrijk 19 33
5 Standard 19 31
6 Racing Genk 19 30
7 Cercle Brugge 19 30
8 Bergen 19 27
9 Beerschot AC 19 25
10 KV Mechelen 19 21
11 OH Leuven 19 20
12 Lokeren 19 20
13 Lierse SK 19 17
14 Zulte Waregem 19 15
15 Westerlo 19 13
16 STVV 19 12


Alé, zonder Biglia nog afgesloten als winterkampioen :unsure:
Dat hij maar vlug terugkomt, want kben men eigen gezaag over hem al beu.

TheRedDevils

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Bal kwam van uit de lucht blinden.

Hou het eens rustig.
Nu ik het opnieuw zie.. Is toch zuiver natrappen? Bal is al even weg dus komt sowieso te laat en hij haalt uit. Alé man :p

ng

Legacy Member
TheRedDevils zei:
Hou het eens rustig.
Nu ik het opnieuw zie.. Is toch zuiver natrappen? Bal is al even weg dus komt sowieso te laat en hij haalt uit. Alé man :p

Zuiver natrappen, neen.

warcraft3 playe

Legacy Member
Lol die fucking Mbokani :) Hopelijk krijgt hij nog zijn straf via de beelden. Mrja, fijne uitslag en blij dat ze ook is een late goal binnen krijgen

JanVH

Legacy Member
waffel zei:
1 Anderlecht 19 40
2 AA Gent 19 39
3 Club Brugge 19 37
4 Kortrijk 19 33
5 Standard 19 31
6 Racing Genk 19 30
7 Cercle Brugge 19 30
8 Bergen 19 27
9 Beerschot AC 19 25
10 KV Mechelen 19 21
11 OH Leuven 19 20
12 Lokeren 19 20
13 Lierse SK 19 17
14 Zulte Waregem 19 15
15 Westerlo 19 13
16 STVV 19 12


Alé, zonder Biglia nog afgesloten als winterkampioen :unsure:
Dat hij maar vlug terugkomt, want kben men eigen gezaag over hem al beu.
OHL, Bergen en Kortrijk toch verrassend :)

Kiiilerke

Legacy Member
sy3rz4.gif


er over blijven zagen zal niet helpen hoor

pina

Legacy Member
is nochtans duidelijk hoor: hij zwaaide al met zijn been om de bal weg te trappen toen hij nog bereikbaar was maar ineens schiet die bal onverwachts weg... als je eenmaal de zwaaibeweging het ingezet, kan je die moeilijk abrupt afstoppen... En kan ook pijnlijk voor hem zijn hoor.

waffel

Legacy Member
Inderdaad, vooral OHL dan, Westerlo en OHL hadden even goed van plaats kunnen gewisseld zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan