Sportinggboy
Legacy Member
BleKKie zei:Bah, alleen al voor die rode kaart die Marecek moest gekregen hebben, en die "natrap" van Mbokani en die penalty dat geen was, is het gelijkspel meer dan terecht.
Die van Marecek vond ik ook rood. Ik vind het jammer dat zulke tackles nog altijd gebeuren

.
ad:


