Archief - Jupiler Pro League 2011-2012 - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Sportinggboy

Legacy Member
BleKKie zei:
Bah, alleen al voor die rode kaart die Marecek moest gekregen hebben, en die "natrap" van Mbokani en die penalty dat geen was, is het gelijkspel meer dan terecht.

Die van Marecek vond ik ook rood. Ik vind het jammer dat zulke tackles nog altijd gebeuren

Kiiilerke

Legacy Member
Svartálfar zei:
Kan me vergissen maar volgens mij heeft toen ook geen enkele Clubfan hier gezegd dat dat geen fout was van Vleminckx in tegenstelling tot de hele anderlechtclan nu bij dit geval.

Toegeven dat dit weldegelijk een fout was waar indien er rood getrokken werd niet veel over gezegd kon worden zal gene pijn doen. "Maar het was zijn intentie niet" BLABLA. Iemand die een tackle inzet en te laat komt en daardoor de enkel raakt van de tegenstander krijgt ook een kaart ondanks dat het zijn intentie niet was om de speler te raken.

Dat hij geschorst wordt (kan trouwens gewoon niet meer) hoeft voor mij niet maar gewoon toegeven dat dat een fout was is voor sommige blijkbaar al te moeilijk.

net u edit gezien, gij zijt dan ook veruit de enigste anderlechtsupporter hier die kan toegeven dat dat een fout is. Mooi zo.
Dit is geen aanval op u eh ! maar was jij een paar weken geleden niet veel kalmer ? :p

starspike

Legacy Member
mtm zei:
Ik zou Peeters eens wat meer minuten willen zien krijgen. Die is qua passing echt goed.

Die pass die 'em op Limbombe gaf: klasse! Ik verwacht ook wel dat die nog meer minuten zal krijgen...

Vedeco

Legacy Member
Lilspanyol zei:
Nee ik ook niet, en de penya, daar snap ik al zeker niet van wat die willen bereiken. Ik ben supporter van Barcelona, en ik wil, in alle respect, niks met een andere ploeg te maken hebben en al zeker niet met Brugge....

Ja ik zou ook wel efkes flippen moest mijn Gladbachclubke efkes melden dat ze nauw gaan samenwerken met Club. En ja, het zou nog kunnen want ze zijn gevestigd in de Westhoek :p

Svartálfar

Legacy Member
Kiiilerke zei:
Dit is geen aanval op u eh ! maar was jij een paar weken geleden niet veel kalmer ? :p

Als ge infractions krijgt voor dingen waar andere blijkbaar niks voor krijgen moet ge wat oppassen met wat ge zegt natuurlijk :).

Drew

Legacy Member
Lilspanyol zei:
Nee ik ook niet, en de penya, daar snap ik al zeker niet van wat die willen bereiken. Ik ben supporter van Barcelona, en ik wil, in alle respect, niks met een andere ploeg te maken hebben en al zeker niet met Brugge....
FCB olé olé
:unsure:

Klopgeest

Legacy Member
Proim zei:
Er is contact waar Gillet gebruik van maakt, zonder contact ging de actie gewoon verder gaan en ging hij zich niet laten vallen hebben, moest hij zich wel laten vallen zonder contact dan is het schwalbe ja. Penalty is licht maar kan gegeven worden.

Voetje zo laten hangen en dan theatraal de zandbak induiken. Smerige streek en belachelijk dat je zo moet winnen tegen een promovendus.. Achja Anderlecht & penalty's zal altijd hetzelfde verhaaltje blijven.

Weebl

Legacy Member
Ahja, Stormpooperke, slecht nieuws voor uwe vriend Lepoint he. Dat zal nog een paar maand duren eer die voetbalt.

The Black Mamba

Legacy Member
Svartálfar zei:
Kan me vergissen maar volgens mij heeft toen ook geen enkele Clubfan hier gezegd dat dat geen fout was van Vleminckx in tegenstelling tot de hele anderlechtclan nu bij dit geval.

Toegeven dat dit weldegelijk een fout was waar indien er rood getrokken werd niet veel over gezegd kon worden zal gene pijn doen. "Maar het was zijn intentie niet" BLABLA. Iemand die een tackle inzet en te laat komt en daardoor de enkel raakt van de tegenstander krijgt ook een kaart ondanks dat het zijn intentie niet was om de speler te raken.

Dat hij geschorst wordt (kan trouwens gewoon niet meer) hoeft voor mij niet maar gewoon toegeven dat dat een fout was is voor sommige blijkbaar al te moeilijk.

net u edit gezien, gij zijt dan ook veruit de enigste anderlechtsupporter hier die kan toegeven dat dat een fout is. Mooi zo.

Hele Anderlecht clan? IK NIET!
Klagen dat de Brugge supporters over één kam geschoren worden maar het dan wel zelf doen als het over Anderlecht gaat :sad:

Het is sowieso fout , Mbokani had volgens mij niet de intentie om herm eens onderuit te schoffelen maar je kan wel rood krijgen voor zo'n actie.

Anoniem04

Legacy Member
Waarom in godsnaam stampt Juhasz die bal naar Makiese ipv gewoon buiten. :wtf:

stormtrooper

Legacy Member
Weebl zei:
Ahja, Stormpooperke, slecht nieuws voor uwe vriend Lepoint he. Dat zal nog een paar maand duren eer die voetbalt.

Serieus? Jammer :sad:

Gehoord van die kinesist?

JanVH

Legacy Member
stormtrooper zei:
Serieus? Jammer :sad:

Gehoord van die kinesist?
Vriend van mij gaat ook naar zelfde kinesist en die vertelde vorige week dat Lepoint nog steeds mankt als hij stapt.
Zal inderdaad nog even duren dus...

Op het Gent forum gaat het gerucht ook van de LB & (Spaanse) spits die al getekend zou hebben

Rivfader

Legacy Member
Svartálfar zei:
Als ge infractions krijgt voor dingen waar andere blijkbaar niks voor krijgen moet ge wat oppassen met wat ge zegt natuurlijk :).


L. Suarez anyone? :unsure:

Rbn13

Legacy Member
Bweh, ik vind die trap van Mbokani toch ook geen rood waard omwille van reeds aangehaalde argumenten.
Die van Marecek is dan weer wel zuiver rood.

Leuk weekendje voor Genk, hopelijk zijn de kopjes en benen een stuk frisser na de winterstop.

waffel

Legacy Member
Mooi dat Praet opnieuw mocht invallen, da's toch ne kadee ze.

[youtube]7zD6dW2knbo&feature=g-vrec&context=G2b1643aRVAAAAAAAAAA[/youtube]
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan