Nic!
Legacy Member
exo zei:Club voetbalt toch meer dan aardig mee.
Anderlecht en Club Brugge zijn dan ook de twee beste teams in JPL. Beiden zeer sterke teams. Standard en Gent hebben misschien ook evenveel (of meer) talent, maar missen nog iets te weinig maturiteit en ervaring denk ik.


