Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sportinggboy zei:Als je bij de eerste 6 kunt eindigen doen de eerste 30 matchen er toch niet toe![]()
Sportinggboy zei:Als je bij de eerste 6 kunt eindigen doen de eerste 30 matchen er toch niet toe![]()
Truman' zei:Denken dat je het zelfde parcour als standard gaat afleggen is toch ook niet snugger.
Ik denk dat voriog jaar uitzonderlijk was en gewoon de zwakte van de compo reflecteerde.

Opstelling zoals altijd id voorbereiding tot nu toe, gans de kern zowa.Weebl zei:Maar met wat opstelling speelde Gent? 'k vind dat toch zware cijfers, zelfs al speel je met een B-elftal..
.Sportinggboy zei:Wie zegt nu dat ik denk dat we hetzelfde parcour gaan afleggen ?
Feit is : wie niks waard is de eerste 30 matchen, in de top 6 eindigt en dan foutloos is, altijd kampioen is
Truman' zei:Nope, is al bewezen, bij mijn weten is Genk nog steeds de kampioen.
Uw redenering komt zo over, lijkt mij duidelijk dat je naar standard van vorig jaar kijkt.
Sh@D0wBE zei:Maar blijkbaar ga je ook niet op hem moeten rekenen tijdens de maanden september , oktober en november. Hopelijk voor jullie kan Marecek zijn taken goed overnemen of is het Praet die zijn taken moet overnemen ?![]()
Fireflies zei:Ik vond Marecek gisteren niet slecht spelen. Als VM was die echt goed tegen PSG, ik zou die zijn kansen geven. Hopelijk samen met Kljestan, zie ik toch véél liever spelen dan Kouyaté die de ene slechte pass na de andere blijft geven.
Sportinggboy zei:Kerel : Standard haalde dan ook NIET het maximum van de punten ( gelijk in Brugge en Genk ) Als ze die 2 matchen foutloos waren hadden ze 4 punten meer dan Genk .....
Tegen de als argument kan ik niet op .Sheldon Cooper zei:no offence maar vond jij Kouyaté geen heerser? Had 2 seizoenen geleden enorm potentieel maar vorig seizoen toch echt enorm slechte wedstrijden gespeeld.
Marecek moet inderdaad kansen krijgen, die vliegt na 1 wedstrijd altijd terug naar de bank :/

Truman' zei:Tis al goed man lolTegen de als argument kan ik niet op .
Sportinggboy zei:En een schotelvod als Kanu mag week na week klungelen. Dat is Jacobs zijn visie![]()
Sheldon Cooper zei:no offence maar vond jij Kouyaté geen heerser?
Fireflies zei:

Sportinggboy zei:Daarom dat ik het niet op Standard heb maar gewoon algemeen. Als je 30 op 30 haalt in de PO heb je de titel altijd op zak
