Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Scr1fle

Legacy Member
Maar je moet toch een beetje medelijden hebben met hen :sop:


Khoop zelf dat ze degraderen !:D

sharpshot toch :hug:

Weebl

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Als je bij de eerste 6 kunt eindigen doen de eerste 30 matchen er toch niet toe ;)

2

De reguliere competitie van onze Belgische "toppers" mag nog zo slecht zijn. Ze geraken toch wel in PO I, waar het resultaat pas begint te tellen.. Leve play-offs!

Edit:

AA Gent - Lommel United (II) 1-3

Goals: Ketting 0-1 (pen), Jörgensen 1-1, Cerigiono 1-2 en 1-3

Cercle Brugge - Roeselare (II) 1-3

Goals: Naudts 1-0, x 1-1, Papa Séné 1-2, x 1-3

Cercle: Coppens, Gombami (80' Rudy), Viane, Van Landschoot, Mestdagh, Van Roose, Vidarsson ('27 Van Eenoo, 58' Dompig), Sergeant, Janssens ('58 D'Haene), Wang, Naudts

De wedstrijd werd gespeeld in Eernegem. Papa Séné is door Cercle uitgeleend aan Roeselare.



Hihi, dat van Papa Séné vind ik wel grappig.
Maar met wat opstelling speelde Gent? 'k vind dat toch zware cijfers, zelfs al speel je met een B-elftal..

Truman'

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Als je bij de eerste 6 kunt eindigen doen de eerste 30 matchen er toch niet toe ;)

Denken dat je het zelfde parcour als standard gaat afleggen is toch ook niet snugger.

Ik denk dat voriog jaar uitzonderlijk was en gewoon de zwakte van de compo reflecteerde.

Sportinggboy

Legacy Member
Truman' zei:
Denken dat je het zelfde parcour als standard gaat afleggen is toch ook niet snugger.

Ik denk dat voriog jaar uitzonderlijk was en gewoon de zwakte van de compo reflecteerde.

Wie zegt nu dat ik denk dat we hetzelfde parcour gaan afleggen ? :wtf:

Feit is : wie niks waard is de eerste 30 matchen, in de top 6 eindigt en dan foutloos is, altijd kampioen is

massief

Legacy Member
Weebl zei:
Maar met wat opstelling speelde Gent? 'k vind dat toch zware cijfers, zelfs al speel je met een B-elftal..
Opstelling zoals altijd id voorbereiding tot nu toe, gans de kern zowa.
Het is geen prachtresultaat maar het boeit ook voor geen hol :p.

Voor K.A.A. Gent speelden in de eerste helft: Boeckx, Suler, Arzo, Nahayo, Wallace, Jorgensen, M'Sila, De Smet, Soumahoro (26' Hendrickx), Coulibaly en Ljubijankic

Voor K.A.A. Gent speelden in de tweede helft: Bruzzese, Baric, Wils, Ba, Grondin, Thijs, Smolders, Conté, El Ghanassy, Arbitman en Mboyo

Truman'

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Wie zegt nu dat ik denk dat we hetzelfde parcour gaan afleggen ? :wtf:

Feit is : wie niks waard is de eerste 30 matchen, in de top 6 eindigt en dan foutloos is, altijd kampioen is

Nope, is al bewezen, bij mijn weten is Genk nog steeds de kampioen.

Uw redenering komt zo over, lijkt mij duidelijk dat je naar standard van vorig jaar kijkt.

Sportinggboy

Legacy Member
Truman' zei:
Nope, is al bewezen, bij mijn weten is Genk nog steeds de kampioen.

Uw redenering komt zo over, lijkt mij duidelijk dat je naar standard van vorig jaar kijkt.

Kerel : Standard haalde dan ook NIET het maximum van de punten ( gelijk in Brugge en Genk ) Als ze die 2 matchen foutloos waren hadden ze 4 punten meer dan Genk .....

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Ik denk dat het dit jaar eigenlijk heel gemakkelijk gaat zijn om kampioen te spelen, en ik denk dat Club voor de moment het best gewapend is, benieuwd wat de rest nog gaat kopen.

-> Anderlecht, problemen van vorig seizoen zijn er volgens mij nog niet uit.
-> Gent, moet zeker iemand bijkopen die het verschil kan maken
-> Standard, verliest zijn sterren dus zal ook niks worden dit seizoen
-> Genk, zie Standard
-> Club, veel versterking, beste kanshebber indien ze kunnen samenspelen en volhouden

Morrissey

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Maar blijkbaar ga je ook niet op hem moeten rekenen tijdens de maanden september , oktober en november. Hopelijk voor jullie kan Marecek zijn taken goed overnemen of is het Praet die zijn taken moet overnemen ? :)

Ik vond Marecek gisteren niet slecht spelen. Als VM was die echt goed tegen PSG, ik zou die zijn kansen geven. Hopelijk samen met Kljestan, zie ik toch véél liever spelen dan Kouyaté die de ene slechte pass na de andere blijft geven.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Fireflies zei:
Ik vond Marecek gisteren niet slecht spelen. Als VM was die echt goed tegen PSG, ik zou die zijn kansen geven. Hopelijk samen met Kljestan, zie ik toch véél liever spelen dan Kouyaté die de ene slechte pass na de andere blijft geven.

no offence maar vond jij Kouyaté geen heerser? Had 2 seizoenen geleden enorm potentieel maar vorig seizoen toch echt enorm slechte wedstrijden gespeeld.

Marecek moet inderdaad kansen krijgen, die vliegt na 1 wedstrijd altijd terug naar de bank :/

Truman'

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Kerel : Standard haalde dan ook NIET het maximum van de punten ( gelijk in Brugge en Genk ) Als ze die 2 matchen foutloos waren hadden ze 4 punten meer dan Genk .....

Tis al goed man lol :) Tegen de als argument kan ik niet op .

Scr1fle

Legacy Member
Hopelijk geven ze talentjes als Dhoest bij ons ook kansen :bow:
Dhoest hopelijk in de beker en Colin Europees en in de competitie.

Maar eerst die Duitsers vanmiddag een lesje leren :cool:

Sportinggboy

Legacy Member
Sheldon Cooper zei:
no offence maar vond jij Kouyaté geen heerser? Had 2 seizoenen geleden enorm potentieel maar vorig seizoen toch echt enorm slechte wedstrijden gespeeld.

Marecek moet inderdaad kansen krijgen, die vliegt na 1 wedstrijd altijd terug naar de bank :/

En een schotelvod als Kanu mag week na week klungelen. Dat is Jacobs zijn visie :unsure:

Sportinggboy

Legacy Member
Truman' zei:
Tis al goed man lol :) Tegen de als argument kan ik niet op .

Daarom dat ik het niet op Standard heb maar gewoon algemeen. Als je 30 op 30 haalt in de PO heb je de titel altijd op zak

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
Sportinggboy zei:
En een schotelvod als Kanu mag week na week klungelen. Dat is Jacobs zijn visie :unsure:

Kanu die speelt soms ook echt sterk vind ik, maar die wisselt topmatchen af met 4e provinciaal onwaardig. Jacobs zou die beter het laatste kwartier laten invallen.

Dr. Sheldon Cooper

Legacy Member
What is up met Suarez @ 7 miljoen euro trouwens? Heeft die al iets bewezen dat die zo'n som geld waard is? :wtf:

Truman'

Legacy Member
Sportinggboy zei:
Daarom dat ik het niet op Standard heb maar gewoon algemeen. Als je 30 op 30 haalt in de PO heb je de titel altijd op zak

Ja gij wel gij lol maak van die altijd maar "de kans bestaat" en dan wil ik u nog het voordeel van de twijfel geven

even rsca kampioenenjaar erbij sleuren

1 RSC Anderlecht 69
2 Club Brugge 57
3 AA Gent 49
4 KV Kortrijk 45
5 Sint-Truiden VV 42
6 SV Zulte Waregem 41

Dan moet het toch wel echt vies doen in de po voor de eerste 4 dat zulte waregem met uw stelling nog kampioen gaat spelen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan