Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Morrissey

Legacy Member
Diogo kan, net als Safari, ook als vleugel spelen. Jacobs experimenteert nog wat met beiden om te zien, indien Jova niet komt, wie daar uit de voeten kan. En Legear staat daar idd niet op.

pina

Legacy Member
Fireflies zei:
Diogo kan, net als Safari, ook als vleugel spelen. Jacobs experimenteert nog wat met beiden om te zien, indien Jova niet komt, wie daar uit de voeten kan. En Legear staat daar idd niet op.

Jovanovic is niet eens een flankspeler

NemesisBE

Legacy Member
:') pina toch. wat zeg jij nu allemaal.
precies ni veel matchkes van Standard gezien dan in hun kampioenenjaar.

caoimhin

Legacy Member
Jova is een spits in een 4-4-2. Op de flank verdedigt hij voor geen meter.

pina

Legacy Member
:') NemesisBE toch, het is niet omdat hij door boloni steevast als flankspeler werd gezet, dat het een flankspeler ook is. Daarom dat hij zelf steen en been klaagde over zijn positie en dat hij liever met een tweede spits naast hem wilde spelen. Heeft zelf genoeg gezegd dat hij het beste functioneerde als 2e spits

NemesisBE

Legacy Member
pina zei:
:') NemesisBE toch, het is niet omdat hij door boloni steevast als flankspeler werd gezet, dat het een flankspeler ook is. Daarom dat hij zelf steen en been klaagde over zijn positie en dat hij liever met een tweede spits naast hem wilde spelen. Heeft zelf genoeg gezegd dat hij het beste functioneerde als 2e spits

Ik heb hem alleszins zijn beste matchen zien spelen toen én hij én De Camargo & Dieu op't veld stonden. Jova kan zo makkelijk een flank oprollen.

Enja caoimhin, dat zal het wel worden. Goed voor de andere teams! :evil:

Truman'

Legacy Member
caoimhin zei:
Ik wil geen 4-3-3 op Anderlecht :( Onder Jacobs wordt dat een 4-5------1 (op een eiland).

Dat eiland is toch een vip ruimte voor lukaku? Gaat met jova verdwijnen za :Hug:

Klopgeest

Legacy Member
NemesisBE zei:
Wikipedia citeren :')

Wel lachen.. :D Zeker als je weet dat Jan Vertongen volgens Wikipedia bij de plaatselijke club hier is begonnen met voetballen :rofl:

puni

Legacy Member
NemesisBE zei:
Ik heb hem alleszins zijn beste matchen zien spelen toen én hij én De Camargo & Dieu op't veld stonden. Jova kan zo makkelijk een flank oprollen.

Enja caoimhin, dat zal het wel worden. Goed voor de andere teams! :evil:

De Camargo speelde bij Standard toch voornamelijk achter de spitsen?

starspike

Legacy Member
Gelijk tegen Benfica.
Winnen tegen Lyon.
Winnen tegen Leverkusen.

Man man, we gaan die poules kapotspelen als belgskes!!!!

Svartálfar

Legacy Member
starspike zei:
Gelijk tegen Benfica.
Winnen tegen Lyon.
Winnen tegen Leverkusen.

Man man, we gaan die poules kapotspelen als belgskes!!!!
Behalve Standard dan. :p

Wijsheid

Legacy Member
starspike zei:
Gelijk tegen Benfica.
Winnen tegen Lyon.
Winnen tegen Leverkusen.

Man man, we gaan die poules kapotspelen als belgskes!!!!

Halve finales EL: Anderlecht-Club Brugge en Genk -XXXX ?

Allé, dat is nu wel duidelijk eh zeg.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan