Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
De looplijnen vanvoor zijn Club zijn... Eindelijk zichtbaar. Goede coaching op het veld nu ook!

In de verdediging is het soms nog steeds slappen brol, daar paar keer mensen zwaaaaar uit positie zien staan.

Proim

Legacy Member
Wijsheid zei:
Standard heeft 'issues'. Op hun header op de site staat 'champion Play-Off 2010-2011' en een houten bootje met het logo van Anderlecht op :rofl:
Ik zie "vainqueur de la coupe Belgique 2010-2011" en geen bootje staan :unsure:

Weebl

Legacy Member
Links en rechtsback, akkoord.
Maar dat zijn niet de basisbacks, normaal gezien :).

starspike

Legacy Member
Proim zei:
Ik zie "vainqueur de la coupe Belgique 2010-2011" en geen bootje staan :unsure:

Het gaat eigenlijk over hun onofficiële site. Dan kan zoiets al eerder uiteraard ;)

Starrk

Legacy Member
De eerste foto van de teruggevonden Carcela is al binnen:

carcewaldo.png

Blackmill

Legacy Member
Al eens een volledige prognose doen ?

1 KV Mechelen (K)
2 Club Brugge
3 Anderlecht
4 AA Gent
5 SV Zulte Waregem
6 Bergen
7 Sint-Truiden
8 RC Genk
9 Standard
10 Lokeren
11 OH Leuven
12 KV Kortrijk
13 Westerlo
14 SK Lierse
15 Beerschot AC (D)
16 Cercle Brugge (D)

Kampioen Tweede Klasse: CS Visé
Promotie Tweede Klasse: KVK Tienen

MichielD4

Legacy Member
Blackmill zei:
Al eens een volledige prognose doen ?

1 KV Mechelen (K)
2 Club Brugge
3 Anderlecht
4 AA Gent
5 SV Zulte Waregem
6 Bergen
7 Sint-Truiden
8 RC Genk
9 Standard
10 Lokeren
11 OH Leuven
12 KV Kortrijk
13 Westerlo
14 SK Lierse
15 Beerschot AC (D)
16 Cercle Brugge (D)

Kampioen Tweede Klasse: CS Visé
Promotie Tweede Klasse: KVK Tienen

tumblr_lefsw3JOBX1qf8yek.gif


HLN zet Cercle Brugge op een 10de plaats dit seizoen, dat is toch een waarschijnlijke scenario.

Kan je deze rangschikking eens motiveren?

NotoriousP

Legacy Member
Blackmill zei:
Al eens een volledige prognose doen ?

1 KV Mechelen (K)
2 Club Brugge
3 Anderlecht
4 AA Gent
5 SV Zulte Waregem
6 Bergen
7 Sint-Truiden
8 RC Genk
9 Standard
10 Lokeren
11 OH Leuven
12 KV Kortrijk
13 Westerlo
14 SK Lierse
15 Beerschot AC (D)
16 Cercle Brugge (D)

Kampioen Tweede Klasse: CS Visé
Promotie Tweede Klasse: KVK Tienen

Ik ga hetzelfde zeggen als ik vorig seizoen zei toen Mechelen nog op de eerste plaats stond: ze halen Play-off I niet.

Blackmill

Legacy Member
En wie zegt dat HLN gelijk heeft ?

Cercle is gewoon zwak, maar heeft een goed beleid, en een goed financieel beleid. Ik vind dat alle Belgische toppers bovendien verzwakt zijn (op Brugge na, maar die waren al geen topper meer). Volgens mij wordt het zeer spannend en wint Mechelen. Misschien heb ik ze wat overschat, maar ik zie echt geen andere titelwinnaar, en vorig jaar zag ik dat wel in Genk, dus vermoed ik een verrassing.

Mag een mens al niet gewoon een prognose doen ?

Vedeco

Legacy Member
Cercle > Mechelen

Dat is mijn prognose. :unsure:

En Gorius uiteraard naar den Gantoise

Blackmill

Legacy Member
Vedoco zei:
Cercle > Mechelen

Dat is mijn prognose. :unsure:

En Gorius uiteraard naar den Gantoise
Dat is nog niet zeker, maar als dit gebeurt vermoed ik wel een zakking van mechelen (naar 6e plaats ofzo). Gorius is een belangrijke pion voor Mechelen, een soort van kapitein. Maar ik ben 99 procent zeker van volgende prognose ;)

Mechelen > Cercle

Om het ook even in de groep te gooien. Ik ben fan van Zulte Waregem ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan