Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Morrissey

Legacy Member
Proim zei:
"VTM lanceert op 29 juli ook een eigen voetbalwebsite. Daar zijn onder meer de samenvattingen van alle wedstrijden enkele uren na het laatste fluitsignaal terug te vinden. Die zullen gratis kunnen bekeken worden."

En nu maar hopen dat ze in betere kwaliteit zijn dan die op Sporza.

Kwaliteit valt toch goed mee? Videozone is volledig veranderd enkele maanden terug waarna ze veel duidelijkere filmpjes konden delen.

Proim

Legacy Member
Fireflies zei:
Kwaliteit valt toch goed mee? Videozone is volledig veranderd enkele maanden terug waarna ze veel duidelijkere filmpjes konden delen.
Er was een kleine verbetering inderdaad maar nog steeds erg zwak imo.

Anoniem04

Legacy Member
Fireflies zei:
Kwaliteit valt toch goed mee? Videozone is volledig veranderd enkele maanden terug waarna ze veel duidelijkere filmpjes konden delen.

Was nog altijd erbarmelijk in een tijdperk van HD streaming.

ZuMie

Legacy Member
Blackmill zei:
Al eens een volledige prognose doen ?

Rare prognose? Ik vind cercle beter als lierse spelen maar ik denk dat kortrijk eraan gaat zijn voor de moeite samen met bergen.
Mechelen kampioen nee, PO1 wel ;)
Kunnen beter voorspelling doen op welke plek je denkt u ploeg komt te staan?

ik gok 12e voor lierse, rustig seizoen, meer moet niet.

BramDC

Legacy Member
ik denk ook dat kortrijk en bergen gaan degraderen
En voor de titel kan het spannend worden, wie weet wat haalt standard en anderlecht nog binnen

Booster

Legacy Member
Mechelen op 1?
Ik zou dat wel willen, maar we moeten realistisch blijven hé :p

Anoniem04

Legacy Member
Waarom zou Kortrijk die nu al een paar jaar stabiele middenmotor zijn ineens degraderen? STVV en Bergen lijken mij sneller in die gevarenzone terecht te komen dan Cercle of Kortrijk.

ZuMie

Legacy Member
Omdat kortrijk scepovic, verbauwhede,rossini, Kums & De Beule kwijt is. Toch paar belangrijke spelers die daar tussen zitten.
Ik weet nog niet hoe STVV is, woensdag speelt wij (lierse) tegen hen, zal er dan ook zijn om te zien hoe het zit :D

Anoniem04

Legacy Member
Scepovic was een belangrijke schakel. :unsure:

Kums en De Beule gaan ze wel missen.

Carus

Legacy Member
ZuMie zei:
Omdat kortrijk scepovic, verbauwhede,rossini, Kums & De Beule kwijt is. Toch paar belangrijke spelers die daar tussen zitten.
Ik weet nog niet hoe STVV is, woensdag speelt wij (lierse) tegen hen, zal er dan ook zijn om te zien hoe het zit :D

Scepovic was zeker geen belangrijke speler. Verbauwhede, daar ben ik het mee eens, en Van Hout en Keet zie ik ook niet meteen op dat niveau zitten.
Over het vertrek van Rossini is iedereen zeer tevreden, de zwakste speler die ik al bij Kortrijk heb gezien sinds dat ze in eerste klasse zitten, zeker op het eind van het seizoen. Dan kan die Joseph-Monrose toch wel wat meer. En Kums en De Beule, dat zijn inderdaad serieuze aderlatingen, maar met iemand als N'Diaye en Czvitkovics moet dat toch een beetje op te vangen zijn.

Het zal wel geen Playoff 1 worden, maar ik zie Kortrijk toch niet degraderen hoor dit seizoen. (en al zeker niet als er nog een deftige spits aangetrokken wordt)

ZuMie

Legacy Member
Ik zei niet dat het allemaal belangrijke spelers zijn, dat zijn de enigste die ik ken uit men hoofd :p de enigste die ik nog ken is capon die nu nog bij kortrijk is.

Scr1fle

Legacy Member
Starrk zei:
Vazquez heb ik toch nog mijn twijfels bij. Refaelov gaat wel heersen.

Eens die een beetje deftig kan communiceren met de anderen gaat hij de boel kapot heersen :drool:

Proim

Legacy Member
ZuMie zei:
Omdat kortrijk scepovic, verbauwhede,rossini, Kums & De Beule kwijt is. Toch paar belangrijke spelers die daar tussen zitten.
Ik weet nog niet hoe STVV is, woensdag speelt wij (lierse) tegen hen, zal er dan ook zijn om te zien hoe het zit :D
Enkel Kums en De Beule daarvan zijn aderlatingen hoor, er zijn een pak nieuwe spelers bij gekomen en blijkbaar zitten er wel een paar deftige tussen maar het is afwachten. Ik verwacht niet dat we moeilijkheden zullen krijgen met degradatie :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan