Starrk
Legacy Member
Exorikos zei:En we hebben allemaal gezien hoe belangrijk de reguliere competitie is om kampioen te spelen...
Ja, want Genk stond 11e vooraleer de playoffs begonnen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Exorikos zei:En we hebben allemaal gezien hoe belangrijk de reguliere competitie is om kampioen te spelen...
Starrk zei:Ja, want Genk stond 11e vooraleer de playoffs begonnen.
Exorikos zei:Ja, want als je het goed doet voor de playoffs moet je in de playoffs niks meer doen. Geen idee wat Anderlecht dan verkeerd deed.
Starrk zei:Ja, want Anderlecht is kampioen geworden vorig jaar.
Yup, want zonder die voorsprong die in het begin was opgebouwd, dankzij Carlos ook, was Standard kampioen! Dus zo zijn de prestaties in de reguliere competitie ook nog zeer nuttig geweest.Exorikos zei:En we hebben allemaal gezien hoe belangrijk de reguliere competitie is om kampioen te spelen...

Als ge nie twilt dat ze met scherp terugschieten, begin dan zelf niet zo opgefokt he vriendschap, redelijk simpel.Exorikos zei:Dat is mijn punt net. Je mag zo goed zijn als je wilt voor de playoffs, als je in de playoffs zelf niks presteert word je geen kampioen cfr. Anderlecht.
Starrk zei:Dat is mijn punt net. Als je in het reguliere seizoen niet voldoende presteert word je geen kampioen cfr. Standard.
Cpt. Kablammo zei:"Seriously, Carlos? Die zit al een eeuwigheid in Anzhi... Tot zover de waarde van je mening over een ploeg als je zelfs zoiets al niet weet."
Want dat was geen belachelijke van de pot gerukte reactie waarbij ge een onbestaande veronderstelling in mijn mond legt. En Genk heeft niet twaalf goals in hun kas gedraaid gekregen in de PO's terwijl ze het zogezegd beter deden toen.

Svartálfar zei:Dat ge nog moeite doet![]()

Cpt. Kablammo zei:"Seriously, Carlos? Die zit al een eeuwigheid in Anzhi... Tot zover de waarde van je mening over een ploeg als je zelfs zoiets al niet weet."
Want dat was geen belachelijke van de pot gerukte reactie waarbij ge een onbestaande veronderstelling in mijn mond legt. En Genk heeft niet twaalf goals in hun kas gedraaid gekregen in de PO's terwijl ze het zogezegd beter deden toen.
Weebl zei:Ey rsca-boys en consorten. 'k weet nie of jullie het gehoord hebben, maar Club heeft wel zonet 1-3 verloren tegen Heist o/d Berg he!
Wel met hun B-ploeg ma kom, Van Acker deed toch mee!