Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Starrk

Legacy Member
Exorikos zei:
En we hebben allemaal gezien hoe belangrijk de reguliere competitie is om kampioen te spelen...

Ja, want Genk stond 11e vooraleer de playoffs begonnen.

Exorikos

Legacy Member
Starrk zei:
Ja, want Genk stond 11e vooraleer de playoffs begonnen.

Ja, want als je het goed doet voor de playoffs moet je in de playoffs niks meer doen. Geen idee wat Anderlecht dan verkeerd deed.

Starrk

Legacy Member
Exorikos zei:
Ja, want als je het goed doet voor de playoffs moet je in de playoffs niks meer doen. Geen idee wat Anderlecht dan verkeerd deed.

Ja, want Anderlecht is kampioen geworden vorig jaar.

Exorikos

Legacy Member
Starrk zei:
Ja, want Anderlecht is kampioen geworden vorig jaar.

Dat is mijn punt net. Je mag zo goed zijn als je wilt voor de playoffs, als je in de playoffs zelf niks presteert word je geen kampioen cfr. Anderlecht.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Exorikos zei:
En we hebben allemaal gezien hoe belangrijk de reguliere competitie is om kampioen te spelen...
Yup, want zonder die voorsprong die in het begin was opgebouwd, dankzij Carlos ook, was Standard kampioen! Dus zo zijn de prestaties in de reguliere competitie ook nog zeer nuttig geweest.

Genk heeft inderdaad meer verdedigende zekerheid ingebouwd na het vertrek van Carlos. Vandaar deels dat Vossen een stuk minder scoorde, de nieuwe rolindeling was een beetje veranderd. Viel behoorlijk hard op uiteindelijk. :p

Het blijft een feit dat Carlos de beste verdediger van Genk was en belangrijk: hij had minder brainfarts dan Matoukou. Als bijvoorbeeld Juhasz een maand wat slapper staat te verdedigen en na zijn virtuele vertrek de verdediging iets straffer op zijn poten staat door reden x, terwijl Deschacht in zijn plaats staat neemt dat nog niet weg dat Anderlecht in dat geval zijn beste verdediger kwijt is. En dat neemt ook niet weg dat hun centrale duo weg is en ze een nieuw duo moeten zoeken als Mazuch ook ketsen is. Wat is er zo moeilijk te snappen?

Ook uw andere redenering is beetje belachelijk, vitten op mijn 'beledigingen' terwijl ge zelf eerst zo ambetant kwam zagen. :unsure: Als ge nie twilt dat ze met scherp terugschieten, begin dan zelf niet zo opgefokt he vriendschap, redelijk simpel.

"Neen Cpt, wat zit ge te zeggen dat Genk hun centrale duo moet vervangen, allez gek, Matoukou en Carlos zijn nu alletwee weg, 't is niet alsof we die veel samen hebben gebruikt enzovoort. En Carlos weg, das geen waar, hij is al paar maand weg! Dus... hij is nog steeds weg? Nevermind, kga toch nog zagen over het feit dat ge zijn vertrek aankaart!!!"

Starrk

Legacy Member
Exorikos zei:
Dat is mijn punt net. Je mag zo goed zijn als je wilt voor de playoffs, als je in de playoffs zelf niks presteert word je geen kampioen cfr. Anderlecht.

Dat is mijn punt net. Als je in het reguliere seizoen niet voldoende presteert word je geen kampioen cfr. Standard.

Exorikos

Legacy Member
Starrk zei:
Dat is mijn punt net. Als je in het reguliere seizoen niet voldoende presteert word je geen kampioen cfr. Standard.

Aangezien ze zonder Carlos ook nog goed genoeg speelden, is Carlos voor het kampioenenjaar niet zo bepalend, want zonder hem hebben ze het ook gered...

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ze hebben het idd goed gered met de volle 0 punten voorsprong. Zonder Carlos. Met 12 doelpunten in hun kas tijdens de PO's alleen al.





























Ja, nu ga ik wat vitten ja. Ge hebt het verdiend.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
"Seriously, Carlos? Die zit al een eeuwigheid in Anzhi... Tot zover de waarde van je mening over een ploeg als je zelfs zoiets al niet weet."

Want dat was geen belachelijke van de pot gerukte reactie waarbij ge een onbestaande veronderstelling in mijn mond legt. En Genk heeft niet twaalf goals in hun kas gedraaid gekregen in de PO's terwijl ze het zogezegd beter deden toen.

Svartálfar

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
"Seriously, Carlos? Die zit al een eeuwigheid in Anzhi... Tot zover de waarde van je mening over een ploeg als je zelfs zoiets al niet weet."

Want dat was geen belachelijke van de pot gerukte reactie waarbij ge een onbestaande veronderstelling in mijn mond legt. En Genk heeft niet twaalf goals in hun kas gedraaid gekregen in de PO's terwijl ze het zogezegd beter deden toen.

Dat ge nog moeite doet :D

Exorikos

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
"Seriously, Carlos? Die zit al een eeuwigheid in Anzhi... Tot zover de waarde van je mening over een ploeg als je zelfs zoiets al niet weet."

Want dat was geen belachelijke van de pot gerukte reactie waarbij ge een onbestaande veronderstelling in mijn mond legt. En Genk heeft niet twaalf goals in hun kas gedraaid gekregen in de PO's terwijl ze het zogezegd beter deden toen.

Je gaat Carlos vernoemen als belangrijke vertrekker nu op het einde van het seizoen, terwijl ze meer matchen zonder dan met hem hebben moeten spelen in hun kampioenenjaar. In mijn ogen is Carlos dan niet zo bepalend geweest dat hij een half jaar na zijn transfer nog moet vernoemd worden als belangrijke vertrekker.

Bon, mijn eerste reactie was wat overdreven, dat geef ik toe, maar ik blijf bij mijn standpunt dat Carlos niet zo allesbepalend was dat hij nu nog vernoemd worden als belangrijke vertrekker. Anders dan je dat bij Anderlecht wel zou kunnen doen met Boussoufa waar de boel wel instortte.

Weebl

Legacy Member
Ey rsca-boys en consorten. 'k weet nie of jullie het gehoord hebben, maar Club heeft wel zonet 1-3 verloren tegen Heist o/d Berg he!

Wel met hun B-ploeg ma kom, Van Acker deed toch mee!

Exorikos

Legacy Member
Weebl zei:
Ey rsca-boys en consorten. 'k weet nie of jullie het gehoord hebben, maar Club heeft wel zonet 1-3 verloren tegen Heist o/d Berg he!

Wel met hun B-ploeg ma kom, Van Acker deed toch mee!

Nu staan we terug met onze voeten op de grond!

stormtrooper

Legacy Member
Ge lacht ermee maar ik denk dat A3 dit seizoen op niet te veel krediet gaat moeten rekenen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan