Cpt. Kablammo
Legacy Member
Als Degraen de manager is die de Genkies er van zaten te maken, staat er over twee weken een ploeg voor PO1 op papier. Maar voorlopig lijkt het ophemelen van hem nog wat overdreven.
Hij staat nu wel plots voor een loodzware taak, maar dat had hij wel min of meer kunnen voorzien denk ik.
Maarja na zo'n seizoen kunnen ze in Genk niet klagen echt.
Hij staat nu wel plots voor een loodzware taak, maar dat had hij wel min of meer kunnen voorzien denk ik.Maarja na zo'n seizoen kunnen ze in Genk niet klagen echt.
Stijnen
(niet op iemand of een bepaalde club specifiek gericht, het zou hier gewoon een einde maken aan de steken)
