Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Hannibal

Legacy Member
1st half: Roef D., Verboom, Godeau, De Wilde, Vervoort, Chavarria, Praet, Musonda L., Chatelle, Veselinovic, Bulykin
2nd half: Roef D., Godeau, Boufleur, Vervoort, Djellal, Chavarria (79' Tarfi M.), Praet, Musonda L., Chatelle (Tarfi K.), Veselinovic (63' De Sutter), Bulykin (79' Bruno)

Met die opstelling valt dat nog mee precies. :p

GaMe®

Legacy Member
s.i.m.o.n zei:
STVV - Lierse 1-1. Afwerking bij Lierse liet de wensen over, maar Castro van STVV keepte dan ook wel een degelijke match. Stom dat we het op het einde nog weg geven na gans de 2e helft gedomineerd te hebben..

Inderdaad. Sint-Truiden was echt zwak btw. Alleen de laatste 10 minuten hebben ze nog wat kansen kunnen creëren. Voor de rest was het zeer slordig met constant slechte passen.

Sonck was ook weer grappig vandaag. Iedere fout aan't protesteren en een paar keer een woedeuitbarsting voor geen reden gehad. :lol: Eerste helft heeft hij dan ook nog eens een penalty gemist. :p

Weebl

Legacy Member
Bulykin toch niet naar Ajax?
En Veselinovic en Chatelle horen bij het B-elftal zo te zien?
Komt De Sutter terug uit blessure?

puni

Legacy Member
Lamsednav zei:
Anderlecht 2 - 2 Dender btw..

Hannibal zei:
1st half: Roef D., Verboom, Godeau, De Wilde, Vervoort, Chavarria, Praet, Musonda L., Chatelle, Veselinovic, Bulykin
2nd half: Roef D., Godeau, Boufleur, Vervoort, Djellal, Chavarria (79' Tarfi M.), Praet, Musonda L., Chatelle (Tarfi K.), Veselinovic (63' De Sutter), Bulykin (79' Bruno)

Met die opstelling valt dat nog mee precies. :p

Om maar te zwijgen dat we 70 minuten met tien hebben gevoetbald door de uitsluiting van Verboom.

Swagger

Legacy Member
puni zei:
Om maar te zwijgen dat we 70 minuten met tien hebben gevoetbald door de uitsluiting van Verboom.

Wel zeer zware bestraffing van de scheids vond ik. Ging toch niet met de arm naar de bal als ik het goed gezien heb & bovendien is het een oefenmatch.

Ik was zeer aangenaam verrast door Praet: die kerel kan echt een stukske ballen. Snel, technisch zeer goed en steeds de juiste oplossing die hij kiest. Daar gaan we nog plezier aan beleven!

caoimhin

Legacy Member
Exorikos zei:
En Praet is door Jacobs weer naar het B-elftal verwezen?

Praet zit dan ook nog niet bij de A-kern als ik mij niet vergis. Heeft gewoon de voorbereiding al mogen meedoen.

Exorikos

Legacy Member
caoimhin zei:
Praet zit dan ook nog niet bij de A-kern als ik mij niet vergis. Heeft gewoon de voorbereiding al mogen meedoen.

Hoe kan je daar nu naast kijken dat die in de A-kern hoort? Die is gewoon bij de betere middenvelders dat ze hebben lopen. Hij mist juist ervaring. Ik heb wel maar 3 matchen van hem gezien.

puni

Legacy Member
25 minuten dan, betweter. ;p

En laat Praet maar geleidelijk komen. Zeggen dat-ie bij de betere middenvelders in de hele kern hoort is trouwens niet echt gefundeerd op dit ogenblik, aangezien hij nog niets bewezen heeft en enkel wedstrijden zonder inzet gespeeld heeft. :)

Neemt uiteraard niet weg dat ik er ook fan van ben, dat spreekt denk ik voor zich.

Swagger

Legacy Member
Wat ik gezien heb van Praet was echt wel goed deze avond. Idd nog wat ervaring en die kan meedraaien. Doet mij denken aan Biglia als ik hem zie spelen, maar vooral is hij sneller.

Timmie

Legacy Member
Svartálfar zei:
Heeft daar gewoon gelijk.

Is het zoveelste verzinsel van HLN terecht dat ze daar eindelijk eens mee voor de rechter gesleept worden. Ook al is het dan "mongool" Stijnen.
Ben benieuwd welke rechter zich bevoegd gaat verklaren.
Voor laster en eerroof dan. Maar dan nog. Als die journalist kan aantonen dat zijn bronnen dat beweerden, kan hem weinig ten laste worden gelegd.
Buiten misschien het feit dat Stijnen zelf geen wederwoord kreeg in het artikel, maar dat kan ook te wijten zijn aan een 'geen commentaar' van hemzelf aan de journalist. In dat geval moet je achteraf natuurlijk niet komen wenen dat het stuk niet klopt.

Yurf

Legacy Member
Swagger zei:
Wel zeer zware bestraffing van de scheids vond ik. Ging toch niet met de arm naar de bal als ik het goed gezien heb & bovendien is het een oefenmatch.

Ik was zeer aangenaam verrast door Praet: die kerel kan echt een stukske ballen. Snel, technisch zeer goed en steeds de juiste oplossing die hij kiest. Daar gaan we nog plezier aan beleven!

Ik vond de rode kaart ook overdreven, zeker aangezien het een vriendschappelijke match was. Ik zag het eerder als een aangeschoten bal. Dennis Praet gaan we in de toekomst inderdaad nog plezier aan hebben, technisch sterk en op zo'n jonge leeftijd voortdurend zijn ploegmaten aan het coachen.

Bryan Verboom vond ik trouwens ook heel goed spelen tot zijn rode kaart. Ging als linksachter voortdurend mee naar voren en ging regelmatig zijn rechtstreekse tegenstander voorbij. Ik snap niet echt waarom je een Diogo en Safari koopt, als je zo'n speler in de jeugd hebt zitten.

Verder vond ik Tom De Sutter ook gretig, in tegenstelling tot bvb. Bulykin. De goal van Bulykin mocht er wel zijn. :D

Swagger

Legacy Member
Yurf zei:
Ik vond de rode kaart ook overdreven, zeker aangezien het een vriendschappelijke match was. Ik zag het eerder als een aangeschoten bal. Dennis Praet gaan we in de toekomst inderdaad nog plezier aan hebben, technisch sterk en op zo'n jonge leeftijd voortdurend zijn ploegmaten aan het coachen.

Bryan Verboom vond ik trouwens ook heel goed spelen tot zijn rode kaart. Ging als linksachter voortdurend mee naar voren en ging regelmatig zijn rechtstreekse tegenstander voorbij. Ik snap niet echt waarom je een Diogo en Safari koopt, als je zo'n speler in de jeugd hebt zitten.

Verder vond ik Tom De Sutter ook gretig, in tegenstelling tot bvb. Bulykin. De goal van Bulykin mocht er wel zijn. :D

Voor mij was het ook nen aangeschoten bal; scheids voelde het idd niet zo goed aan.

Ik zat aan den overkant eerste helft, dus heb die linksback minder goed kunnen zien; maar idd gaat zeer goed mee op.

Ik vond dat Bulykin zwaar stond, wa nen beer :)

ZuMie

Legacy Member
GaMe® zei:
Inderdaad. Sint-Truiden was echt zwak btw. Alleen de laatste 10 minuten hebben ze nog wat kansen kunnen creëren. Voor de rest was het zeer slordig met constant slechte passen.

Sonck was ook weer grappig vandaag. Iedere fout aan't protesteren en een paar keer een woedeuitbarsting voor geen reden gehad. :lol: Eerste helft heeft hij dan ook nog eens een penalty gemist. :p
1e helft lierse had problemen met de opbouw en was het vooral passes vanachter. 2e helft speelde lierse beter en met de inbreng van kovacs had je tenminste iemand die op voorzetten iets mee kon doen. 1-1 was wel terechte score en sonck had recht tot klagen al is het op zijn eigen manier :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan