Exorikos
Legacy Member
Starrk zei:Vazquez heb ik toch nog mijn twijfels bij. Refaelov gaat wel heersen.
Geef hem wat tijd. Hij is het niet gewend in meer dan 1 tijd te spelen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Starrk zei:Vazquez heb ik toch nog mijn twijfels bij. Refaelov gaat wel heersen.

Starrk zei:Vazquez heb ik toch nog mijn twijfels bij. Refaelov gaat wel heersen.
Cpt. Kablammo zei:'T is onmogelijk om nu te zeggen wie er kampioen gaat worden. Genk alvast niet, want die hun ultieme wapen (Courtois) is weg. En Vossen/De Bruyne mogen zoveel scoren als ze willen indien ze blijven, de verdediging bij Genk was al wankel toen Matoukou er stond nu zonder de zekerheid van Courtois daar achter, Pudil die terug op de LB komt te staan, Matoukou en Carlos die weg zijn gaat Genk serieus mogen versterken daar of het gaat moeilijk worden om PO1 te halen.
Brugge moet een ganse ploeg inpassen en die lijkt nu wel deftig te gaan, maar de verdediging leek me nog altijd wat retarded bij momenten.
Anderlecht gaat Lukaku kwijt zijn, maar Juhasz en Mazuch blijven. Als Mazuch terug speelt zoals in hun kampioenenjaar is dat al best sterk. Proto is gewoon degelijk en soms echt sterk, valt te zien of hij zo verder blijft gaan. Ben benieuwd hoe Odoi het gaat doen op de RB daar, als die meevalt gaat Anderlecht ni zo bijster veel tegengoals slikken denk ik. Maar vanaf hun enige rechtsback wegvalt is het weer halve crisis. (Wasyl moet gewoon vertrekken imo) En njah gaat Jacobs eindelijk met twee spitsen durven spelen voor langer dan één wedstrijd?
Standard moet beetje puzzelen en heb geen idee hoe goed hun nieuwe coach is, valt ook weer te bezien. Tchité zit daar nog en zorgt sowieso voor een stuk of 13 goals, Cyriac die terug uit blessure komt zorgt nog voor een hele boel extra goals. Maar die gaan niet zo kunnen uithalen als de afgelopen PO's.
Maar als Anderlecht Jovanovic binnenhaalt durf ik nu reeds mijn geld inzetten op Anderlecht.
NotoriousP zei:‪CLUBtv : verslag eerste helt Club Brugge - Bayer Leverkusen‬‏ - YouTube
‪CLUBtv: verslag 2e helft Club Brugge - Bayer Leverkusen‬‏ - YouTube
Prachtige acties van Refaelov en schoon samenspel aan de rechter flank met Vadis.
Cpt. Kablammo zei:Brugge moet een ganse ploeg inpassen en die lijkt nu wel deftig te gaan, maar de verdediging leek me nog altijd wat retarded bij momenten.
Exorikos zei:Seriously, Carlos? Die zit al een eeuwigheid in Anzhi... Tot zover de waarde van je mening over een ploeg als je zelfs zoiets al niet weet.
Cpt. Kablammo zei:Ja ik weet ook al wel dat die al paar maand daar zit maar weg is weg he. Niet direct beginnen wenen voor iets dat voor de hand ligt omdat ik iets negatiefs zeg over een ploeg. Weg is weg he, beunhaas. Het gaat erom dat het centrale duo van toen Genk ijzersterk presteerde nu weg is. Dus ze moeten nog een vervanger zoeken, ééntje die een leider is en dat duo moet zich vervolgens nog inspelen op elkaar.
Ej, 5 seconden nadenken is mss wa veel gevraagd, ik zal volgende keer een FAQ bij men posts posten.
Muismat zei:Geen Dirk Abrams meer bij Stadionad:
Idd, liever Vleminckx dan Akpala die speelt met gekookte spaghetti benen ofzo.Sh@D0wBE zei:Nah bij mij zal hij zich eerst moeten bewijzen ! Nog niet 100% van overtuigdalhoewel slechter dan Akpala kan niet
![]()
Sh@D0wBE zei:Nah bij mij zal hij zich eerst moeten bewijzen ! Nog niet 100% van overtuigdalhoewel slechter dan Akpala kan niet
![]()
Exorikos zei:Seriously, Carlos? Die zit al een eeuwigheid in Anzhi... Tot zover de waarde van je mening over een ploeg als je zelfs zoiets al niet weet.
Cpt. Kablammo zei:Ja ik weet ook al wel dat die al paar maand daar zit maar weg is weg he. Niet direct beginnen wenen voor iets dat voor de hand ligt omdat ik iets negatiefs zeg over een ploeg. Weg is weg he, beunhaas. Het gaat erom dat het centrale duo van toen Genk ijzersterk presteerde nu weg is. Dus ze moeten nog een vervanger zoeken, ééntje die een leider is en dat duo moet zich vervolgens nog inspelen op elkaar.
Ej, 5 seconden nadenken is mss wa veel gevraagd, ik zal volgende keer een FAQ bij men posts posten.
Starrk zei:De volle 6 maand. Carlos was wel degelijk belangrijk voor Genk in de eerste competitiehelft.
Wijsheid zei:De verdediging presteerde beter na het vertrek van Carlos. Je weet ook niet welke aankopen Genk nog gaat doen, dus uitspraken zijn zinloos. Genk parkeert zich wel gewoon rond de 5de plek. En dan zijn we tevreden.
Vlak voor hij vertrok heeft Genk wel wat geïncasseerd dacht ik ma toen was hij geblesseerd dacht ik, weet ik niet meer zeker.