Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

BleKKie

Legacy Member
Starrk zei:
Vazquez heb ik toch nog mijn twijfels bij. Refaelov gaat wel heersen.

Vazquez zie ik voor nieuwjaar nog niet volledig tot zijn recht komen, ook al doordat hij geen woord Engels of Nederlands kan, als die zich wat kan aarden hier, zal dat wel schelen denk ik.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
'T is onmogelijk om nu te zeggen wie er kampioen gaat worden. Genk alvast niet, want die hun ultieme wapen (Courtois) is weg. En Vossen/De Bruyne mogen zoveel scoren als ze willen indien ze blijven, de verdediging bij Genk was al wankel toen Matoukou er stond nu zonder de zekerheid van Courtois daar achter, Pudil die terug op de LB komt te staan, Matoukou en Carlos die weg zijn gaat Genk serieus mogen versterken daar of het gaat moeilijk worden om PO1 te halen.

Brugge moet een ganse ploeg inpassen en die lijkt nu wel deftig te gaan, maar de verdediging leek me nog altijd wat retarded bij momenten.

Anderlecht gaat Lukaku kwijt zijn, maar Juhasz en Mazuch blijven. Als Mazuch terug speelt zoals in hun kampioenenjaar is dat al best sterk. Proto is gewoon degelijk en soms echt sterk, valt te zien of hij zo verder blijft gaan. Ben benieuwd hoe Odoi het gaat doen op de RB daar, als die meevalt gaat Anderlecht ni zo bijster veel tegengoals slikken denk ik. Maar vanaf hun enige rechtsback wegvalt is het weer halve crisis. (Wasyl moet gewoon vertrekken imo) En njah gaat Jacobs eindelijk met twee spitsen durven spelen voor langer dan één wedstrijd?

Standard moet beetje puzzelen en heb geen idee hoe goed hun nieuwe coach is, valt ook weer te bezien. Tchité zit daar nog en zorgt sowieso voor een stuk of 13 goals, Cyriac die terug uit blessure komt zorgt nog voor een hele boel extra goals. Maar die gaan niet zo kunnen uithalen als de afgelopen PO's.

Maar als Anderlecht Jovanovic binnenhaalt durf ik nu reeds mijn geld inzetten op Anderlecht.

BramDC

Legacy Member
Gaat allemaal afhangen van motivatie voor een deel denk ik
Die rafa ziet er gemotiveerd uit, van die spanjaard z'n motivatie ben ik nog niet overtuigd
lets hope for the best (zoals elk seizoen :d )

Exorikos

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
'T is onmogelijk om nu te zeggen wie er kampioen gaat worden. Genk alvast niet, want die hun ultieme wapen (Courtois) is weg. En Vossen/De Bruyne mogen zoveel scoren als ze willen indien ze blijven, de verdediging bij Genk was al wankel toen Matoukou er stond nu zonder de zekerheid van Courtois daar achter, Pudil die terug op de LB komt te staan, Matoukou en Carlos die weg zijn gaat Genk serieus mogen versterken daar of het gaat moeilijk worden om PO1 te halen.

Brugge moet een ganse ploeg inpassen en die lijkt nu wel deftig te gaan, maar de verdediging leek me nog altijd wat retarded bij momenten.

Anderlecht gaat Lukaku kwijt zijn, maar Juhasz en Mazuch blijven. Als Mazuch terug speelt zoals in hun kampioenenjaar is dat al best sterk. Proto is gewoon degelijk en soms echt sterk, valt te zien of hij zo verder blijft gaan. Ben benieuwd hoe Odoi het gaat doen op de RB daar, als die meevalt gaat Anderlecht ni zo bijster veel tegengoals slikken denk ik. Maar vanaf hun enige rechtsback wegvalt is het weer halve crisis. (Wasyl moet gewoon vertrekken imo) En njah gaat Jacobs eindelijk met twee spitsen durven spelen voor langer dan één wedstrijd?

Standard moet beetje puzzelen en heb geen idee hoe goed hun nieuwe coach is, valt ook weer te bezien. Tchité zit daar nog en zorgt sowieso voor een stuk of 13 goals, Cyriac die terug uit blessure komt zorgt nog voor een hele boel extra goals. Maar die gaan niet zo kunnen uithalen als de afgelopen PO's.

Maar als Anderlecht Jovanovic binnenhaalt durf ik nu reeds mijn geld inzetten op Anderlecht.

Seriously, Carlos? Die zit al een eeuwigheid in Anzhi... Tot zover de waarde van je mening over een ploeg als je zelfs zoiets al niet weet.

Eagle`

Legacy Member

Svartálfar

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Brugge moet een ganse ploeg inpassen en die lijkt nu wel deftig te gaan, maar de verdediging leek me nog altijd wat retarded bij momenten.

Et was wel derde keus die op linksback speelde bij de metten (Stenman licht geblesseerd en dus geen risico mee genomen en Vansteenkiste was er nie) + DVG zal in de competitie wel in de basis staan want ook hij had wat last van een blessure. En Donk + DVG hebben zich verlede seizoen centraal al bewezen.

Over die defensie bij club zou ik alvast geen conclusies trekken op basis van de metten.

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Exorikos zei:
Seriously, Carlos? Die zit al een eeuwigheid in Anzhi... Tot zover de waarde van je mening over een ploeg als je zelfs zoiets al niet weet.

Ja ik weet ook al wel dat die al paar maand daar zit maar weg is weg he. Niet direct beginnen wenen voor iets dat voor de hand ligt omdat ik iets negatiefs zeg over een ploeg. Weg is weg he, beunhaas. Het gaat erom dat het centrale duo van toen Genk ijzersterk presteerde nu weg is. Dus ze moeten nog een vervanger zoeken, ééntje die een leider is en dat duo moet zich vervolgens nog inspelen op elkaar.

Ej, 5 seconden nadenken is mss wa veel gevraagd, ik zal volgende keer een FAQ bij men posts posten.

Rogue

Legacy Member
De balaanname en het wegdraaien van Vleminckx vind ik knap. Ik vermoed dat zoiets niet ongelofelijk moeilijk is voor een profvoetballer, maar de snelheid van uitvoering ligt wel hoog. Dat wordt, samen met Zimling, sowieso een speler waar ik sympathie voor ga hebben.

Scr1fle

Legacy Member
Nah bij mij zal hij zich eerst moeten bewijzen ! Nog niet 100% van overtuigd :s alhoewel slechter dan Akpala kan niet :p

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Ja de looplijnen van Club vanvoor lijken echt dik in orde, spelers doen hun taken verrassend goed en staan goed vrij en ze zien elkaar staan. Ze oogden echt fris en indrukwekkend voor een Belgisch ploegje. Er staat ook een goede schaduwploeg voor blessures op te vangen en als er al is eentje wegvalt staan er nog genoeg anderen met een actie in de voeten. Maar toch, dat moet nog allemaal bewezen en bevestigd worden in wedstrijden met inzet.

Kheb wel de indruk dat Vleminckx zich nog een klein beetje een weg moet zoeken in een ploeg met zo technisch sterke spelers rond hem.

Wijsheid

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Ja ik weet ook al wel dat die al paar maand daar zit maar weg is weg he. Niet direct beginnen wenen voor iets dat voor de hand ligt omdat ik iets negatiefs zeg over een ploeg. Weg is weg he, beunhaas. Het gaat erom dat het centrale duo van toen Genk ijzersterk presteerde nu weg is. Dus ze moeten nog een vervanger zoeken, ééntje die een leider is en dat duo moet zich vervolgens nog inspelen op elkaar.

Ej, 5 seconden nadenken is mss wa veel gevraagd, ik zal volgende keer een FAQ bij men posts posten.

De verdediging presteerde beter na het vertrek van Carlos. Je weet ook niet welke aankopen Genk nog gaat doen, dus uitspraken zijn zinloos. Genk parkeert zich wel gewoon rond de 5de plek. En dan zijn we tevreden.

Jurgenv1

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Nah bij mij zal hij zich eerst moeten bewijzen ! Nog niet 100% van overtuigd :s alhoewel slechter dan Akpala kan niet :p
Idd, liever Vleminckx dan Akpala die speelt met gekookte spaghetti benen ofzo.

Rogue

Legacy Member
Sh@D0wBE zei:
Nah bij mij zal hij zich eerst moeten bewijzen ! Nog niet 100% van overtuigd :s alhoewel slechter dan Akpala kan niet :p


Ik heb ook veel sympathie voor Akpala, net zoals ik veel sympathie had voor pakweg Djokic.

Starrk

Legacy Member
Exorikos zei:
Seriously, Carlos? Die zit al een eeuwigheid in Anzhi... Tot zover de waarde van je mening over een ploeg als je zelfs zoiets al niet weet.

De volle 6 maand. Carlos was wel degelijk belangrijk voor Genk in de eerste competitiehelft.

Exorikos

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Ja ik weet ook al wel dat die al paar maand daar zit maar weg is weg he. Niet direct beginnen wenen voor iets dat voor de hand ligt omdat ik iets negatiefs zeg over een ploeg. Weg is weg he, beunhaas. Het gaat erom dat het centrale duo van toen Genk ijzersterk presteerde nu weg is. Dus ze moeten nog een vervanger zoeken, ééntje die een leider is en dat duo moet zich vervolgens nog inspelen op elkaar.

Ej, 5 seconden nadenken is mss wa veel gevraagd, ik zal volgende keer een FAQ bij men posts posten.

Ik zal al je belachelijk beledigingen en overdrijvingen even negeren, gelukkig bij jij de intelligentie zelve natuurlijk.

Zonder Courtois waren ze geen kampioen, maar zonder een degelijke verdediging kan je als keeper niet alles blijven tegenhouden en dan waren ze geen kampioen geworden. Dus Carlos noemen als sterkhouder in de verdediging noemen is zinloos als je inderdaad ziet dat de verdediging beter werd na zijn vertrek.

Een FAQ bij je posts zetten zou ze niet correcter maken helaas. Misschien kan je beter je tijd steken in nadenken voor je iets post dan in het typen van pogingen tot beledigingen.

Starrk zei:
De volle 6 maand. Carlos was wel degelijk belangrijk voor Genk in de eerste competitiehelft.

En we hebben allemaal gezien hoe belangrijk de reguliere competitie is om kampioen te spelen...

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Wijsheid zei:
De verdediging presteerde beter na het vertrek van Carlos. Je weet ook niet welke aankopen Genk nog gaat doen, dus uitspraken zijn zinloos. Genk parkeert zich wel gewoon rond de 5de plek. En dan zijn we tevreden.

Het was wel in het begin van het seizoen dat Genk het beste presteerde, ook in de verdediging.

Bij de matchen zonder Carlos heb ik bijvoorbeeld Courtois bij momenten in een schietkraam zien staan. :p Vlak voor hij vertrok heeft Genk wel wat geïncasseerd dacht ik ma toen was hij geblesseerd dacht ik, weet ik niet meer zeker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan