Jurgenv1
Legacy Member
lord pipo zei:Ik vroeg me net af of dit te maken had met de connectie Club-ADO Den Haag. Dan zie ik daar een vlag hangen van ADO bij de Club-supporters.
Ik vond het sowieso al vrij 'verdacht' dat zoveel Club-'supporters' naar een betekenisloze oefenmatch gaan kijken.
Er is idd een band tussen de Club sups en die van Den Haag, het zal idd zoiets zijn, Den Haag fans die Club als proxy gebruiken om wat te kunnen rellen.




ad:

nuff said.