Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Truman'

Legacy Member
StickyPummel zei:
Expres niet met hoofdletter geschreven om de Z nog extra te benadrukken.

Nuja... Ik wordt :sleep: nuff said.

Wat een schijtmatch btw.

Ik wort daar ook zo moe van :unsure:

NotoriousP

Legacy Member
Roda zet heel goed druk op de man aan de bal en Club heeft het er duidelijk moeilijk mee, veel balverlies in het middenveld.

NotoriousP

Legacy Member
Dat was puur rood voor die keeper...

Geen penalty want het was buiten de 16 geloof ik.

Truman'

Legacy Member
bwha penal, twas er buiten, en als ie gewoon een schijnbeweging deed kon ie er langs links voorbij.

TheRedDevils

Legacy Member
Was toch zuivere fout van die keeper?
Wel een lekkere pass van Vadis.

Truman'

Legacy Member
dacuba zei:
Wat een zwakke verschijning eigenlijk. Tegen een Nederlandse middenmoter 1 - 0 achterstaan, een strafschop cadeau krijgen (al dan niet als compensatie) en dan nog zo zwak trappen (keeper had 'm in eerste instantie en was helemaal niet goed geplaatst) en tja..

Dat er dan nog sups zijn die op Genk kakken. 3 - 1 tegen Franse topploeg en overwinning tegen Standard. Brugge staat nog ver zie ik.

Tis dat oefenwedstrijden echt een indicatie zijn :applause:
kom serieus man , uw seizoen in 2006 heeft genk zo goed als geen 1 oefenwedstrijd gewonnen...en toen dacht ik toch lang voor de titel gespeeld en praktisch de beste voetbal op de mat gelegd

Jurgenv1

Legacy Member
dacuba zei:
Wat een zwakke verschijning eigenlijk. Tegen een Nederlandse middenmoter 1 - 0 achterstaan, een strafschop cadeau krijgen (al dan niet als compensatie) en dan nog zo zwak trappen (keeper had 'm in eerste instantie en was helemaal niet goed geplaatst) en tja..

Dat er dan nog sups zijn die op Genk kakken. 3 - 1 tegen Franse topploeg en overwinning tegen Standard. Brugge staat nog ver zie ik.

En dan 4-1 verliezen tegen...Leverkusen.

Scr1fle

Legacy Member
dacuba zei:
Wat een zwakke verschijning eigenlijk. Tegen een Nederlandse middenmoter 1 - 0 achterstaan, een strafschop cadeau krijgen (al dan niet als compensatie) en dan nog zo zwak trappen (keeper had 'm in eerste instantie en was helemaal niet goed geplaatst) en tja..

Dat er dan nog sups zijn die op Genk kakken. 3 - 1 tegen Franse topploeg en overwinning tegen Standard. Brugge staat nog ver zie ik.

2-1 tegen Leverkusen en momenteel 1-1 tegen Roda . En Lyon is idd mooi maar de Supercup was maar potteke stamp wih! En strafschop cadeau? Ga maar terug naar Brazilië /Duitsland :ironic:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan