Truman'
Legacy Member
StickyPummel zei:Expres niet met hoofdletter geschreven om de Z nog extra te benadrukken.
Nuja... Ik wordtnuff said.
Wat een schijtmatch btw.
Ik wort daar ook zo moe van

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
StickyPummel zei:Expres niet met hoofdletter geschreven om de Z nog extra te benadrukken.
Nuja... Ik wordtnuff said.
Wat een schijtmatch btw.

|SiC| zei:
dacuba zei:Cadeautje van de scheids.
dacuba zei:Wat een zwakke verschijning eigenlijk. Tegen een Nederlandse middenmoter 1 - 0 achterstaan, een strafschop cadeau krijgen (al dan niet als compensatie) en dan nog zo zwak trappen (keeper had 'm in eerste instantie en was helemaal niet goed geplaatst) en tja..
Dat er dan nog sups zijn die op Genk kakken. 3 - 1 tegen Franse topploeg en overwinning tegen Standard. Brugge staat nog ver zie ik.
dacuba zei:Wat een zwakke verschijning eigenlijk. Tegen een Nederlandse middenmoter 1 - 0 achterstaan, een strafschop cadeau krijgen (al dan niet als compensatie) en dan nog zo zwak trappen (keeper had 'm in eerste instantie en was helemaal niet goed geplaatst) en tja..
Dat er dan nog sups zijn die op Genk kakken. 3 - 1 tegen Franse topploeg en overwinning tegen Standard. Brugge staat nog ver zie ik.
dacuba zei:Wat een zwakke verschijning eigenlijk. Tegen een Nederlandse middenmoter 1 - 0 achterstaan, een strafschop cadeau krijgen (al dan niet als compensatie) en dan nog zo zwak trappen (keeper had 'm in eerste instantie en was helemaal niet goed geplaatst) en tja..
Dat er dan nog sups zijn die op Genk kakken. 3 - 1 tegen Franse topploeg en overwinning tegen Standard. Brugge staat nog ver zie ik.