NotoriousP
Legacy Member
starspike zei:Over de twee vetgedrukte beweringen:
1. Ik weet niet welke match je vader gezien heeft, maar onze 2de helft was (zeker gezien het met een man minder was) echt niet slecht te noemen. Ik vond het zelfs redelijk goed...De 1ste helft daarentegen
2. 6 prijzen in 12 jaar zou ik toch niet "1 keer op een decennium iets deftig presteren" noemen![]()
1) Ik beoordeelde enkel de situatie van 11 vs 11, 10 vs 11 was idd niet slecht aangezien het met een man minder was maar tegen een goed standard had je hier verloren. Het heeft overigens weinig zin om 10 vs 11 relevant te noemen, Brugge heeft vorige 2 jaar verscheidene keren met 10 vs 11 andere ploegen van het kaske naar de muur gespeeld maar nog verloren.

2) Lol, 6 prijzen in 12 jaar maar ook 6 prijzen in 22 jaar hé.
Nu het was bij wijze van spreken, om maar duidelijk te maken dat een Genk supporter helemaal niet op zijn plaats is met neerbuigende uitspraken naar Club Brugge.dacuba zei:@NotoriousP, die 2e helft was thans goed, en zoals starspike aanhaalt zijn het net iets meer prijzen dan 1/10j. In ieder geval, als Brugge speelt zoals ze vandaag spelen komt er helemaal niets van (als ze op dit elan doorgaan, laat me dat nogmaals onderstrepen), en dan staan ze daar met hun nieuwe ploeg en beloftes naar de sups (niet in de proporties van RSCA, maargoed).
Genk ook niet jongen, als jullie spelen zoals vandaag (jaja c-elftal excuses) of zoals tegen standard dan zal er ook niets van komen.






