Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

starspike

Legacy Member
Sportinggboy zei:
lol , laat ons eerst begrijpen wat Purple Talents voortrekker inhoudt.( Purple talents is enkel om voetbal + school te combineren met speciale begeleiding )

Dan zijn we uitgepraat en snap ik het ;)

Cpt. Kablammo

Legacy Member
Hannibal zei:

Ja, want die had totaal geen verwachtingen om mee te spelen in de competitie na redelijk wat minuten te hebben opgedaan in de voorbereiding.

Geef anders een interview van Kaka die bij Milan zijn carrière wou afmaken enzo, want voetballers zeggen exact wat ze denken altijd.

Alsof ze op de eigen site ofzo ook een interview gaan zetten van: "Ik ben mega teleurgesteld dat ik niet in de A-kern zit, heb hier heel de voorbereiding hard voor gewerkt maar helaas..."

Facts, interviews aren't the best source for em'. (ook al beweerde ik nergens dat ik feiten neerpleurde)

Blackmill

Legacy Member
Ik heb eerder al eens een voorspelling gedaan, maar ik kreeg daar toen kritiek op (terecht na nader inzien, want ze was niet echt superrealistisch). Nu heb ik meer rekening gehouden met van alles.

1. Club Brugge
2. Racing Genk
3. RSC Anderlecht
4. SV Zulte-Waregem
5. Beerschot AC
6. Standard Luik
7. KV Mechelen
8. AA Gent
9. KSC Lokeren
10. Sint-Truiden
11. Lierse SK
12. OH Leuven
13. KV Kortrijk
14. Bergen
15. Cercle Brugge
16. Westerlo

Tweede Klasse:

Kampioen: CS Visé
Promotie: Waasland-Beveren (in eindronde met Westerlo, Tienen en AS Eupen)

Exorikos

Legacy Member
Blackmill zei:
Ik heb eerder al eens een voorspelling gedaan, maar ik kreeg daar toen kritiek op (terecht na nader inzien, want ze was niet echt superrealistisch). Nu heb ik meer rekening gehouden met van alles.

1. Club Brugge
2. Racing Genk
3. RSC Anderlecht
4. SV Zulte-Waregem
5. Beerschot AC
6. Standard Luik
7. KV Mechelen
8. AA Gent
9. KSC Lokeren
10. Sint-Truiden
11. Lierse SK
12. OH Leuven
13. KV Kortrijk
14. Bergen
15. Cercle Brugge
16. Westerlo

Tweede Klasse:

Kampioen: CS Visé
Promotie: Waasland-Beveren (in eindronde met Westerlo, Tienen en AS Eupen)

Deze is wel superrealistisch?

Westerlo gaat nooit laatste worden.
Zulte-Waregem zou al heel blij mogen zijn als ze tot het einde in aanmerking komen voor PO1.
Beerschot heeft niet veel nieuws te bieden dus gaan het niet veel beter doen dan vorig seizoen.

Visé kampioen in tweede?

puni

Legacy Member
Cpt. Kablammo zei:
Ja, want die had totaal geen verwachtingen om mee te spelen in de competitie na redelijk wat minuten te hebben opgedaan in de voorbereiding.

Geef anders een interview van Kaka die bij Milan zijn carrière wou afmaken enzo, want voetballers zeggen exact wat ze denken altijd.

Alsof ze op de eigen site ofzo ook een interview gaan zetten van: "Ik ben mega teleurgesteld dat ik niet in de A-kern zit, heb hier heel de voorbereiding hard voor gewerkt maar helaas..."

Facts, interviews aren't the best source for em'. (ook al beweerde ik nergens dat ik feiten neerpleurde)

Alsof er niemand van de staff met hem praat, en de speelgelegenheid die hij tijdens de voorbereiding kreeg het enige is waarop hij kan afgaan. Ze zullen hem ook wel duidelijk gezegd hebben wat ze van hem verwachten dit seizoen.

edraket

Legacy Member
starspike zei:
Goed voor jullie, want dat was een zalig uitvak :)

Sportinggboy zei:
lol weer een ploeg dat een veel te klein uitvak gaat geven. Hoeveel kaarten krijgen de bezoekers zo ? 200 ?

Net gelezen : 900 staanplaatskes en amper 150 zitplaatskes :)

Nu wij komen voor 29 augustus op bezoek dus voor ons geldt dat nog niet ;)

Toch nog genoeg plaatsen voor bezoekers? Je moet toch toegeven dat de bezoekers ferm schoon zaten op Lokeren, was bijna altijd een thuismatch. Nu terug naar het oude vak 6/7 en de oude sfeer.

Sportinggboy

Legacy Member
edraket zei:
Toch nog genoeg plaatsen voor bezoekers? Je moet toch toegeven dat de bezoekers ferm schoon zaten op Lokeren, was bijna altijd een thuismatch. Nu terug naar het oude vak 6/7 en de oude sfeer.

nja ok, maar 150 zitplaatsen is zeer weinig, als het regent moeten de bezoekers weer in openlucht gaan staan, typisch :unsure:

Lorrekvk

Legacy Member
Blackmill zei:
Ik heb eerder al eens een voorspelling gedaan, maar ik kreeg daar toen kritiek op (terecht na nader inzien, want ze was niet echt superrealistisch). Nu heb ik meer rekening gehouden met van alles.

1. Club Brugge
2. Racing Genk
3. RSC Anderlecht
4. SV Zulte-Waregem
5. Beerschot AC
6. Standard Luik
7. KV Mechelen
8. AA Gent
9. KSC Lokeren
10. Sint-Truiden
11. Lierse SK
12. OH Leuven
13. KV Kortrijk
14. Bergen
15. Cercle Brugge
16. Westerlo

Tweede Klasse:

Kampioen: CS Visé
Promotie: Waasland-Beveren (in eindronde met Westerlo, Tienen en AS Eupen)

En zeg eens uw standpunten waarom je juist Zulte Waregem op nummer 4 zet? Toch niet omdat De Cuyper dat zei ? ..

Sportinggboy

Legacy Member
Bart Religion zei:
Er zijn magazines met goedkopere abbo's waar je wel een nieuw spel krijgt.

Niks gek dus ;)

Uiteraard kan dat, meestal zijn dat promo games die je krijgt die die magazines zo goed als gratis krijgen :p

MichielD4

Legacy Member
Mijn voorspelling voor het seizoen 2011-2012:

1. Anderlecht
2. Club
3. Standard
4. Genk
5. Gent
6. Zulte-Waregem

7. Lokeren
8. KV Mechelen
9. Westerlo
10. G. Beerschot
11. Cercle Brugge
12. Kortrijk
13. Lierse
14. Sint-Truiden

15. OH Leuven
16. Bergen

Exorikos

Legacy Member
1. Club Brugge
2. Anderlecht
3. Genk
4. Gent
5. Standard
6. Zulte-Waregem

7. Lokeren
8. KV Mechelen
9. Westerlo
10. Cercle Brugge
11. Beerschot
12. Kortrijk
13. Lierse
14. OH Leuven

15. Sint-Truiden
16. Bergen

BleKKie

Legacy Member
Wat maalt er toch allemaal in da koppeke van dienen Blackmill

ebdem? :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan