Westerlo (zeker) en Kortrijk vind ik aanvallend zwak tot uiterst zwak, en Cercle vind ik op het geheel wat tekort komen. Ook hun transfers out vind ik opvallend. Boi is toch een groot verlies bij hen. Bij Westerlo zijn ze met Iakovenko en Henrique hun sterkhouders kwijt.
Zulte Waregem heeft goeie inkopen gedaan, al kan het nog tegenvallen, maar dat kan evengoed ook bij Club zo zijn, maar naar de nieuwkomers te bestudeerd te hebben vermoed ik dat PO1 zeker haalbaar moet zijn.
AA Gent vind ik ook wat verzwakt, wel sterk in de breedte zowel op de flanken als in de verdediging, maar het kan ook een nadeel zijn.
CS Visé heeft een heel degelijk elftal, met een goed tot zeer goed beleid, en ik vermoed doordat de andere teams niet veel beter zijn, ze gaan promoveren. Ik verwacht ook nog acties van hen op de transfermarkt.
Beerschot vind ik een goed team hebben, beter dan AA Gent, en andere teams zijn ook te min voor Beerschot. Ik verwacht ze op een 5e plaats.
Ik wil jullie ook even zeggen dat deze prognose wel degelijk realistisch is. Wat is dan volgens jullie dan wel een realistische prognose ? De voorspelling van de krant kopieren en hier zetten ? Ik heb goeie argumentaties, en zal mijn prognose niet meer veranderen, en als ze niet goed uitlopen, so what ? Je leven hangt er toch niet vanaf. Het is maar een prognose hoor, en we zullen binnen 10 maanden wel eens kijken wie zijn prognose de eerste klasse het best evenaart.