Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

fraaanche

Legacy Member
Exorikos zei:
Beerschot heeft niet veel nieuws te bieden dus gaan het niet veel beter doen dan vorig seizoen.
?

Niks nieuws? Enkel 14 aankopen gedaan en 12 spelers buitengeshot :ironic:

En dan hebben we het nog niet over de metamorfose van Germinal Beerschot naar Beerschot AC :p

Niet dat ik akkoord ben me de pronostiek waar je op reageert hoor. Ik zal al lang blij zijn da Beerschot een seizoen draait in de middenmoot met af en toe leuk voetbal.

Exorikos

Legacy Member
Dat heb ik dan gemist in de drukte rond Club. :unsure: Ik weet dat Losada komt en dat Cruz weg moest en Haroun weg wil...

bardok--

Legacy Member
Waarom zulte telkens top6?
Hebben die dan zo goed ingekocht? :unsure:

Met Lierse op de 13de plaats zou ik content zijn :p

fraaanche

Legacy Member
Exorikos zei:
Dat heb ik dan gemist in de drukte rond Club. :unsure: Ik weet dat Losada komt en dat Cruz weg moest en Haroun weg wil...

Beerschot AC - Spielerwechsel, Spielertransfers - transfermarkt.de

Aub. Niet dat ge van dat transferoverzicht kunt uitmaken of Beerschot nu een kandidaat voor POI is, daarvoor zitten er teveel onbekenden tussen.

Maar ik ben al lang blij dat brol als Mark de Man, Rocky Peeters, Tosin Dosumnu en de broers Monteyne hier weg is :p

Morrissey

Legacy Member
Spelers rondom u maken u ook beter natuurlijk. Ik zie PVdh, met Johnny en Mario van de krantenwinkel naast hem in de defensie van Beerschot, weinig presteren.

enj0i^

Legacy Member
Fireflies zei:
Spelers rondom u maken u ook beter natuurlijk. Ik zie PVdh, met Johnny en Mario van de krantenwinkel naast hem in de defensie van Beerschot, weinig presteren.

haha :)

Nah, ik snap nu ook wel niet waarom zulte waregem zo hoog staat, is die ploeg zo hard anders dan vorig jaar? :unsure:

Blackmill

Legacy Member
Westerlo (zeker) en Kortrijk vind ik aanvallend zwak tot uiterst zwak, en Cercle vind ik op het geheel wat tekort komen. Ook hun transfers out vind ik opvallend. Boi is toch een groot verlies bij hen. Bij Westerlo zijn ze met Iakovenko en Henrique hun sterkhouders kwijt.

Zulte Waregem heeft goeie inkopen gedaan, al kan het nog tegenvallen, maar dat kan evengoed ook bij Club zo zijn, maar naar de nieuwkomers te bestudeerd te hebben vermoed ik dat PO1 zeker haalbaar moet zijn.

AA Gent vind ik ook wat verzwakt, wel sterk in de breedte zowel op de flanken als in de verdediging, maar het kan ook een nadeel zijn.

CS Visé heeft een heel degelijk elftal, met een goed tot zeer goed beleid, en ik vermoed doordat de andere teams niet veel beter zijn, ze gaan promoveren. Ik verwacht ook nog acties van hen op de transfermarkt.

Beerschot vind ik een goed team hebben, beter dan AA Gent, en andere teams zijn ook te min voor Beerschot. Ik verwacht ze op een 5e plaats.

Ik wil jullie ook even zeggen dat deze prognose wel degelijk realistisch is. Wat is dan volgens jullie dan wel een realistische prognose ? De voorspelling van de krant kopieren en hier zetten ? Ik heb goeie argumentaties, en zal mijn prognose niet meer veranderen, en als ze niet goed uitlopen, so what ? Je leven hangt er toch niet vanaf. Het is maar een prognose hoor, en we zullen binnen 10 maanden wel eens kijken wie zijn prognose de eerste klasse het best evenaart.

Exorikos

Legacy Member
Westerlo zijn twee van hun sterkhouders kwijt en je zegt al meteen dat ze gaan degraderen? Ze hebben ook inkomende transfers gedaan en Westerlo kennende zal daar wel iets goed tussen zitten. Het is al een paar jaar op rij dat ze een onbekende goeie kunnen lanceren.

Scr1fle

Legacy Member
Blackmill zei:
Westerlo (zeker) en Kortrijk vind ik aanvallend zwak tot uiterst zwak, en Cercle vind ik op het geheel wat tekort komen. Ook hun transfers out vind ik opvallend. Boi is toch een groot verlies bij hen. Bij Westerlo zijn ze met Iakovenko en Henrique hun sterkhouders kwijt.

Zulte Waregem heeft goeie inkopen gedaan, al kan het nog tegenvallen, maar dat kan evengoed ook bij Club zo zijn, maar naar de nieuwkomers te bestudeerd te hebben vermoed ik dat PO1 zeker haalbaar moet zijn.

AA Gent vind ik ook wat verzwakt, wel sterk in de breedte zowel op de flanken als in de verdediging, maar het kan ook een nadeel zijn.

CS Visé heeft een heel degelijk elftal, met een goed tot zeer goed beleid, en ik vermoed doordat de andere teams niet veel beter zijn, ze gaan promoveren. Ik verwacht ook nog acties van hen op de transfermarkt.

Beerschot vind ik een goed team hebben, beter dan AA Gent, en andere teams zijn ook te min voor Beerschot. Ik verwacht ze op een 5e plaats.

Ik wil jullie ook even zeggen dat deze prognose wel degelijk realistisch is. Wat is dan volgens jullie dan wel een realistische prognose ? De voorspelling van de krant kopieren en hier zetten ? Ik heb goeie argumentaties, en zal mijn prognose niet meer veranderen, en als ze niet goed uitlopen, so what ? Je leven hangt er toch niet vanaf. Het is maar een prognose hoor, en we zullen binnen 10 maanden wel eens kijken wie zijn prognose de eerste klasse het best evenaart.

Westerlo heeft Caje en een sterk team ;) , Beerschot verwacht ik tussen 8-12. Zulte heeft natuurlijk een nieuwe trainer met ervaring en een paar nieuwkomers en ik verwacht ze op plaats 7-8. Cercle is gewoon een goeie middenmoter met soms uitschieters. AA Gent wint altijd hun matchen buiten de toppers dan dus die gaan wel in de PO1 geraken. En Kortrijk ken ik niets van.

fraaanche

Legacy Member
Weebl zei:
PvdH is daarom niet zoveel beter dan Monteyne he.. :p

Dan moet hem wel heel slecht zijn. PvdH kan enkel een verademing zijn as ge Pieter-Janneke hier de laatste 3 jaar hebt zien pannenkoeken bakken op linksback. Enfin dat ligt niet aan de kwaliteiten van PvdH, zelfs ne miniem zou een verademing zijn.

Fireflies zei:
Spelers rondom u maken u ook beter natuurlijk. Ik zie PVdh, met Johnny en Mario van de krantenwinkel naast hem in de defensie van Beerschot, weinig presteren.

Ik zou onze Gary Kagelmacher toch echt niet onderschatten, die gaat véél hoger geraken dan onze Jupkes League. Die heeft er praktisch op zijn eentje voor gezorgd da ik nog in deze thread kan posten en me niet bij mijn vrienden uit Deurne-Noord heb moeten vervoegen.

Sportinggboy

Legacy Member
Exorikos zei:
Westerlo zijn twee van hun sterkhouders kwijt en je zegt al meteen dat ze gaan degraderen? Ze hebben ook inkomende transfers gedaan en Westerlo kennende zal daar wel iets goed tussen zitten. Het is al een paar jaar op rij dat ze een onbekende goeie kunnen lanceren.

idd, Men spreekt nu van Henrique, maar wie kende die gast een jaar geleden ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan