Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
exo zei:Gullie vertrekt met 2 bussen ofwat? Khad gehoord dat ge er om 13H al invloog.


Booka Shade zei:De toekomst bij Club Brugge is verzekerd!!
Vanaf 0:30
[youtube]LAXJb1K2VxE&feature=player_embedded#at=31[/youtube]

Thaisho zei:@ sportingboy , party in het doorgaan en een begravenisstemming bij het weerkeren![]()

Die gaan niet veel scoren dit seizoen, laat staan punten halen. Ik heb ze bezig gezien in een oefenmatch, compleet weggespeeld tegen een Nederlandse tweedeklasser. Ze hebben niet eens een spits.GaMe® zei:
Yep heb ze ook tegen Lierse bezig gezien. 't Is gewoon een tweedeklasse ploeg geworden.servelli zei:Die gaan niet veel scoren dit seizoen, laat staan punten halen. Ik heb ze bezig gezien in een oefenmatch, compleet weggespeeld tegen een Nederlandse tweedeklasser. Ze hebben niet eens een spits.
Waarom krijgt Zulte-Waregem zo'n goede prono's volgens sommigen?
Thaisho zei:@ sportingboy , party in het doorgaan en een begravenisstemming bij het weerkeren![]()
Zelfs bij een nederlaag zal er doorgegaan worden. Mensen die mij kennen, weten dat wel 
Nope, deze week had ik verlofBleKKie zei:Moet gulle allemaal niet werken![]()

Exorikos zei:Morgen kan Anderlecht al meteen zijn wonden likken na een terecht verlies tegen OHL!![]()
