Exorikos
Legacy Member
Sportinggboy zei:We zullen zien, we komen zowieso een feestje bouwen in Leuven Centrum![]()
Ik wilde zelf gaan kijken, maar ik heb helaas andere verplichtingen.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sportinggboy zei:We zullen zien, we komen zowieso een feestje bouwen in Leuven Centrum![]()

Exorikos zei:Ik wilde zelf gaan kijken, maar ik heb helaas andere verplichtingen.![]()
Thaisho zei:sportingboy, het was niet kwalijk bedoelt hoor maatje , ik was je enkel wat aan jennen
Maar ik lig al lang niet meer wakker mochten ze eens een match verliezen. Dat hoort er nu eenmaal bij. De sfeer op en naast de match, daar kunnen wij voor zorgen. Wat er op het veld gebeurd, daar kunnen we niet veel aan doen 
Exorikos zei:Net gelezen op Sportwereld dat ze daar een 13e plek voor OHL voorspellen. Heel optimistisch zijn ze wel.![]()

eXe./special zei:Zou je werkelijk de énige geweest zijn die Standard gestuurd heeft?![]()
( en de Vlamingen die iets van Muziek kennen ook niet
)eXe./special zei:Zou je werkelijk de énige geweest zijn die Standard gestuurd heeft?![]()

Sportinggboy zei:wss wel, De Walen luisteren niet naar MNM( en de Vlamingen die iets van Muziek kennen ook niet
)

Booka Shade zei:Net op MNM de vraag: wie wordt kampioen.
Mijn berichtje is toch wel niet op de radio gekomen zekerStandard
![]()

MrFlava- zei:Valt er deze avond de match te zien van anderlecht op telenet? of hoe werkt da precies? moet ge extra geld betalen?
Swagger zei:Zo moeilijk is dat niet, er luistert al bijna niemand naar, laat staan sms'en![]()

Booka Shade zei:Boeie :') Als prijs komt An Van Elsen mij nu straks verwennen![]()
Carus zei:Anderlechtmannen, zal Safari vanavond spelen?
pina zei:Bel zelf naar de klantendienst 015/666666 of ga naar de website van TN. En back on topic aub.
