Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Sportinggboy

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik wilde zelf gaan kijken, maar ik heb helaas andere verplichtingen. :(

Wij hebben afgesproken met SC RSCA Marie therese. Vandaar vertrekken richting kroegentocht om tegen 18.30 a 19 h naar het stadion te gaan ( door de combi wel verplicht bus maja )

Thaisho

Legacy Member
sportingboy, het was niet kwalijk bedoelt hoor maatje , ik was je enkel wat aan jennen

Sportinggboy

Legacy Member
Thaisho zei:
sportingboy, het was niet kwalijk bedoelt hoor maatje , ik was je enkel wat aan jennen

No problem ;) Maar ik lig al lang niet meer wakker mochten ze eens een match verliezen. Dat hoort er nu eenmaal bij. De sfeer op en naast de match, daar kunnen wij voor zorgen. Wat er op het veld gebeurd, daar kunnen we niet veel aan doen :)

Exorikos

Legacy Member
Net gelezen op Sportwereld dat ze daar een 13e plek voor OHL voorspellen. Heel optimistisch zijn ze wel. :p

BleKKie

Legacy Member
Exorikos zei:
Net gelezen op Sportwereld dat ze daar een 13e plek voor OHL voorspellen. Heel optimistisch zijn ze wel. :p

Zoooo optimistisch is dat toch niet hé, der zijn tenslotte maar 16 ploegen :D

Booka Shade

Legacy Member
Net op MNM de vraag: wie wordt kampioen.
Mijn berichtje is toch wel niet op de radio gekomen zeker :$ Standard :love:

Sportinggboy

Legacy Member
eXe./special zei:
Zou je werkelijk de énige geweest zijn die Standard gestuurd heeft? :unsure:

wss wel, De Walen luisteren niet naar MNM :D ( en de Vlamingen die iets van Muziek kennen ook niet :p )

Booka Shade

Legacy Member
eXe./special zei:
Zou je werkelijk de énige geweest zijn die Standard gestuurd heeft? :unsure:

Ik heb niet gewoon Standard gestuurd hé :p

Mijn bericht was: Royal Standard Club de Liége wordt kampioen. Het seizoen hoeft zelfs niet gespeeld te worden.

Zou raar zijn moest iemand exact hetzelfde bericht geschreven hebben :')

Sportinggboy zei:
wss wel, De Walen luisteren niet naar MNM :D ( en de Vlamingen die iets van Muziek kennen ook niet :p )

Ik doe het gewoon voor AVE :drool:

Swagger

Legacy Member
Booka Shade zei:
Net op MNM de vraag: wie wordt kampioen.
Mijn berichtje is toch wel niet op de radio gekomen zeker :$ Standard :love:

Zo moeilijk is dat niet, er luistert al bijna niemand naar, laat staan sms'en :)

Swagger

Legacy Member
MrFlava- zei:
Valt er deze avond de match te zien van anderlecht op telenet? of hoe werkt da precies? moet ge extra geld betalen?

als ge sporting telenet hebt, dan kunde de match zien ja, ze geven die op telenet.

Ik weet eigenlijk niet of ge een match apart kunt kopen zoals bij Belgacom destijds, weet er iemand hier meer over?

Tricki

Legacy Member
Carus zei:
Anderlechtmannen, zal Safari vanavond spelen?

Ja, 9 namen staan normaal al vast: Proto, Safari, Samuel, Juhasz, Odoi, Marecek, Gillet, Lukaku en Suarez. Overige 2 is kiezen tussen Fernando, Reynaldo en Kanu

MrFlava-

Legacy Member
pina zei:
Bel zelf naar de klantendienst 015/666666 of ga naar de website van TN. En back on topic aub.

Kdenk da gij nu meer moeite hebt gedaan om die telefoon nummer op te zoeken + mijn berichten te verwijderen dan effe gewoon op mijn vraag te antwoorden..

Goejemorgend.:)

OT: Straks langs stream naar Anderlecht kijken se

jawadde001

Legacy Member
Is er een website waar er live streams worden gegeven? Vorig jaar kon men gemakkelijk de wedstrijd via internet volgen, maar ik heb de indruk dat dit nu niet meer ondersteund wordt.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan