Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

chimairaa

Legacy Member
arneeuh zei:
Ah dayum, fuck telenet :/

Achja, dan toch maar stadion zeker :)

Hoewel ik toch denk dat er binnekort wel streams zullen zijn van matchen, kan toch bijna niet anders :p

Ik vrees ervoor, als er geen zijn haal ik alsnog sporting telenet in huis

The Black Mamba

Legacy Member
Is het mogelijk om gewoon wedstrijd van Anderlecht te kopen vanavond met digibox?

Muismat

Legacy Member
Streamt die handel toch :)

Edit: aan de OHL'ers: ik neem aan dat die studentenactie van een abbo voor 5 euro voor studenten niet meer geldig is? Anders sluit ik mij wel terug aan dit seizoen :D

Proim

Legacy Member
starspike zei:
Vanavond fijn de eerste keer Sporting Telenet checken!
²
Ook al de Copa America finale mee gekeken.
arneeuh zei:
Of gewoon helemaal gratis volgen via live-stream? ;)
Ik ben het wat beu om telkens op crappy streams te kijken waarbij je moet hopen dat ze niet stuiteren en je de bal kan zien (zeker in de winter).

Anoniem06

Legacy Member
Proim zei:
²
Ik ben het wat beu om telkens op crappy streams te kijken waarbij je moet hopen dat ze niet stuiteren en je de bal kan zien (zeker in de winter).

Das waar, kwaliteit is niet zoals op digitale TV :)

Exorikos

Legacy Member
Muismat zei:
Streamt die handel toch :)

Edit: aan de OHL'ers: ik neem aan dat die studentenactie van een abbo voor 5 euro voor studenten niet meer geldig is? Anders sluit ik mij wel terug aan dit seizoen :D

Goedkoopste abonnement is 140€ dit seizoen.

Bouver

Legacy Member
Is het mogelijk om sporting telenet voor 1 maand te nemen en dan te beslissen als we het verder zullen nemen? Of zit je meteen vast aan een contract van bepaalde duur als je het neemt?

Booka Shade

Legacy Member
Ik denk dat je dat wel kunt opzeggen wanneer je wil, maar die opzegtermijn is wel lang zodat je de maand na je opzegging sowieso nog moet betalen.

Proim

Legacy Member
Bouver zei:
Is het mogelijk om sporting telenet voor 1 maand te nemen en dan te beslissen als we het verder zullen nemen? Of zit je meteen vast aan een contract van bepaalde duur als je het neemt?
Indien je de promo neemt van de eerste 5 maanden aan 10 euro hang je vast voor een jaar. Zo'n vragen stel je best aan hen zelf, er zijn altijd wel regeltjes hier en daar :)

Koffe

Legacy Member
ik heb sporting telenet thuis dus als club supp ben ik daar wel tevreden mee, maar ik zou zaterdag bv ook graag naar gent-cercle kijken en deed vorig jaar topmatchen via belgacom met de betalende livestream v belgacom zelf. Was daar echt tevreden van.

Kon die in goeie kwaliteit doorverbinden naar mn tv :).

Nu, ik zie niet meteen op de site dat belgacom dit nog zou doen..Komt dit nog of niet?

Weebl

Legacy Member
Denk het niet, tenzij ze over de rechten van die match beschikken he.
Gent-Cercle lijkt mij niet zo'n topmatch, dus mss dat die wel nog voor Belgacom is.
'k weet het niet eerlijk gezegd.

jawadde001

Legacy Member
Op sport-livez worden geen wedstrijden van de JL meer uitgezonden. Jammer. :unsure:

GaMe®

Legacy Member
Ik denk dat we eindelijk de samenvattingen online terug kunnen bekijken in goeie kwaliteit.

Niet in die schijtkwaliteit van VRT waar ge de bal nauwelijks kon volgen. VTM uploadt het nieuws ook altijd in degelijke kwaliteit, dat zullen ze met de samenvattingen dus ook doen (hopelijk)

http://stadion.vtm.be/

bull`

Legacy Member
Weebl zei:
Denk het niet, tenzij ze over de rechten van die match beschikken he.
Gent-Cercle lijkt mij niet zo'n topmatch, dus mss dat die wel nog voor Belgacom is.
'k weet het niet eerlijk gezegd.


Belgisch voetbal: de eerste 3 speeldagen op Sporting Telenet

29/07/2011 20:30 Oud-Heverlee Leuven RSC Anderlecht
30/07/2011 18:00 RAEC Mons Standard de Liège
31/07/2011 20:00 Club Brugge KV KVC Westerlo


05/08/2011 20:30 RSC Anderlecht YR KV Mechelen
07/08/2011 18:00 Standard de Liège Sporting Lokeren
07/08/2011 20:30 S.T.V.V. Club Brugge KV


13/08/2011 18:00 KAA Gent Standard de Liège
14/08/2011 18:00 Sporting Lokeren RSC Anderlecht
14/08/2011 20:30 YR KV Mechelen K. Lierse SK

NemesisBE

Legacy Member
GaMe® zei:
Ik denk dat we eindelijk de samenvattingen online terug kunnen bekijken in goeie kwaliteit.

Niet in die schijtkwaliteit van VRT waar ge de bal nauwelijks kon volgen. VTM upload het nieuws ook altijd in degelijke kwaliteit, dat zullen ze met de samenvattingen dus ook doen (hopelijk)

Matchcenter | Stadion

Jeppa, alleen laadt die Silverlight hier belachelijk traag op mijn laptopke.

waffel

Legacy Member
Met dat ik geen telenet heb zal het nu streamen worden. Wat is de streamingsite voor de Belgische competitiematchen weer? Kzal die bookmarken dan. Bedankt :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan