Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

BleKKie

Legacy Member
waffel zei:
Met dat ik geen telenet heb zal het nu streamen worden. Wat is de streamingsite voor de Belgische competitiematchen weer? Kzal die bookmarken dan. Bedankt :)

Bookmarken ... dat lijkt me wel een goed plan ja, dan moet ge niet zoals 20 miljoen miljard mensen telkens komen vragen achter ne stream.

Boukreev

Legacy Member
bull` zei:
Belgisch voetbal: de eerste 3 speeldagen op Sporting Telenet

29/07/2011 20:30 Oud-Heverlee Leuven RSC Anderlecht
30/07/2011 18:00 RAEC Mons Standard de Liège
31/07/2011 20:00 Club Brugge KV KVC Westerlo


05/08/2011 20:30 RSC Anderlecht YR KV Mechelen
07/08/2011 18:00 Standard de Liège Sporting Lokeren
07/08/2011 20:30 S.T.V.V. Club Brugge KV


13/08/2011 18:00 KAA Gent Standard de Liège
14/08/2011 18:00 Sporting Lokeren RSC Anderlecht
14/08/2011 20:30 YR KV Mechelen K. Lierse SK

toch een belachelijke regeling. leuke 3 speeldagen voor de Genk fans met Telenet.

Anoniem04

Legacy Member
Er staat een Standaard artikel met titel 'Waarom Club Brugge dit jaar geen kampioen wordt' in mijn RSS feed, maar het artikel is al weg. :unsure:

sharpshot

Legacy Member
Dillyracer zei:
Er staat een Standaard artikel met titel 'Waarom Club Brugge dit jaar geen kampioen wordt' in mijn RSS feed, maar het artikel is al weg. :unsure:

hier:

Waarom Club Brugge dit jaar geen kampioen wordt?

* vrijdag 29 juli 2011, 14u40
*
* Auteur: gb

Club Brugge heeft in dit prille seizoen nog geen match verloren. Coach Adrie Koster wil dit zo nog een tijdje houden. Gisteren werd Qarabag uit Azerbeidzjan vakkundig weggetikt. Zondag wacht Westerlo in de prelude van de competitie. Voorlopig alleen maar uitroeptekens bij blauw-zwart. De grote titelfavoriet heeft ook nog veel vraagtekens.

De leuze no sweat no glory moet dit jaar faam maken in Jan Breydel. Het vernieuwde bestuur van Club gaat uit van een plaats in de top-3. De ambities van blauw-zwart moeten hoger liggen. Maar is dit realistisch voor een 'bijeen gekochte' ploeg?


Vijf vraagtekens van Club op een rijtje:



1. Vorig jaar was de kleedkamer een rommeltje. Er is grote kuis gehouden in het huishouden bij Club maar Donk, Dirar en co zijn geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken. Komt er een einde aan rollende spierballen in de catacomben van Club?

2. Doelman Coosemans is jong, talentvol en een grote belofte. Kan hij ook onder druk presteren? Vorig jaar mocht het, nu moet het. De schaduw van Stijnen en Verbauwheede hangt nog in de Brugse lucht. Kan hij het spook van zijn beruchte voorgangers verjagen?

3. Een elftal koop je niet maar bouw je. Van automatismen kan er geen sprake zijn en de balans moet nog gezocht worden. Hoe snel kan Adrie Koster het evenwicht vinden in zijn team? Vazquez, Refaelov en Dirar zijn balvirtuozen maar zorgen zij ook voor voldoende rendement? Er kan maar één haan zijn in een kippenenhok.

4. Iedereen verwacht van spits Björn Vleminckx dat hij elke week de netten bol zal zetten. In NEC was het ook niet elke week prijs. Zijn kanon zal ongetwijfeld eens een tijdje droog staan of hij kan geblesseerd raken. We zien spits op overschot Akpala de rol van sluipschutter niet overnemen. Voorlopig rust alle hoop op de schouders van Vleminckx. Wie zorgt voor de andere goals bij Club?

5. In onze enquête op Sportwereld.be kreeg Adrie Koster de 'eer' om vernoemd te worden als trainer die het eerst zijn biezen zou moeten pakken. Er wordt veel van hem verwacht en vorig jaar zat hij al op de wip. Hoe verloopt de samenwerking met zijn batterij aan assistenten? Zijn zij loyaal aan de minzame Zeeuw als het wat minder loopt? We kennen allemaal het verhaal van de stoel en de poten.


Op al deze vragen zullen we in dit seizoen ongetwijfeld een antwoord kennen.

Jurgenv1

Legacy Member
sharpshot zei:
hier:

Waarom Club Brugge dit jaar geen kampioen wordt?

* vrijdag 29 juli 2011, 14u40
*
* Auteur: gb

Club Brugge heeft in dit prille seizoen nog geen match verloren. Coach Adrie Koster wil dit zo nog een tijdje houden. Gisteren werd Qarabag uit Azerbeidzjan vakkundig weggetikt. Zondag wacht Westerlo in de prelude van de competitie. Voorlopig alleen maar uitroeptekens bij blauw-zwart. De grote titelfavoriet heeft ook nog veel vraagtekens.

De leuze no sweat no glory moet dit jaar faam maken in Jan Breydel. Het vernieuwde bestuur van Club gaat uit van een plaats in de top-3. De ambities van blauw-zwart moeten hoger liggen. Maar is dit realistisch voor een 'bijeen gekochte' ploeg?


Vijf vraagtekens van Club op een rijtje:



1. Vorig jaar was de kleedkamer een rommeltje. Er is grote kuis gehouden in het huishouden bij Club maar Donk, Dirar en co zijn geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken. Komt er een einde aan rollende spierballen in de catacomben van Club?

2. Doelman Coosemans is jong, talentvol en een grote belofte. Kan hij ook onder druk presteren? Vorig jaar mocht het, nu moet het. De schaduw van Stijnen en Verbauwheede hangt nog in de Brugse lucht. Kan hij het spook van zijn beruchte voorgangers verjagen?

3. Een elftal koop je niet maar bouw je. Van automatismen kan er geen sprake zijn en de balans moet nog gezocht worden. Hoe snel kan Adrie Koster het evenwicht vinden in zijn team? Vazquez, Refaelov en Dirar zijn balvirtuozen maar zorgen zij ook voor voldoende rendement? Er kan maar één haan zijn in een kippenenhok.

4. Iedereen verwacht van spits Björn Vleminckx dat hij elke week de netten bol zal zetten. In NEC was het ook niet elke week prijs. Zijn kanon zal ongetwijfeld eens een tijdje droog staan of hij kan geblesseerd raken. We zien spits op overschot Akpala de rol van sluipschutter niet overnemen. Voorlopig rust alle hoop op de schouders van Vleminckx. Wie zorgt voor de andere goals bij Club?

5. In onze enquête op Sportwereld.be kreeg Adrie Koster de 'eer' om vernoemd te worden als trainer die het eerst zijn biezen zou moeten pakken. Er wordt veel van hem verwacht en vorig jaar zat hij al op de wip. Hoe verloopt de samenwerking met zijn batterij aan assistenten? Zijn zij loyaal aan de minzame Zeeuw als het wat minder loopt? We kennen allemaal het verhaal van de stoel en de poten.


Op al deze vragen zullen we in dit seizoen ongetwijfeld een antwoord kennen.
Je bent ofwel een optimist of pessimist lijkt me. :p

|steven|

Legacy Member
Boukreev zei:
toch een belachelijke regeling. leuke 3 speeldagen voor de Genk fans met Telenet.

Belachelijke regeling? Genk speelt Europees en daar dient men ook rekening mee te houden. Er zullen genoeg mogelijkheden zijn om Genk nog aan het werk te zien.

NotoriousP

Legacy Member
sharpshot zei:
hier:

Waarom Club Brugge dit jaar geen kampioen wordt?

* vrijdag 29 juli 2011, 14u40
*
* Auteur: gb

Club Brugge heeft in dit prille seizoen nog geen match verloren. Coach Adrie Koster wil dit zo nog een tijdje houden. Gisteren werd Qarabag uit Azerbeidzjan vakkundig weggetikt. Zondag wacht Westerlo in de prelude van de competitie. Voorlopig alleen maar uitroeptekens bij blauw-zwart. De grote titelfavoriet heeft ook nog veel vraagtekens.

De leuze no sweat no glory moet dit jaar faam maken in Jan Breydel. Het vernieuwde bestuur van Club gaat uit van een plaats in de top-3. De ambities van blauw-zwart moeten hoger liggen. Maar is dit realistisch voor een 'bijeen gekochte' ploeg?


Vijf vraagtekens van Club op een rijtje:



1. Vorig jaar was de kleedkamer een rommeltje. Er is grote kuis gehouden in het huishouden bij Club maar Donk, Dirar en co zijn geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken. Komt er een einde aan rollende spierballen in de catacomben van Club?

2. Doelman Coosemans is jong, talentvol en een grote belofte. Kan hij ook onder druk presteren? Vorig jaar mocht het, nu moet het. De schaduw van Stijnen en Verbauwheede hangt nog in de Brugse lucht. Kan hij het spook van zijn beruchte voorgangers verjagen?

3. Een elftal koop je niet maar bouw je. Van automatismen kan er geen sprake zijn en de balans moet nog gezocht worden. Hoe snel kan Adrie Koster het evenwicht vinden in zijn team? Vazquez, Refaelov en Dirar zijn balvirtuozen maar zorgen zij ook voor voldoende rendement? Er kan maar één haan zijn in een kippenenhok.

4. Iedereen verwacht van spits Björn Vleminckx dat hij elke week de netten bol zal zetten. In NEC was het ook niet elke week prijs. Zijn kanon zal ongetwijfeld eens een tijdje droog staan of hij kan geblesseerd raken. We zien spits op overschot Akpala de rol van sluipschutter niet overnemen. Voorlopig rust alle hoop op de schouders van Vleminckx. Wie zorgt voor de andere goals bij Club?

5. In onze enquête op Sportwereld.be kreeg Adrie Koster de 'eer' om vernoemd te worden als trainer die het eerst zijn biezen zou moeten pakken. Er wordt veel van hem verwacht en vorig jaar zat hij al op de wip. Hoe verloopt de samenwerking met zijn batterij aan assistenten? Zijn zij loyaal aan de minzame Zeeuw als het wat minder loopt? We kennen allemaal het verhaal van de stoel en de poten.


Op al deze vragen zullen we in dit seizoen ongetwijfeld een antwoord kennen.

Lijkt mij gewoon een rommelig artikel waar men het overduidelijke even formuleert als een vraag. Het is niet omdat zaken die perfect goed kunnen lopen, ook slecht kunnen lopen, dat ze daarom gegarandeerd geen kans maken op de titel.

Boukreev

Legacy Member
|steven| zei:
Belachelijke regeling? Genk speelt Europees en daar dient men ook rekening mee te houden. Er zullen genoeg mogelijkheden zijn om Genk nog aan het werk te zien.

heb het op het feit dat helft van de matchen bij belgacom en helft bij telenet zit e. als genk fan bv ga je er toch vanuit dat je als kampioen van vorig seizoen tot de topmatchen gaat behoren en koop je telenet, en dan zit je daar. feitelijk moet je al belgacom en telenet abo kopen. als jij dat niet belachelijk vindt, is dat u zaak.

|steven|

Legacy Member
Boukreev zei:
heb het op het feit dat helft van de matchen bij belgacom en helft bij telenet zit e. als genk fan bv ga je er toch vanuit dat je als kampioen van vorig seizoen tot de topmatchen gaat behoren en koop je telenet, en dan zit je daar. feitelijk moet je al belgacom en telenet abo kopen. als jij dat niet belachelijk vindt, is dat u zaak.

Goh ja, waar is de tijd dat er maar 1 of 2 matchen per week werden uitgezonden op Filmnet (Canal+)?

Ik had al Prime Sport en ik vind het dus leuk dat ik regelmatig Belgisch voetbal kan zien. Mij maakt het echt niet uit of ik ploeg X niet wekelijks kan zien...

Proim

Legacy Member
Boukreev zei:
heb het op het feit dat helft van de matchen bij belgacom en helft bij telenet zit e. als genk fan bv ga je er toch vanuit dat je als kampioen van vorig seizoen tot de topmatchen gaat behoren en koop je telenet, en dan zit je daar. feitelijk moet je al belgacom en telenet abo kopen. als jij dat niet belachelijk vindt, is dat u zaak.
De gevestigde topploegen zijn nog steeds Anderlecht, Club en Standard dus is het logisch dat die voorrang krijgen en al zeker de eerste speeldagen. Er zijn ook regelingen dat ze maar zoveel % van iedere ploeg mogen uitzenden en zoveel % moeten uitzenden dus Genk zal er ook wel aan te pas komen hoor.

Cartek

Legacy Member
Boukreev zei:
ze waren anders wel kampioen vorig jaar, dat is reden genoeg.

echt niet hoor. omdat genk vorig jaar even aan het venster kwam piepen zouden hun matchen nu moeten uitgezonden worden. wat een vreemde redenering. genk is geen topclub.

byter

Legacy Member
De bedoeling was effectief wel op Genk - Beerschot uit te zenden. Dit gaf echter een conflict owv voorronde CL.
Uiteindelijk zal Genk normaal evenveel op Telenet komen als Anderlecht, Brugge en Standard namelijk 20x. De resterende matchen hangt of deze ploegen wel PO1 halen ;p

Andres_

Legacy Member
sharpshot zei:
hier:

Waarom Club Brugge dit jaar geen kampioen wordt?

* vrijdag 29 juli 2011, 14u40
*
* Auteur: gb

Club Brugge heeft in dit prille seizoen nog geen match verloren. Coach Adrie Koster wil dit zo nog een tijdje houden. Gisteren werd Qarabag uit Azerbeidzjan vakkundig weggetikt. Zondag wacht Westerlo in de prelude van de competitie. Voorlopig alleen maar uitroeptekens bij blauw-zwart. De grote titelfavoriet heeft ook nog veel vraagtekens.

De leuze no sweat no glory moet dit jaar faam maken in Jan Breydel. Het vernieuwde bestuur van Club gaat uit van een plaats in de top-3. De ambities van blauw-zwart moeten hoger liggen. Maar is dit realistisch voor een 'bijeen gekochte' ploeg?


Vijf vraagtekens van Club op een rijtje:



1. Vorig jaar was de kleedkamer een rommeltje. Er is grote kuis gehouden in het huishouden bij Club maar Donk, Dirar en co zijn geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken. Komt er een einde aan rollende spierballen in de catacomben van Club?

2. Doelman Coosemans is jong, talentvol en een grote belofte. Kan hij ook onder druk presteren? Vorig jaar mocht het, nu moet het. De schaduw van Stijnen en Verbauwheede hangt nog in de Brugse lucht. Kan hij het spook van zijn beruchte voorgangers verjagen?

3. Een elftal koop je niet maar bouw je. Van automatismen kan er geen sprake zijn en de balans moet nog gezocht worden. Hoe snel kan Adrie Koster het evenwicht vinden in zijn team? Vazquez, Refaelov en Dirar zijn balvirtuozen maar zorgen zij ook voor voldoende rendement? Er kan maar één haan zijn in een kippenenhok.

4. Iedereen verwacht van spits Björn Vleminckx dat hij elke week de netten bol zal zetten. In NEC was het ook niet elke week prijs. Zijn kanon zal ongetwijfeld eens een tijdje droog staan of hij kan geblesseerd raken. We zien spits op overschot Akpala de rol van sluipschutter niet overnemen. Voorlopig rust alle hoop op de schouders van Vleminckx. Wie zorgt voor de andere goals bij Club?

5. In onze enquête op Sportwereld.be kreeg Adrie Koster de 'eer' om vernoemd te worden als trainer die het eerst zijn biezen zou moeten pakken. Er wordt veel van hem verwacht en vorig jaar zat hij al op de wip. Hoe verloopt de samenwerking met zijn batterij aan assistenten? Zijn zij loyaal aan de minzame Zeeuw als het wat minder loopt? We kennen allemaal het verhaal van de stoel en de poten.


Op al deze vragen zullen we in dit seizoen ongetwijfeld een antwoord kennen.

1. Sinds wanneer is Donk een moeilijke jongen?

2. 'Vorig jaar mocht het, nu moet het.' :lol: Juist of Coosemans zich wel wat flaters kon permitteren in de PO's.

3. Als er dit seizoen 1 ding zeker beter is als vorig jaar is het wel het evenwicht in de ploeg denk ik. Zimling zou wel eens de beste tranfer kunnen worden.

4. Nudat Club eindelijk nog eens over een scorende spits beschikt gaan ze dat nog vervormen tot een nadeel. Ik ga er vanuit dat Vasquez - Refaelov - Vleminckx samen niet veel moeten onderdoen voor Perisic - Vargas - Akpala qua scorend vermogen (daarboven kan je nu Dirar ook nog mee opstellen). Vleminckx t.o.v. Akpala compenseert genoeg imo.

5. Als het niet goed loopt zal Koster inderdaad snel buitenvliegen, maar ik zie niet in waarom dat een reden zou zijn waarom Club Brugge nu zwakker zou spelen?

Serieus, Club Brugge is zeker geen titelkandidaat nr.1 voor mij, maar wat een flauw artikel. :')

Benieuwd naar vanavond, Lukaku gaat zwaar knallen als hij blijft dit seizoen!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan