Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

SIO

Legacy Member
BleKKie zei:
topspits, schieten met rechts en scoren met links :p

j/k



Als ze dergelijke tackles zo consequent mogelijk gaan behandelen heb ik er zeker geen probleem mee, al is dat gewoon terecht rood imo.
welja bedoel ik

nuja op herhaling vloog hij er al wat harder in als wat ik live zag eerst dus kan er me wel in schikken, toffe wasyl vervanger

BleKKie

Legacy Member
SIO zei:
welja bedoel ik

nuja op herhaling vloog hij er al wat harder in als wat ik live zag eerst dus kan er me wel in schikken, toffe wasyl vervanger

Zo hard van de stress denk ik, goed willen doen voor je nieuwe club enzo, en dan doe je domme dingen, niet dat dat het goedpraat uiteraard.

Racing_Genk

Legacy Member
lukaku doet slechte zaken voor zn waarde:

mist een penalty zwaar
trapt volledig langs de bal :rofl:, wel goal maar uiteindelijk telt voor een scout hoe hij de bal raakt

SIO

Legacy Member
twas maar als grapke ze :p kga hem niet beoordelen op die eerste match, we moeten Matos niet hebben nee! :tongue:

MrFlava-

Legacy Member
rebensmans zei:
lukaku doet slechte zaken voor zn waarde:

mist een penalty zwaar
trapt volledig langs de bal :rofl:, wel goal maar uiteindelijk telt voor een scout hoe hij de bal raakt

Zolang da gij maar nie uit den melkboer zijn ballen zijt geschoten isda goe zeker? :unsure:

enj0i^

Legacy Member
rebensmans zei:
lukaku doet slechte zaken voor zn waarde:

mist een penalty zwaar
trapt volledig langs de bal :rofl:, wel goal maar uiteindelijk telt voor een scout hoe hij de bal raakt


ja want zijn marktwaarde gaat gigantisch zakken daarna :doh:

Lukaku kan duidelijk eerste klasse niet aan!!!!

:ironic:

waffel

Legacy Member
Als je populair bent heb je toch zoveel haters, arme Lukaku.

Wel zot, kerel is 18 en scoort al in zijn eerste match in eerste klasse voor Anderlecht.


OH WAIT888888888888&!&!&!&!

Swagger

Legacy Member
Al bij al aanvaardbare eerste helft voor RSCA,
rode kaart was terecht, de voorsprong ook :)

Tuninboy

Legacy Member
rebensmans zei:
lukaku doet slechte zaken voor zn waarde:

mist een penalty zwaar
trapt volledig langs de bal :rofl:, wel goal maar uiteindelijk telt voor een scout hoe hij de bal raakt

Zen waarde zakt gene cent.

Gelle doet alsof niemand een penalty kan missen, of de bal slecht kan raken.
Hetgene wat een scout bekijkt is, hoeveel geld hij kan terugwinnen door de populatie van Lukaku, Zolang hij zen goals scoort in de spits, en hij een publiekslieveling kan worden. Zal die waarde niet dalen...
Ze wullen mss minder geven, maar daarom zal zen waarde niet zakken.
Alsof Messi of CR hun waarde zakt, na een mindere match. :crazy:

Swagger

Legacy Member
rebensmans zei:
lukaku doet slechte zaken voor zn waarde:

mist een penalty zwaar
trapt volledig langs de bal :rofl:, wel goal maar uiteindelijk telt voor een scout hoe hij de bal raakt

flauw altijd dat gekap op Lukaku, ik ben er zeker van dan 90% hier diene commentaar niet zou geven moest Lukaku in zijn favoriete ploeg ploeg spelen.

camino

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Lukaku! Dank u wel.

En de serge doet zijn reputatie toch weer alle eer aan.

Ik vind de scheids en lijn goed bezig, de gele en rode kaarten zijn allemaal terecht of toch zo goed als allemaal terecht, zeker de rode kaart is meer dan terecht.

Proim

Legacy Member
Ik ben best tevreden van het spel van Anderlecht, echt een leuke ploeg op het veld maar Leuven laat natuurlijk moeilijk voetballen. Jammer van de misser van de penalty en de (terechte) rode kaart.

Canesin is toch wel heerlijk om bezig te zien :love:

OHL mag Diandy houden :')
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan