Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Essit

Legacy Member
Niveau van beide ploegen is weer bijzonder laag ... Wat een geklungel bij OHL zeg, ik had toch wat meer van die ploeg verwacht. Ik zie eerder Anderlecht nog scoren in de 2de helft met 10 man.

Coolerooney

Legacy Member
de rode kaart is terecht maar als je consequent wilt zijn moet er dan bijna elke match een rode kaart of 2 getrokken worden
..

Eagle`

Legacy Member
waffel zei:
Als je populair bent heb je toch zoveel haters, arme Lukaku.

Wel zot, kerel is 18 en scoort al in zijn eerste match in eerste klasse voor Anderlecht.


OH WAIT888888888888&!&!&!&!

Om eens een zotte vrgl te maken Kompany stak op 17-18 leeftijd al spitsen in de CL in zijne zak, Lukaku is misschien top te noemen op belgisch niveau, ma internationaal average at best :)

camino

Legacy Member
Coolerooney zei:
de rode kaart is terecht maar als je consequent wilt zijn moet er dan bijna elke match een rode kaart of 2 getrokken worden
..

Ik heb zelf lang genoeg gevoetbald en ben nooit zo naar nen bal gegaan zenne, zo ga je gewoon nie naar een bal, die smerige fouten of zeg maar gevaarlijke fouten moeten eruit.

Trebby

Legacy Member
Coolerooney zei:
de rode kaart is terecht maar als je consequent wilt zijn moet er dan bijna elke match een rode kaart of 2 getrokken worden
..

dit is de eerste wedstrijd van het seizoen :p

recht op de knie met de voet vooruit sorry maar dat ziet ge wel niet elke match 2 keer hoor

Muismat

Legacy Member
Eagle` zei:
Om eens een zotte vrgl te maken Kompany stak op 17-18 leeftijd al spitsen in de CL in zijne zak, Lukaku is misschien top te noemen op belgisch niveau, ma internationaal average at best :)

Kompany was toen om de vijf botten geblesseerd hé, ook niet bepaald een goede kwaliteit. En ik denk dat niemand zegt dat Lukaku nu al beter is dan Torres of Drogba, verre van, maar een Engelse subtopper om te groeien zou wel mogen. En als dat dan uitgeleend van Chelsea is, dan is dat misschien ook voor hem rustig want dan kan hij zich 100% focussen op voetbal.

waffel

Legacy Member
Eagle` zei:
Om eens een zotte vrgl te maken Kompany stak op 17-18 leeftijd al spitsen in de CL in zijne zak, Lukaku is misschien top te noemen op belgisch niveau, ma internationaal average at best :)

En omdat Lukaku minder goed is dan Kompany(wat een vergelijking) is hij ineens een lucky sucky spits? :(:(:(

Mensen moeten na drie jaar eens inzien dat Lukaku een goeie spits is, period.

ng

Legacy Member
camino zei:
Ik vind de scheids en lijn goed bezig, de gele en rode kaarten zijn allemaal terecht of toch zo goed als allemaal terecht, zeker de rode kaart is meer dan terecht.

Alé jong, zoveel kaarten is totaal niet nodig. 5 gelen en een rode, ge zou denken dat het daar totale oorlog is.
En zo heel consequent is hij niet. Kaartje voor Diandy had wel gemogen.

caoimhin

Legacy Member
rebensmans zei:
lukaku doet slechte zaken voor zn waarde:

mist een penalty zwaar
trapt volledig langs de bal :rofl:, wel goal maar uiteindelijk telt voor een scout hoe hij de bal raakt

Je hebt je vroeger langs de verkeerde kant van de rij gezet mijn beste.

Trebby

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Alé jong, zoveel kaarten is totaal niet nodig. 5 gelen en een rode, ge zou denken dat het daar totale oorlog is.
En zo heel consequent is hij niet. Kaartje voor Diandy had wel gemogen.

alle kaarten vond ik anders ook zeer terecht.. en eentje voor diandy had ook gemogen

StickyPummel

Legacy Member
caoimhin zei:
Verheyen deed niets anders en die is nog steeds een held in Club.
DOUBLE_FACEPALM_by_EssenceKaulitz.jpg

MrFlava-

Legacy Member
Straks 6Pacs en blote piemels op het scherm. Hoop dat er iemand van Anderlecht met zijn gat tegen da glas gaat hangen.:D

Muismat

Legacy Member
ralleke zei:

Dat was nog is nen shotter. Nu met al die manwijven met hun Louis Vuitton taskes en meer aandacht voor hunnen ipod en haar dan voor hun voetbalkwaliteiten.

MrFlava-

Legacy Member
Iemand dat rozen petje gezien? ik hoop dat er geen hello kitty op staat.

-Steve-

Legacy Member
Canesin is mij alleszins aan het overtuigen maar ik was ook bevooroordeeld. :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan