Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
waffel zei:Als je populair bent heb je toch zoveel haters, arme Lukaku.
Wel zot, kerel is 18 en scoort al in zijn eerste match in eerste klasse voor Anderlecht.
OH WAIT888888888888&!&!&!&!

Coolerooney zei:de rode kaart is terecht maar als je consequent wilt zijn moet er dan bijna elke match een rode kaart of 2 getrokken worden
..
Coolerooney zei:de rode kaart is terecht maar als je consequent wilt zijn moet er dan bijna elke match een rode kaart of 2 getrokken worden
..
Eagle` zei:Om eens een zotte vrgl te maken Kompany stak op 17-18 leeftijd al spitsen in de CL in zijne zak, Lukaku is misschien top te noemen op belgisch niveau, ma internationaal average at best![]()
Eagle` zei:Om eens een zotte vrgl te maken Kompany stak op 17-18 leeftijd al spitsen in de CL in zijne zak, Lukaku is misschien top te noemen op belgisch niveau, ma internationaal average at best![]()



TheRedDevils zei:Ja, raakt hem helemaal verkeerd en gaat binnen![]()
caoimhin zei:Verheyen deed niets anders en die is nog steeds een held in Club.

camino zei:Ik vind de scheids en lijn goed bezig, de gele en rode kaarten zijn allemaal terecht of toch zo goed als allemaal terecht, zeker de rode kaart is meer dan terecht.
rebensmans zei:lukaku doet slechte zaken voor zn waarde:
mist een penalty zwaar
trapt volledig langs de bal, wel goal maar uiteindelijk telt voor een scout hoe hij de bal raakt
night ghost 128 zei:Alé jong, zoveel kaarten is totaal niet nodig. 5 gelen en een rode, ge zou denken dat het daar totale oorlog is.
En zo heel consequent is hij niet. Kaartje voor Diandy had wel gemogen.
caoimhin zei:Verheyen deed niets anders en die is nog steeds een held in Club.
Trebby zei:alle kaarten vond ik anders ook zeer terecht.. en eentje voor diandy had ook gemogen
ralleke zei:Verheyen![]()