Archief - Jupiler Pro League 2011-2012

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie wordt kampioen?


  • Totaal aantal stemmers
    465
  • Opiniepeiling gesloten.

Trebby

Legacy Member
als rsca nu niet direct een 2de goal slikt zie ik ze nog wel winnen hoor

gewoon even een goede periode voor OHL op enthousiasme maar dat vlakt wel snel uit tenzij ze nog eens scoren

Drew

Legacy Member
Solid Q zei:
tumblr_lnwltqhA7R1qzj7lm.png
http://2.bp.blogspot.com/-WIZje6RwO...Bc0/yVZcqpzKJi8/s1600/borat_great_success.jpg

MrFlava-

Legacy Member
rebensmans zei:
schandalig schot van die spits van ohl, zo'n goeie kans verknoeien

Snapte gewoon niet waarom hij met buitenkant links ging schieten? duidelijk geen rechtsvoeter,maar ik 1ste klasse vind ik zoiets schandalig.

enj0i^

Legacy Member
De sfeer zit er plots in, in dat kleine Leuvense stadionnetje. De thuisploeg wordt luid aangemoedigd en dat doet Proto even de pedalen verliezen. De Anderlecht-doelman tikt een volstrekt ongevaarlijke vrije trap in hoekschop. De thuisfans kunnen hun lol niet op.


:lol: , nja ik zie anderlecht wel nog winnen hier

Eagle`

Legacy Member
Muismat zei:
Kompany was toen om de vijf botten geblesseerd hé, ook niet bepaald een goede kwaliteit. En ik denk dat niemand zegt dat Lukaku nu al beter is dan Torres of Drogba, verre van, maar een Engelse subtopper om te groeien zou wel mogen. En als dat dan uitgeleend van Chelsea is, dan is dat misschien ook voor hem rustig want dan kan hij zich 100% focussen op voetbal.

waffel zei:
En omdat Lukaku minder goed is dan Kompany(wat een vergelijking) is hij ineens een lucky sucky spits? :(:(:(

Mensen moeten na drie jaar eens inzien dat Lukaku een goeie spits is, period.

Lukaku is zeker top in België, maar in het buitenland het maken is nog iets anders. Tuurlijk gaat die nog veel bijleren in't buitenland, ma velen verkijken zich op zijn groeimarge. Fysiek kunt ge bijschaven naarmate ge ouder wordt, techniek bijna onmogelijk. Ofwel hebt ge al op heel jonge leeftijd een feilloze techniek ofwel niet, dat komt echt niet meer met ouder worden, zelf al is ie maar 18.

En laat nu net het talent van lukaku zen fysiek zijn..

enj0i^

Legacy Member
Eagle` zei:
Lukaku is zeker top in België, maar in het buitenland het maken is nog iets anders. Tuurlijk gaat die nog veel bijleren in't buitenland, ma velen verkijken zich op zijn groeimarge. Fysiek kunt ge bijschaven naarmate ge ouder wordt, techniek bijna onmogelijk. Ofwel hebt ge al op heel jonge leeftijd een feilloze techniek ofwel niet, dat komt echt niet meer met ouder worden, zelf al is ie maar 18.

En laat nu net het talent van lukaku zen fysiek zijn..

Vleminckx is toch ook wel door goede training een betere spits geworden....

lukaku kan nog veel leren...

MrFlava-

Legacy Member
Die commentaar is toch wel ondermaats hoor..Lukaku gaat 1 duel aan en zeggen de comentatoren dat ''hij even op niveau gaat spelen''.

Geef mij die engelse/spaanse comentators ne keer.orgasme alom

Coolerooney

Legacy Member
wie zei er hier dat zo'n fout met gestrekt voet niet 2 keer per match voorkwam ? dit is wat ik bedoelde met consequentie, rood voor odoi is nu ook rood voor suarez ..

Zorba

Legacy Member
Ok hoe hij er in gaat is niet proper, maar raakt hem niet en dan zo bleiten op de grond ... Dat is zo hatelijk aan voetbal he.

Pijnlijke val :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan