Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rebensmans zei:schandalig schot van die spits van ohl, zo'n goeie kans verknoeien
, nja ik zie anderlecht wel nog winnen hierMuismat zei:Kompany was toen om de vijf botten geblesseerd hé, ook niet bepaald een goede kwaliteit. En ik denk dat niemand zegt dat Lukaku nu al beter is dan Torres of Drogba, verre van, maar een Engelse subtopper om te groeien zou wel mogen. En als dat dan uitgeleend van Chelsea is, dan is dat misschien ook voor hem rustig want dan kan hij zich 100% focussen op voetbal.
waffel zei:En omdat Lukaku minder goed is dan Kompany(wat een vergelijking) is hij ineens een lucky sucky spits?
Mensen moeten na drie jaar eens inzien dat Lukaku een goeie spits is, period.
Eagle` zei:
Eagle` zei:Lukaku is zeker top in België, maar in het buitenland het maken is nog iets anders. Tuurlijk gaat die nog veel bijleren in't buitenland, ma velen verkijken zich op zijn groeimarge. Fysiek kunt ge bijschaven naarmate ge ouder wordt, techniek bijna onmogelijk. Ofwel hebt ge al op heel jonge leeftijd een feilloze techniek ofwel niet, dat komt echt niet meer met ouder worden, zelf al is ie maar 18.
En laat nu net het talent van lukaku zen fysiek zijn..
TheRedDevils zei:Nog een gele
Wat een vuile ploeg Anderlecht.
Kon rood zijn.