Eagle`
Legacy Member
caoimhin zei:Wat versta je onder techniek? Balaanname, één-tijd spelen, .. is ook techniek. Dat kan je altijd bijschaven en verbeteren. Kijk maar naar Vleminckx.
Balaanname inderdaad. Vleminkx is idd beter geworden maar dat heeft veel meer met ervaring te maken dan zware vooruitgang in techniek zun. En met alle respect ma de PL is uiteraard niet de nederlands competitie, nog hoger niveau. Smijt in die equation Lukaku in met zijn technische bagage en je weet dat het moeilijk wordt als het nog sneller moet en nog meer in één tijd ..



, dikke dikke dikke fail